سه شنبه 11 شهریور 1393 - 17:20

کنایه سنگین معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به یکی از مدیران؛ صلاحیت مدیریت نداری!

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد نیز شناسایی ظرفیت ها و آیین های بومی و محلی در کنار استعدادهای حوزه بانوان در ابعاد مختلف را یادآور شد و افزود: دستگاه های متولی و مربوطه نیز در این راستا ضعیف عمل کرده اند.

 معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد از بی توجهی مسوولان دستگاه ها و مجموعه های فرهنگی این استان نسبت به وظایف و مسوولیت های محوله انتقاد کرد.

به گزارش بویرنیوز به نقل از ایرنا، فتاح محمدی روز سه شنبه در نشست هماهنگی و برنامه ریزی برای حضور بهتر کهگیلویه وبویراحمد در جشنواره بین المللی میراث فرهنگی معنوی (ناملموس) دراستان اصفهان ، افزود: برخی دستگاه های فرهنگی بدون هیچ گونه احساس مسوولیتی و بی تفاوت از وظایف اصلی خود می گذرند که این وضعیت قابل توجیه نیست.

وی با بیان اینکه وجدان کاری در مجموعه فرهنگی این استان بسیار ضعیف است، یادآور شد: به نظر می رسد چنانچه دستگاهی دارای وجدان کاری بود اگر توان انجام وظایف خود را نداشت شجاعانه اعلام می کرد که بنا به دلایل و مشکلاتی قادر به انجام این مهم نیست و در این صورت نیز تصمیم دیگری گرفته می شد.

وی بهانه قرار دادن کمبود اعتبار برای یک مدیر در دستگاه اجرایی را منطقی و معقولانه ندانست و گفت: چنین فردی صلاحیت مدیر بودن را ندارد و قبل از آنکه بخواهند در مورد وی تصمیمی گرفته شود خود باید کنار رود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد نیز شناسایی ظرفیت ها و آیین های بومی و محلی در کنار استعدادهای حوزه بانوان در ابعاد مختلف را یادآور شد و افزود: دستگاه های متولی و مربوطه نیز در این راستا ضعیف عمل کرده اند.

محمدی با اشاره به برگزاری جشنواره بین المللی میراث فرهنگی و معنوی در حوزه بانوان در مهر سال جاری در استان اصفهان ، گفت: این جشنواره می تواند فرصت خوبی برای معرفی استعدادها و ظرفیت های بالقوه استان در این راستا باشد و دستگاه های متولی باید در اسرع وقت نسبت به تهیه بسته های فرهنگی لازم آماده حضوری قوی و با برنامه ریزی منسجم در این جشنواره باشند.

وی برگزاری این جشنواره بین المللی را در راستای احیا و ترویج نقش و جایگاه محوری زنان در حوزه میراث فرهنگی ناملموس دانست و ابراز داشت: معرفی سبک زندگی بانوان و بویژه زنان جامعه عشایر به عنوان الگو به جهانیان و نیز معرفی برخی آداب و رسوم و آیین های سنتی استان از دستاوردهای مهم این جشنواره است.

محمدی افزود: استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این راستا نسبت به سایر استان های دیگر غنی تر است و اهتمام جدی دستگاه های متولی و فرهنگی استان نقش تعیین کننده ای در معرفی و حتی کسب مقام در این نمایش جهانی را خواهد داشت.

وی از دستگاه های فرهنگی شامل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری ، صدا و سیما و اداره کل امور عشایر استان خواست تا پایان ساعات اداری امروز نسبت به معرفی افراد، آثار و محتوایات و نیز ارایه بسته های فرهنگی و هنری خود برای معرفی در این جشنواره اقدام کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=119492
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. اصلاح طلب گفت:

    ضعف استان کهگیلویه و بویراحمد که از دهه ها و حتی چند قرن گذشته به ارث رسیده و بر مناطق فکری بزرگانش نیز مستولی گشته است ، حکمفرمایی خویشاوندسالاری و طایفه گرایی است که اکنون نیز سخنران صدرلذکر و رئیسش از آن ضعف بی بهره نمانده اند.

  2. اصلاح طلب گفت:

    صدرالذکر به اشتباه صدرلذکر تایپ شد ، مرا ببخشید.

  3. ناشناس گفت:

    منظورایشان میراث فرهنگی است

  4. ناشناس گفت:

     این کلمه صدرالذکر یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟

  5. دنا گفت:

    قصد دفاع از اقای باقری مدیر میراث فرهنگی را ندارم ولی خداوکیلی با چه اعتباری ایشان مشکلات بر جا مانده وانبار شده را حل نماید وایا جناب معاون  راهکار ارایه میدهد یا فقط کلی گویی میکند  جناب معاون اگر توان داری همراهی کن چون رفع مشکل توریست ها ومسافران به این استان واماده کردن زیر ساخت ها قسمتی از مسولیت شما هم میباشد وفقط بازدید از مسافرها ونانوایی ها کافی نیست شاید لازم باشد استاندار هم برای این مشکل در تهران اقدام نماید

  6. رضا گفت:

    ضعیف تر از همه شخص خودتی که اثلا اینکاره نبودی و این پست مهم را اشغال کردی

  7. دانشی گفت:

    در استان خویشاوند سالار ی جای شایسته سالار ی گرفته است

  8. لبخند گفت:

    اقای محمدی نگرانم برای شهری که مسافرانش فقط یکبار می ایند و دیگه بر نمی گردند و حداقل شب ها یک مغازه باز نیست و سرویس بهداشتی و امنیت کفایت نمی کند و قوم سالاری جای شایسته سالاری را قابل اشکار است مردم اگاهند و تاریخ نویس خوب می نویسد بعد

    آ پشمانی براتون سودی ندارد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  9. میراث فرهنگی گفت:

    باید توجه داشت اگر قرار جشنواره ای برگزار شود که مسئولیت آن متوجه میراث فرهنگی شود.معمولاازطریق سازمان مربوطه ابلاغ میشود.این جشنواره هیچ ربطی به اداره کل میراث فرهنگی ندارد.ومسئولیت آن متوجه کسانی است که فقط حرف میزنند.فرستادن چند هنرمند به جشنواره فقط اعتبار ریالی می خواهد

  10. قانع گفت:

    منظور مدیران تذکر خورده است

دیدگاه شما