سه شنبه 11 شهریور 1393 - 15:23

سرپرست میراث فرهنگی شهرستان دنا معرفی شد+ عکس

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد ؛ در مراسمی با حضور فرماندار دنا ،معاون توسعه مدیریت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ، و جمعی از مسئولین ادارات دنا، “محمد حسین آذر پیوند” به عنوان سرپرست جدید نمايندگي میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان دنا معرفی شد.

IMG_1058
در این مراسم فرماندار دنا با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت ،ویژگی های شهرستان جهت جذب گردشگر را بیان نمود و خواستار تحول ویژه در زمینه‌ های مختلف از جمله حوزه صنایع دستی شد.
“سید عبدالخالق حسینی رضایی” ضمن تشکر از زحمات و تلاشهای آقای سید روح الله وحدتی سرپرست پیشین نمایندگی میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری شهرستان دنا ، انتصاب آقای آذرپیوند را به عنوان سرپرست جدید تبریک و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد .
جهانبخش احمدی ، معاون توسعه مدیریت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان نیز با اشاره به ویژگیهای شهرستان دنا از لحاظ جذب گردشگرگفت: شهرستان دنا با وجود جاذبهای متعدد طبیعی و منحصر به فرد و همچنین با توجه به اینکه 80 درصد از بافندگان استان در این شهرستان می باشد ، این پتانسیل را دارد که به عنوان قطب گردشگری استان شناخته شود .
آذرپیوند ، سرپرست جدید میراث فرهنگی دنا در ادامه جلسه بيان داشت: با تمام وجود آماده خدمتگزاری در میراث فرهنگی دنا هستم و انشاا… بتوانم با کمک دیگر همکاران باعث رشد و پیشرفت در این حوزه برای شهرستان دنا شویم.
لازم به ذکر است “محمد حسین آذر پیوند” دارای مدرک کارشناسی ارشد مرمت می باشد و حدود یک سال و نیم به عنوان کارشناس میراث فرهنگی دنا مشغول به فعالیت بوده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=119474
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    خدارحمت بکنه سید عبدالخالق حسینی رو……………..جهت اطلاع فرماندار دنا سید نظام الدین حسینی رضایی میباشد

دیدگاه شما