دوشنبه 10 شهریور 1393 - 10:47

سخنان جنجالی رئیس شورای شهر یاسوج در مورد بدهکاران بانکی کهگیلویه و بویراحمد

رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج در ادامه با تقدیر از اعضای شورای اسلامی به جهت اعتماد دوباره به خود برای سمت رئیس شورا، افزود: مسئولیت‌‌ها بار امانت بر دوش افراد است که امیدواریم با همکاری سایر همکاران بتوانیم وظایف محوله را به خوبی انجام بدهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: در انجام وظایف باید رضایت خداوند باشد، لذا در ارائه خدمت به مردم جایی برای سیاسی‌بازی نیست.

خبرگزاری فارس: برای خدمت به مردم جایی برای سیاسی‌بازی نیست

به گزارش بویرنیوز، صبح امروز شیروان وظیفه‌شناس در نشست اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج که با حضور فرماندار بویراحمد برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدا زیرساخت‌های شهر یاسوج بد طراحی شده بود که هر چقدر هم در برطرف کردن آنها تلاش کنیم، باز مشکلاتی نیز وجود دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج در ادامه اظهار امیدواری کرد: با همدلی و تعامل مسئولان با هم در راستای به حداقل رساندن این مشکلات تلاش کنیم.

وظیفه‌شناس با انتقاد از برخی مسئولان و مدیرانی که شوراها را در جلسات و برنامه‌های خود دعوت نمی‌کنند، اظهار داشت: انتظار می‌رود که مسئولان اعضای شوراها را برای رفع مشکلات مردم در کنار خودشان ببینند.

وی تاکید کرد: برخی از مسئولان نمی‌خواهند که اعضای شوراها را در کنار خود ببینند.

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج بیان کرد: مردم در خصوص مسائل شهری با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند به‌طوری که اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج ساعت‌ها پاسخگوی دغدغه‌ها و گرفتارهای مردم هستند.

وی از مسئولان خواست که برای برطرف کردن این مشکلات، شورای اسلامی شهر یاسوج را همکاری کنند.

وظیفه‌شناس با بیان اینکه در انجام وظایف باید رضایت خداوند باشد، اظهار کرد: در ارائه خدمت به مردم جایی برای سیاسی‌بازی نیست و همچنین نباید در انجام امورات مردم کس‌دار و بی‌کس کنیم.

وی با اشاره به اینکه در ارائه خدمت هیچ فرقی بین شهروندان نیست، افزود: نباید افرادی که با صاحبان قدرت ارتباطی ندارند در انجام کارهایشان از سوی مسئولان کوتاهی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج در ادامه با تقدیر از اعضای شورای اسلامی به جهت اعتماد دوباره به خود برای سمت رئیس شورا، افزود: مسئولیت‌‌ها بار امانت بر دوش افراد است که امیدواریم با همکاری سایر همکاران بتوانیم وظایف محوله را به خوبی انجام بدهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج با انتقاد از وضعیت سیستم بانکی، تصریح کرد: فردی به دلیل یک و نیم میلیون بدهکاری در پشت میله‌های زندان بسر می‎برد و از طرفی فرد دیگری با 15 میلیارد تومان بدهکاری راست در خیابان‌های این شهر قدم می‌زند.

فارس

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=119359
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. منتقد گفت:

    چرا رفتی توی میلیارد خیلیها با میلیون توی زندان بسر میبرند اگه نمیدونی بدون

  2. بچه های گچ گفت:

    رئیس شواری شهر رو چی به بدهکاران بانک…

  3. رهگذر گفت:

    در اينكه اعضاي شورا بشدت …يعني خيلي بشدت ساعتها پاسخگوي مشكلات مردم هستند شك نكنيد……….چون حداقل 3بار من رفتم شورا هيچكدام حضور نداشتند……والبته خود اقاي وظيفه شناس كه خيلي خيلي بشدت پاسخگو هستند…….وجدانا به نظر ايرسه اگر شورا را در ياسوج حذف كنند شهردار ومعاونانش مشكلات بهتر ديده وزودتر حل ميكنند بخصوص اقاي………….

  4. ر گفت:

    زنده باد جاوید که همه میخوان به کارهای ایشان خودشون رو نشون بدن.سلامتی جاوید صلوات

  5. تاسف تاسف گفت:

    راستی برادر گرامی خودت چطوری میلیاردر شدین؟؟

  6. علی گفت:

    تیه م درا اگه تیه وت دارم

دیدگاه شما