پنجشنبه 13 شهریور 1393 - 10:20

تمدید مهلت ارسال مقالات به کنفرانس ملی مهندسی عمران در یاسوج

گروه علمی – آخرین مهلت ارسال مقاله به کنفرانس ملی یافته های نوین در مهندسی عمران تا 10 مهرماه 93 اعلام شد.

885
به گزارش  بویرنیوز و به نقل از دبیرخانه کنفرانس دکتر محمود زاده باقری دبیر اجرایی کنفرانس و رئیس دانشکده فنی و مهندسی از تمدید ارسال مقاله به این کنفرانس تا 10مهرماه سال جاری خبر دادند. ایشان یاداور شدن نظر به استقبال بسیار چشم‌گير اساتید، دانشجویان و محققان استان و سراسر کشور جهت مشارکت در اولین کنفرانس ملی یافته های نوین در مهندسی عمران و با عنایت به درخواست‌های مکرر متقاضیان محترم، اعضای محترم کمیتۀ علمی و اجرایی کنفرانس با درخواست تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال مقالۀ کامل، موافقت نمودند.و بنابراین پژوهشگران می توانند مقالات علمی و پژوهشی خود را تا 10 مهرماه 93 از طریق وب سایت کنفرانس به دبیرخانه این کنفرانس ارسال کنند.
لازم به ذکر است این کنفرانس به مدت دو روز در روزهای هفتم و هشتم آبان ماه سال جاری توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج و در محل دانشکده فنی و مهندسی تحت حمایت رسمی سیویلیکا برگزار می شود. علاقمندان برای شرکت در کنفرانس و اطلاعات بیشتر به سایت کنفرانس به آدرس http://www.iscconferences.ir/civnew مراجعه و مقالات علمی و پژوهشی خود را در زمینه آخرین پیشرفت ها و یافته های نوین در مهندسی عمران ارائه نمایند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=119571
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. داریوش گفت:

    ضعیف ترین مدرسه توی کشور.

  2. دانشجو گفت:

    واقعا جا دارد از زحمات دکتر پناهی معاونت محترم پژوهشی واحد کمال تشکر و قدردانی لازم را داشته باشیم و از جناب دکتر بوستانی خواهشمندیم که از حوزه پژوهش حمایت کنند .

  3. کارمند واحد یاسوج گفت:

    دکتر پناهی از مفاخر این استان می باشند و حوزه پژوهش را متحول کرده اند و بسیار زحمت کش و فعال می باشند

  4. استاد گفت:

     دکتر پناهی  مایه افتخار استان  می باشند   آفرین افتخار می کنیم

  5. دانشجوی ارشد گفت:

    از دکتر بوستانی عاجزانه تقاضا داریم از دکتر پناهی حمایت کنند  زیرا با تمام توان برای دانشگاه زحمت می کشند

دیدگاه شما