دوشنبه 10 شهریور 1393 - 18:29

احداث اقامتگاه همراه بيمار در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج + عکس

 

گروه اجتماعی– سرپرست بيمار  ستان شهيد بهشتي ياسوج گفت: اجراي طرح تحول نظام سلامت يكي از برنامه هاي موفق و مورد تاكيد دولت تدبير و اميد است كه خوشبختانه در اين بيمارستان با موفقيت و رضايت مردم همراه بوده است.

به گزارش بویرنیوز، دكتر سيد ذاكر سعيدي نژاد در نشست خبري با خبرنگاران كه در سالن جلسات بيمارستان شهيد بهشتي برگزار شد، با عنوان اينكه در اين طرح كاهش پرداخت هزينه از جيب مردم؛ افزود: طرح تحول نظام سلامت حركت ارزشمند و مهمي است كه توانسته هزينه هاي پرداختي مردم را به طور متوسط تا 7درصد كاهش دهد.

راه اندازي اقامتگاه پزشكان متخصص

وي در ادامه به تشريح فعاليت هاي صورت گرفته در طرح تحول نظام سلامت در بيمارستان شهيد بهشتي ياسوج اشاره نمود و يادآور شد: در اين زمينه و در راستاي رفاه حال پزشكان متخصص مقيم بيمارستان، اقدام به تجهيز و راه اندازي ” اقامتگاه پزشكان متخصص” نموديم كه اين پزشكان در روزهاي تعطيل به صورت 24 ساعت( از 8صبح لغايت 8صبح روز بعد) به صورت آنكال در بيمارستان حضور داشته و ارائه خدمت مي كنند.

دكتر سعيدي نژاد متخصصين رشته هاي جراحي عمومي، جراحي مغز و اعصاب، طب اورژانس، ارتوپدي و بيهوشي را 5 رشته تخصصي مقيم بيمارستان اعلام كرده و افزود: در روزهاي غير تعطيل نيز از ساعت14 لغايت8صبح روز بعد به صورت آنكال حضور دارند.

dsc07856

 

تهیه ملزومات و لوازم مورد نیاز بیماران بستری

سرپرست بيمارستان شهيد بهشتي ياسوج در ادامه اين نشست، تصريح كرد: با برنامه ريزي هاي صورت گرفته ” اتاق عمل” بيمارستان در اكثر ساعات روز فعال است و تاكنون شاهد افزايش 3 درصدي خدمات جراحي در اين بيمارستان بوده ايم.

دكتر سعيدي نژاد ادامه داد: در زمينه اعزام بيماران به شهرهاي مجاور نيز خوشبختانه در بعضي از رشته هاي تخصصي به صفر رسيده است و موارد نادري نياز به اعزام داريم كه اين دستاورد مهم به دليل مساعدت و همراهي پزشكان متخصص و زحمت كش اين بيمارستان است.

وي اظهار کرد: دومیلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار از محل اجرای طرح تحول نظام سلامت برای تعمیر و گسترش فعالیت های پزشکی به این بیمارستان اختصاص یافت که تاکنون بیش از یک میلیارد تومان از این میزان اعتبار در بخش های مختلف بیمارستان هزینه شده است.

وی عنوان کرد: از این میزان اعتبار بیش از 320 میلیون تومان در زمینه هتلینگ بیمارستان از جمله تعمیر کامل بخش سوختگی هزینه شده است.

13920119000368_PhotoL

احداث اقامتگاه همراه بيمار

سرپرست بيمارستان شهيد بهشتي ياسوج با بيان اينكه از اولويت هاي مورد نظر ما ” تلاش براي رفاه حال بيمار و همراهان بيمار است” اضافه كرد: بحث اقامتگاه همراهان بيماربا 80 درصد پیشرفت فيزيكي در محوطه بيمارستان در حال اجراست كه براي تكميل و راه اندازي آن، تاكنون بالغ بر 700ميليون ريال هزينه شده است.

به گزارش خبرنگار بویرنیوز؛ در حال حاضر بيمارستان شهيد بهشتي ياسوج با 216 تخت فعال و 160 تخت مصوب و 14 بخش فعال شامل(اتاق عمل،نورولوژی،یورولوژی،نوروسرجی(جراحی مغز و اعصاب)،عفونی و اورژانس،نفرولوژی و اقدامات پاراکلینیکی از جمله سی تی اسکن و آزمایشگاه در حال ارائه خدمات درماني است.

در اين بيمارستان قريب 646 نفر پرسنل درمانی و پشتیبانی و بالغ بر 40 پزشک متخصص در رشته های تخصصی و فوق تخصصی و 15 تا عضو هیئت علمی فعاليت دارند.

dsc07859_0

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=119422
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. پورخسرو گفت:

    آرزوی سلامتی و موفقیت برای دکتر سعیدی ریاست محترم بیمارستان

  2. کاشانی گفت:

    خسته نباشید و دستتان درد نکند.

  3. محمد گفت:

    از ریاست بیمارستان بعنوان بیک همراه بیمار تشکر میکنم خداوند انشالله خدمتگذاران صدیق به این نظام را در پناه خویش نگه دارد جا دارد از معاون درمان و رئیس دانشگاه بخاط کارهای ارزشمندی که در این بیمارستان انجام دداند تشکر کنم…محمد حسینی همراه بیمار بخش جراحی

  4. ناشناس گفت:

    بااینهمه خبراهای ناجورازبرخوردمردم با پرسنل همچنان بیمارستان بفکر همراه بیماراست  دستشان درد نکند کاش بخود بیاییم بخصوص رسانه ها انصاف را درگزارش عملکرد بهداشت یا درمان درنظربگیرنددست بویر از گذاشتن این خبردرد نکند

  5. علی گفت:

    جا داره از پرسنل زحمت کش وخدوم حوزه بهداشت ودرمان تشکر وقدردانی کنم. انصافا قشر پرتلاش وزحمتکشی هستن. ..

  6. ناشناس گفت:

    علوم پزشکی هرروز یک خبر خوشحالکننده وامیدوارکننده . باتشکرازرسانه برای اطلاع رسانی 

  7. علیدادی گفت:

    جا دارد از دکتر سعیدی نژاد در این مدت کوتاهی که حضور دارند و فعالیتهای چشمگیری از خود نشان دادند تشکرکنم همجنین از مدیر توانا و تمامی کارکنان آن بیمارستان تشکر نمایم جعفر علیدادی همراه بیمار در اورژانس واقعا دست مریزاد …

  8. مهندس کیا گفت:

    آرزوی سلامتی و موفقیت برای آقای دکتر سعیدی داریم که در این مدت کوتاه خدمات ارزنده ای انجام دادن

دیدگاه شما