سه شنبه 11 شهریور 1393 - 18:23

کشف 5 هزار کیلوگرم گوشت آلوده در بویراحمد

رئیس شبکه دامپزشکی بویراحمد از کشف 5 هزار کیلوگرم گوشت آلوده در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: کشف 5 هزار کیلوگرم گوشت آلوده در بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید مختار رجائی‌فر عصر امروز در دومین جلسه شورای سلامت بویراحمد اظهار کرد: شبکه دام‌پزشکی بویراحمد به طور شبانه‌روز در حال گشت زنی و نظارت بر عرضه مواد خام دامی به مردم است.

رئیس شبکه دام‌پزشکی بویراحمد بیان کرد: 150 واحد عرضه مرغ زنده در این شهرستان وجود دارد که بالغ بر 50 واحد به مراجع قضایی معرفی شدند که به دلیل مشغله کاری قضات به تعدادی از این پرونده‌ها رسیدگی نشده است.

وی گفت: شب گذشته 5 هزار کیلوگرم مرغ، جگر و گوشت کپک زده توسط بازرسین دام‌پزشکی از سطح شهر یاسوج کشف و ضبط شد.

این مسئول با اشاره به اینکه چهار مغازه ذبح گوشت خارج از کشتارگاه در یاسوج شناسایی شدند که با تذکرات ذبح گوشت این مغازه‌ها در کشتارگاه انجام می‌شود  افزود: هم اکنون 400 کیلوگرم ضبط گوشت خارج از کشتارگاه در سردخانه دام‌پزشکی شهرستان بویراحمد نگهداری می‌شود.

رجائی‌فر یادآور شد: روزانه 500 کیلوگرم مرغ، بوقلمون و ماهی تاریخ گذشته در شهر یاسوج کشف و ضبط می‌شود که امیدواریم مراجع قضایی احکام مشدد و بازدارنده‌ای در خصوص متخلفین اعمال کنند.

رئیس شبکه دام‌پزشکی بویراحمد با بیان اینکه فردی در شهر یاسوج بالغ بر 50 بار به دلیل تخلفات به مراجع قضایی معرفی شده خاطرنشان کرد: مافیای مرغ گندیده در شهر یاسوج وجود دارد که امیدواریم نیروی انتظامی و مراجع قضایی ما را در برخورد با این افراد یاری کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=119521
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ب گفت:

    اگه راست میگی چرا مجوز فعالیتشو لغو نمی کنید

دیدگاه شما