یکشنبه 9 شهریور 1393 - 13:42

نامه تاجگردون به وزیر نفت

غلامرضا تاجگردون

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، طی نامه ای خطاب به وزیر نفت از وی خواست تا با توجه به انتشار لیست قبول شدگان آزمون اردیبهشت ماه سال 92 وزارت نفت، علیرغم طولانی شدن پاسخ و نیز اعلام یک سوم ظرفیت که موجب اعتراض برخی از داوطلبان و کسانیکه که در مراحل قبلی از نمره علمی بالایی برخوردار بوده، بطور ویژه و فوری بررسی و اقدام شود. در این نامه آمده است:

بسمه تعالی
برادر گرامی جناب آقای مهندس نامداز زنگنه
وزیر محترم نفت

با سلام و احترام
در پی انتشار لیست قبول شدگان آزمون اردیبهشت ماه سال 1392 وزارت نفت، علیرغم طولانی شدن پاسخ و نیز اعلام یک سوم ظرفیت، موجب اعتراض برخی از داوطلبان و کسانی شدند که در مراحل قبلی از نمره علمی بالایی برخوردار هستند.
از آنجا که حوزه انتخابیه اینجانب « گچساران » از جمله حوزه های نفتی بوده که بسیاری از داوطلبان از این حوزه بوده و تعداد قابل توجهی از پذیرفته شدگان نهایی در این منطقه بکار گرفته می شوند درخواست عاجل دارم نسبت به بررسی و اعمال در خصوص پیشنهادات زیر دستور صادر فرمائید:
1-به پیوست نامه معترضین که حسب مستندات بعضا اعتراضشان به حق می باشد تقدیم حضورتان میگردد.
2-حسب مصوبات قبلی مقرر گردیده بود شهرستان گچساران شامل 50 درصد سهمیه بومی باشد و لذا انتخاب و گزینش کمتر از 50 درصد برای بومیان گچساران خارج از ضوابط قبلی بوده و مورد پذیرش نبوده و قطعا متقاضیان مانع از اقدام غیر از این میباشند.
3-مقرر فرمائید اعتراض این عزیزان فوری مورد بررسی قرار گرفته و جلسه ای فوری با حضور مسئول مطلع وزارت نفت، نماینده معترضین شهرستان و نیز اینجانب تشکیل و پاسخ لازم ارائه گردد.
در نهایت خواهشمند است قبل از بررسی موارد فوق از هرنوع اقدام قطعی خودداری فرمائید.
ارادتمند
غلامرضا تاج گردون

NameBevazirNaft

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=119228
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بي صاحب گفت:

    بنده نمره تخصصي ام 83 بود و بايد از ساير موارد به تشخيص اقايان ٦٥ مي اوردم كه 62 داده بودند اخه اين عدالت هست اگر دومي را زير ٥٠ مي گرفتم و تخصصي را هم پايين تر از ٦٠ ان موقع يه چيزي حالا لطفا شما قضاوت فرماييد. بدانيد خدايي هست

دیدگاه شما