یکشنبه 9 شهریور 1393 - 12:51

معرفی روسای دو هیات ورزشی کهگیلویه و بویراحمد

– مسوول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: روسای دو هیات ورزشی کاراته و دوومیدانی در آیین های جداگانه انتخاب و معرفی شدند.

آرمان قنبرزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در نشست مجمع انتخابات هیات کاراته کهگیلویه و بویراحمد سه نفر به نام های رحیم محمودزاده، علی اسپندار و علی نیکو برای تصدی ریاست این هیات کاندیدا شده بودند.

وی بیان کرد: پس از اعلام برنامه ها و اهداف هر سه کاندیدا و قبل از آغاز رای گیری علی نیکو انصراف داد.

قنبرزاده اظهار کرد: رحیم محمودزاده با کسب 13 رای از مجموع 18 رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رییس هیات کاراته کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد.

وی عنوان کرد: در نشست مجمع انتخابات هیات دوومیدانی کهگیلویه و بویراحمد نیز امیدمحمد محمدی و سعید پایدار به عنوان دو کاندیدای تصدی ریاست این هیات برنامه ها و اهداف خود را مطرح کردند.

قنبرزاده ابراز داشت: پس از رای گیری امیدمحمد محمدی با کسب 9 رای از مجموع 17 رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رییس هیات دوومیدانی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=119219
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. جوان گفت:

    تبریک به هر دوی اینها(محمدی و محمود زاده)به خصوص استاد خودم اقای محمدی.واقعا هر جا هستی در پناه خدای بزرگ باشی .الحق و الانصاف حقتون بود.تبریییییییییک

  2. ناشناس گفت:

    حق به حقدار رسید.تبریک

  3. ناشناس گفت:

    ای جانم .احسنت به اقای محمدی

دیدگاه شما