دوشنبه 10 شهریور 1393 - 16:05

شهرستان کهگیلویه پزشک جراح مغز و اعصاب ندارد‌

 رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه از راه‌اندازی کلینیک تخصصی شماره ۲ در دهدشت در راستای طرح تحول نظام سلامت خبر داد و گفت: از اوایل مهرماه ۱۵ پزشک متخصص در رشته‌های مختلف به پزشکان این مراکز افزوده می‌شود.

سید‌عبدالحسین موسویان‌زاده در گفت‌و‌گو با تسنیم  اظهار کرد: کلینیک شماره 2در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت تا یک ماه آینده در دهدشت راه‌اندازی می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت: کلینیک تخصصی دولتی امام سجاد (ع) پیش از این در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت به ارائه خدمت به همشهریان می‌پرداخت که با راه‌اندازی کلینیک شماره 2 سرعت کاری این مراکز برای ارائه  خدمت به مردم بالا می‌رود.

وی بااشاره به اینکه فضای فیزیکی درمانگاه امام سجاد (ع) جوابگوی نیاز بیماران نیست، خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی کلینیک تخصصی امام علی (ع) مشکل کمبود فضای فیزیکی به زودی برطرف می‌شود.

موسویان از افزایش تعدادی از پزشکان متخصص در مهرماه خبر داد و ابراز کرد: پزشکان در کلینیک امام سجاد (ع) در رشته‌های زنان، زایمان و اطفال به ارائه خدمت می‌پردازند.

وی ازجمله دغدغه‌های اصلی مردم کهگیلویه را نبود جراح مغز و اعصاب و رادیولوژیست خانم عنوان کرد و افزود: امیدواریم با پیگیری‌های انجام شده با دانشگاه علوم پزشکی استان در مهرماه این مشکلات نیز حل شود.

موسویان بابیان اینکه هم‌اکنون 25 پزشک در کلینیک امام سجاد (ع) مشغول به فعالیت هستند، عنوان کرد: تا کنون 6متخصص در این مرکز به خدمت‌رسانی به مردم شریف کهگیلویه می‌پرداختند که تا یک ماه آینده 2متخصص دیگر این کادر پزشکی را همراهی می‌کنند.

وی با بیان اینکه ویزیت بیماران براساس تعرفه دولتی ارائه می‌شود، گفت: راه‌اندازی کلینیک‌های دولتی در راستای کمک به مردم است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=119413
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سامان گفت:

    چه داره؟ 

  2. متخصص گفت:

    شهرستان به اون کوچیکی که جراح مغزواعصاب نمیخواد میدونید برای جراحی مغز چه امکانات خاصی در اتاق عمل نیاز هست؟فرداروز هم از همه رشته ها یفوق تخصص میخواید لابد؟جراح قلب چی؟ فوق تخصص جراحی زانو یا مچ دست؟ فوق تخصص عفونی اطفال

دیدگاه شما