سه شنبه 11 شهریور 1393 - 19:50

‌نوزادان کهگیلویه و بویراحمدی با نام «رضا» تجلیل می‌شوند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد گفت: فردا در جشن شیرخوارگان رضوی 14 نوزاد هم‌استانی با نام «رضا» تجلیل می‌شوند.

خبرگزاری فارس: ‌نوزادان کهگیلویه و بویراحمدی با نام «رضا» تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، امین کمالوندی عصر امروز در جمع خبرنگاران به برگزاری سومین جشن شیرخوارگان رضوی در مرکز کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و افزود: این جشن طی سه سال متوالی به مناسبت دهه کرامت در یاسوج برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سومین جشن شیرخوارگان رضوی امسال چهارشنبه 12 شهریور ماه در محوطه ارشاد برگزار می‌شود، اظهار داشت: این جشن به منظور ترویج فرهنگ نامگذاری نوزادان با اسامی ائمه اطهار (ع) خصوصا نام مبارک امام رضا (ع) هرساله در دهه کرامت برگزار می‌شود.

این مسئول فرهنگی با بیان اینکه در دهه کرامت برنامه‌ها و جشن‌های متنوعی در سطح کهگیلویه و بویراحمد به اجرا گذاشته شدند، تصریح کرد: استقبال مردمی از این جشن‌ها بی‌نظیر بود.

کمالوندی ادامه داد: در این برنامه تمامی نوزادان پسری که در مردادماه سال جاری در استان متولد شدند و نام آن‌ها رضا باشد در این راستا از والدین آن‌ها نیز تجلیل می‌شود.

این مسئول با اشاره به مشارکت بانک قوامین شعبه کهگیلویه و بویراحمد در برگزاری جشنواره‌های دهه کرامت بیان کرد: به منظور تجلیل از والدین فرزندانی که نام آن‌ها رضا است با مشارکت بانک قوامین هدایای نقدی با ارزش یک میلیون تومان وام قرض‌الحسنه و لوح‌های سپاس اهدا می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد در پایان تعداد فرزندان با نام رضا از تاریخ مدنظر در استان را 14 نفر عنوان کرد و گفت: این تعداد نوزاد از شهرستان‌های بویراحمد، دنا، گچساران، بهمئی، باشت، کهگیلویه، لنده و مارگون هستند که در جشن شیرخوارگان رضوی حضور می‌یابند.

کمالوندی با بیان اینکه در سال گذشته استقبال مردمی از جشن‌های دهه کرامت بسیار رضایت‌بخش بود، گفت: امیدواریم استقبال از جشن‌ شیرخوارگان رضوی امسال همچون سنوات گذشته باشد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=119544
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما