شنبه 8 شهریور 1393 - 17:39

دلایل طولانی شدن زمان صدور حکم “م.ر”/ مصادره منزل رویانیان/ خیانت به همسر از نوع چینی!/ ماجرای یقه‌گیری دو بازیکن استقلال +عکس

کشوری با بیش‌ترین آمار زن‌کشی در دنیا، دختر صدام در سودای بازگشت به قدرت، ماجرای یقه‌گیری دو بازیکن استقلال، تراکم فروشی در کف خیابان های تهران،فرزاد حسنی و دیگران؛ 15 سال قبل و … از مهم ترین اخبار فضای مجازی امروز است.

به گزارش بویرنیوز، هر روز شاهد توليد حجم گسترده‌ای از اخبار و گزارشات مختلف و متنوع در خبرگزاری‌ها و پايگاه‌های خبری هستيم كه رصد تمام اين اخبار برای مخاطبان در گرو صرف وقت بالایی است و البته از حوصله آنها نيز خارج؛ برای تسهيل در مرور اين اخبار، تلاش داريم گزيده‌ای از اخبار سياسی سال 93 را در قالب يك بسته خبری در اختيار مخاطبان قرار دهيم.

کشوری با بیش‌ترین آمار زن‌کشی در دنیا

به گزارش فارس، «آلوا فاسیو» نماینده دفاع از حقوق زنان در سازمان ملل متحد اعلام کرد: مرگ خشونت‌آمیز زنان در هندوراس، این کشور را در جایگاه نخست بیشترین آمار زن کشی بین کشورهای خارج از حیطه جنگی در دنیا قرار داده است.خبرگزاری «تله‌سور» در این خصوص نوشت: با توجه به آمار و ارقام برگرفته شده از رصدخانه دانشگاه ملی مستقل هندوراس پیرامون بحران خشونت، در هر صد هزار نفر در این کشور، 14.6 درصد زن کشی اتفاق می‌افتد.«آسیا گارسیا» خبرنگار تله‌سور در مکزیک نیز گزارش داد که روزانه 6 زن در این کشور به قتل می رسند.گارسیا گفت: در حوزه شهرداری «چالکو» در شرق مکزیک چندین جنازه از زنان یافت شده اما از سوی دولت این کشور هیچ هشداری در این حوزه صورت نگرفته است.

دلایل طولانی شدن زمان صدور حکم “م.ر”

به گزارش مهر غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران درباره اینکه قرار بود حکم دادگاه تا پایان مرداد صادر شود اما با گذشت یک هفته از این تاریخ هنوز حکمی صادر نشده است، گفت: این موضوع از سوی قاضی پرونده اعلام شده و من از آن اطلاعی ندارم.وی افزود: حجم پرونده و به اتفاق نظر رسیدن در کار جمعی از دلایلی است که باعث طولانی شدن زمان رسیدگی و صدور حکم در این دسته از پرونده ها می شود.رئیس کل دادگستری استان تهران ادامه داد: پس از صدور رای و تایپ به طرف های پرونده اعلام می شود اما رای دادگاه بدوی را نمی توانیم اعلام کنیم.

یک مجموعه «شوی لباس غیراسلامی» پلمب شد

به گزارش نسیم، یک مجموعه “شوی لباس غیراسلامی” وابسته به فرقه ضاله بهائیت در کرج پلمب شد. در جریان بازرسی این مکان و پس از احراز هویت مجریان آن که به فرقه ضاله بهاییت وابسته بودند و همچنین افشای اهداف آنها در راستای تضعیف اعتقادات اسلامی، این مجموعه پلمپ و عوامل آن دستگیر شدند.

منزل رویانیان مصادره شد

به گزارش برنا، منزل محمد رویانیان روز گذشته طی صورت جلسه ای به بانکی که وی به آن بدهکار بود، تحویل داده شد.فصل گذشته بازیکنان پرسپولیس به دلیل عدم پرداخت مطالباتشان تمرین تیم را تعطیل کردند و به همین دلیل رویانیان (مدیرعامل وقت پرسپولیس) مجبور به دریافت وامی دو میلیاردی شد تا مبالغ قرارداد پرسپولیسی‌ها را پرداخت کند.پرداخت نشدن اقساط وام گرفته شده باعث شد بانک بعد از چندین بار اخطار برای بازپس دادن مبلغ وام، هفته گذشته آخرین اخطار به رویانیان برای تخلیه منزل داده شد.سرانجام نماینده بانک صورت جلسه تخلیه و مصادره منزل را در حضور علی پروین، خوردبین، حسین کلانی، محمدرضا زادمهر، جمشید زارع و قاسمی امضا و منزل را مصادره کرد.

ماجرای یقه‌گیری دو بازیکن استقلال +عکس

به هنگام گل سوم استقلال به گسترش فولاد در بازی دیروز، و صحنه خوشحالی قاضی، تصاویر طوری نشان ‌می دهند که ظاهرا بین فخرالدینی و قاضی درگیری به وجود آمده که مدافع استقلال در این باره گفت: اول از همه بگویم که محمد قاضی یکی از بهترین دوستان من است،چه در زمین و چه خارج از زمین با هم ارتباط خوبی داریم.هنگامی که قاضی گل زد من آمدم او را بگیرم که فرار نکند!در همین حالت از ما عکس گرفته شده که همه تصور می‌کنند با هم بحث می‌کنیم،اما من به او گفتم که امروز تولد کریمیان است و نزد او برو که محمد هم این کار را انجام داد که جا دارد از او تشکر کنم.

تراکم فروشی در کف خیابان های تهران + تصاویر

به گزارش «معماری نیوز»، محمدباقر قالیباف که در بیست و هفتمین جلسه شورای شهر تهران حاضر بود و پس از صحبت‌های آخوندی وزیر راه و شهرسازی پشت تریبون قرار گرفت، اظهار داشت: ممکن بود شهرداری بیش از 1 دهه قبل تراکم می‌فروخت، به این معنی که می‌گفتند اگر بیش از این تراکم می‌خواهید پول بده بگیر، اما الان این طور نیست و اگر جایی دیده‌اید، بگویید!لذا خبرنگار «معماری نیوز» پس از مشاهده یک مورد آشکار و طبق گفته شهردار محترم؛ نمونه ای از تراکم فروشی در کف خیابان را منتشر می کند.تبلیغ فروش تراکتی تراکم که در تصویر زیر مشاهده می شود در کنار ایستگاه مترو شریعتی صورت گرفته است.

فرزاد حسنی و دیگران؛ 15 سال قبل /عکس

این تصویر مربوط به زمانی است که فرزاد حسنی به همراه امین زندگانی، هادی کاظمی و مجید آقا کریمی برنامه «تا انتها حضور» به تهیه‌کنندگی سیما هاشمی (خواهر متوفی سیدجواد هاشمی) را روی آنتن رادیو می‌بردند؛ برنامه‌ای که آن روزها مخاطبان بسیاری داشت. این عکس که سایت صبحانه‌آنلاین آن را بازانتشار داده متعلق به همان روزهاست؛ یعنی 15 سال پیش.

حادثه وحشتناک برای 30 زن در جشن عروسی

به گزارش روزنامه ایران ساعت یک ظهر سه‌شنبه چهارم تیرماه سال جاری بود که زنان مهمان عروسی برای خوردن ناهار یکی پس از دیگری در سالن مخصوص جمع شدند و ناگهان خنده و شادی‌ها به همهمه، فریاد و ناله تبدیل شد.زیرپای مهمانان خالی شد و همه ناگهان داخل فاضلاب چاه سقوط کردند.با این حادثه عجیب که با ناله، گریه و فریاد همراه بود مردان روستا به تکاپو افتادند و همزمان با کمک‌رسانی و خارج کردن این زنان از چاه فاضلاب با پلیس، اورژانس و آتش‌نشانی تماس گرفتند.ثانیه‌هایی از مهمانی نگذشته بود که صدای آژیر آمبولانس‌ها در کوچه پس‌کوچه‌های روستا پیچید و همزمان برخی مهمانان با خودروهای شخصی زنان حادثه‌دیده را به بیمارستان رساندند.در همان دقایق نخست، 30 زن به بیمارستان‌های دیلمان و لاهیجان انتقال یافتند و همگی تحت درمان قرار گرفتند و این در حالی بود که دستور تخلیه چاه فاضلاب صادر شد تا در صورت ماندن شخصی در آن اقدامات نجات یا خارج کردنش صورت گیرد.

خیانت به همسر از نوع چینی!

به گزارش جمهوریت، مقامات رسمی استان کوانگدونگ در صحبت‌هایشان ناخودآگاه پشت پرده راز جنایت مافیا علیه خانواده‌های چینی را فاش کردند.خانم شیائولین 27ساله سرگرم دیدن فیلم در منزل مسکونی خود در هشان استان کوانگدونگ در جنوب شرقی چین بود که زنگ خانه به صدا درآمد. او پس از باز کردن درب منزلش با حمله زن همسایه غافلگیر شد.شیائولین 27 ساله مورد سوء ظن زن همسایه بود؛ چراکه او فکر می‌کرد شیائولین با همسرش رابطه نامشروع دارد و همین موضوع باعث شده تا همسرش دیگر به او علاقه نداشته باشد.”شیائولین” در پی این حمله دچار جراحت و آسیب دیدگی بسیار شد و تا یک قدمی مرگ رفت. زن همسایه وحشیانه به وسیله یک قیچی صورت شیائولین را برید، به طوری که برخی از قسمت‌های صورت این زن بی‌گناه قطع شد.شیالوئین در بیمارستان کوانگدونگ تحت درمان پرشکان قرار گرفت. آنان معتقدند که دیگر زیبایی شیائولین باز نخواهد گشت و او باید تا آخر عمر با دیدن صورتش رنج و عذاب بکشد.گفتنی است، مرکز گوانگ‌دونگ شهر گوانگژو است و بالغ بر 83 میلیون نفر در مساحت ۱۷۷،۹۰۰ کیلومتر مربع این استان زندگی می‌کنند.پلیس این استان معتقد است، خشونت در شهرهای فقیرنشین این استان به دلیل خیانت همسران به یکدیگر افزایش داشته است و مردم دیگر نسبت یه یکدیگر هیچ گونه ترحمی ندارند و با کوچکترین مشکلی دست به بزرگترین جنایت‌ها می‌زنند.البته مقامات رسمی پلیس گوانگ‌دونگ از فعالیت گسترده مافیا در این شهر خبر دادند و گفتند: این باندها که به سلطه‌گران غربی وابسته هستند و از طریق دریا اعضای بدن انسان را جا به جا می‌کنند و در زمینه فروش و ربودن دختران جوان برای خانه‌های فساد در کشور‌های غربی نیز فعالیت دارند، یکی از عاملان خشونت در شهر‌های چین هستند؛ چراکه آنان با پول، زنان متاهل و دختران فقیر را فریب داده و آنان را به بردگان جنسی خود تبدیل می‌کنند.گفته می‌شود، برخی از زنانی که در خانه‌های فساد ایالت متحده آمریکا به بردگی گرفته می‌شوند از شهرهای مانند هنگ کونگ، گوانگژو و سایر شهرهای چین ربوده شده‌اند.

پای بانوان به سالن‌ پرورش اندام باز شد

به گزارش فرارو، فدراسیون پرورش اندام و بدنسازی فعالیت خود را به صورت رسمی از سال 85 آغاز کرد و از آن زمان فقط در حوزه مردان فعالیت داشت اما بعد از گذشت این زمان و ریاست دوباره ناصرپورعلی فرد در این فدراسیون پای بانوان به صورت رسمی به این ورزش باز شد و هفته گذشته در اقدامی جالب نایب رییس بانوان این فدراسوین منصوب شد.با حکم داخلی پورعلی فرد رییس فدراسیون پرورش اندام وبدنسازی، مریم وطن دوست که مدرک دکترای تربیت بدنی دارد به عنوان نایب رییس منصوب شد و قرار است از هفته آینده کارش را آغاز کند.فعالیت در پرورش اندام وبدنسازی به واسطه ماهیت این رشته به مردان محدود بود اما فدراسیون در ماههای گذشته تلاش داشته تا پای بانوان را به مباحث آموزشی و مربیگری بدنسازی باز کند و گویا با این تصمیم،این مساله به سرانجام رسید و سرانجام این رشته نیز می تواند در بخش بانوان فعالیت کند.

واکنش جالب خلعتبری به رفتن کی‌روش

به گزارش ایسنا، مهاجم تیم فوتبال سپاهان گفت: ما در جام جهانی یک امتیاز گرفتیم و اگر کی‌روش هم نبود باز هم همان یک امتیاز را می‌گرفتیم حتی اگر یک مربی دیگر در جام جهانی حضور داشت می‌توانستیم به پیروزی نیز دست یابیم.محمدرضا خلعتبری درباره رفتن کی‌روش و اینکه آیا به تیم ملی باز میگردد یا خیر بیان کرد: بودن یا نبودن کی روش اصلا مهم نیست و تنها موفقیت تیم ملی اهمیت دارد. ما دیدیم که در جام جهانی آن یک امتیازی که همیشه می آوردیم را گرفتیم و باید بگویم مربیان خوبی مانند فرکی در داخل داریم که شاید بتوانند موفق‌تر عمل کنند. امیدوارم اگر به تیم ملی بازگشتم بتوانم بهترین عملکرد را داشته باشم.

رابطه زیگزاگی دایی و کریمی همچنان ادامه دارد/ دومین تیر جادوگر هم به سنگ خورد

به گزارش خبر آنلاین: وقتی در دو هفته گذشته، علی کریمی دو درخواست دوستی برای علی دایی فرستاد، اهالی فوتبال فکر می کردند این ماجرا می تواند شروع یک دوره رفاقتی جدید در رابطه دایی- کریمی باشد اما سرمربی پرسپولیس جواب قطعی و مثبتی به درخواست ها نداد. در حالی که اکثر قریب به اتفاق پیشکسوتان پرسپولیس، دایی را زیر رگبار انتقادات گرفته بودند، علی کریمی در مصاحبه ای گفت این مربی باید تحت حمایت قرار بگیرد و به زمان بیشتری برای ساختن پرسپولیس نیاز دارد. این اولین هدیه ای بود که کریمی به دایی داد. سپس نوبت به چالش سطل آب و یخ رسید تا کریمی دومین قدم را بردارد و دایی را به این کار خیرخواهانه دعوت کند. این بار، دایی سکوت نکرد و تلویحا گفت این کار را انجام می دهد ولی پس از گذشت یک هفته از آن اتفاق، دایی در کنفرانس خبری پیش از دیدار با صبای قم، موضع خود را تغییر داد و اعلام کرد به فکر کم آبی است تا چالش سطل یخ!این مدل رفاقت جادوگر و شهریار است، آدم هایی که هرگز با یکدیگر کنار نیامدند و دعواهای بزرگ فوتبال ایران را ساختند. رفاقت آنها تقریبا هرگز نقطه اتکایی نداشته و چون مدل زیگزاگی دارد، قابل تفسیر نیست. دایی که قول داده بود در چالش خیرخواهانه اخیر سهمی داشته باشد، حالا به فکر کم آبی افتاده است و در این شرایط باید منتظر واکنش علی کریمی باشیم؛ اینکه جادوگر باز هم به حمایت از دایی می پردازد یا او نیز به صف منتقدان سرمربی پرسپولیس می پیوندد؟ شاید حضور کریمی در تمرینات عصر چهارشنبه گذشته راه آهن که هدایت آن برعهده حمید استیلی است، جواب این سوال مهم باشد.

عکسی دردناک از دفتر ریاست جمهوری

تصویری که می بینید 8 شهریور سال 60 است که انفجار دفتر ریاست جمهوری را نشان می‌دهد. این حادثه تروریستی توسط منافقین طرح ریزی و انجام شده بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=119175
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما