شنبه 8 شهریور 1393 - 17:24

آیت الله ملک حسینی پشت پرده تخریب و خودزنی ها در کهگیلویه و بویراحمد را بیان کرد

وی اذعان کرد: اگر قرار است حرکتی معقول اتفاق بیفتد باید به صورت نردبانی و پلکانی باشد و از هرگونه بلندپروازی و وعده‌های بی‌اساس خودداری شود.

گروه فرهنگی – نماینده ولی‌فقیه‌ در کهگیلویه و بویراحمد از مسئولان خواست تا از هرگونه خودزنی و تخریب خوددداری کنند.

خبرگزاری فارس: خودداری از هرگونه خودزنی‌ و تخریب‌/مردم کار می‌خواهند نه بحث‌های سیاسی

به گزارش بویرنیوز، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی ظهر امروز در شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک هفته دولت به دولتمردان و آغاز دهه کرامت اظهار کرد: انجام هر اقدامی باید بر مبنای تفکر و تعقل باشد تا نتیجه‌ای حاصل شود.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: انسانی که عاقل است از چهار اصل مهم معرفت، انگیزه، انتخاب و تلاش بهره‌مند می‌شود که هر فردی برای رسیدن به اصول معرفتی و افزایش انگیزه و تلاش تمرین مقدمه می‌کند.

آیت‌الله ملک‌حسینی با بیان اینکه مدیریت عقل استفاده از امکانات و اعتبارات نیست، خاطرنشان کرد: بدون شک اگر مدیر هستیم باید در جهت افزایش معرفت تلاش کنیم از این‌رو مدیریت بر پایه پول و اعتبار مدیریت عقل نیست.

وی اذعان کرد: اگر قرار است حرکتی معقول اتفاق بیفتد باید به صورت نردبانی و پلکانی باشد و از هرگونه بلندپروازی و وعده‌های بی‌اساس خودداری شود.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری در جمع مدیران ارشد استانی ضمن تبریک هفته دولت به دولتمردان در توصیه به آن ها متذکر شد: تا اعتبارات هست آن هم در سطح کلان کار می‌شود و با اتمام آن کارها به نوعی نیمه‌کاره رها می‌شود که این امر با مدیریت عقل سازگار نیست.

آیت‌الله ملک‌حسینی بیان کرد: پول و اعتبار، سنگ و خاک، آب و معادن و .. زمانی که در خدمت عقل هستند سرمایه و ثروت عظیمی محسوب می‌شوند و اگر اینگونه نباشد جزء مضرات است.

وی با ابراز گلایه مندی از مسئولان که همواره در سخنان خود به اقدامات صورت گرفته در حوزه عمرانی سخن می‌گویند، گفت: کمتر کسی به مسائل فرهنگی توجه و یا صحبت می‌کند که انتظار می‌رود توجه‌ به این مهم بیشتر شود.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه تا توسعه فرهنگی مبدا اصلی نباشد بدون شک در دیگر امور نمی‌توان موفق عمل کرد، گفت: امیدواریم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» نامگذاری شده اقدامات شایسته در حوزه فرهنگ استان صورت گیرد.

ملک حسینی از مدیران خواست تا درک درستی از مباحث استانی داشته باشند تا جلوی اشتباهات گرفته شود چرا که کهگیلویه و بویراحمد از صفر آغاز نکرده بلکه زیر صفر شروع کرده تا به صفر رسیدیم، گفت: توسعه مولفه‌هایی دارد که هر مدیر باید آن را در حوزه کاری خود بگنجاند.

وی تولد مباحثی که کهگیلویه و بویراحمد را دچار مشکلات و معضلات فراوان کرده بحث خودزنی‌ها و تخریب‌ها عنوان کرد و گفت: این اقدامات معمولا مال مسئولان است و مردم کاری به بحث های سیاسی و جناحی و گروهی ندارند.

نماینده ولی‌فقیه در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در جلسات شبانه‌ای که برگزار می‌شود تا مسئولی در آنجا نباشد هیچ حرفی صورت نمی‌گیرد و محور سخنان به سمت و سوی تخریب‌ها و خودزنی‌ها می‌رود.

آیت‌الله ملک‌حسینی ضمن تاکید به مدیران استانی و شهرستانی بیان کرد: انتظار می‌رود مسئولان و مدیران از هرگونه خودزنی و تخریب خودداری کنند و به فکر توسعه و آبادانی استان و شهرستان باشند چرا که مردم کار می‌خواهند و به مسائل سیاسی و جناحی کار ندارند.

منبع: فارس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=119171
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. یک شهروند گفت:

    درود بر این سید بزرگوار که مایه افتخار وسر بلندی استان وقوم لر میباشد انصافا رهنمودهای ایشان در توسعه وپیشرفت استان تاثیر بسزایی داردومسولین ودولتمردان باید به این رهنود ها توجه ویژه داشته باشند وبه آن عمل کنند

  2. گل بي منت بارون گفت:

    سيد عزيز لطفا جهت ارتقا فرزندان استان در سطوح مديريت ملي خود شما هم گامي برداريد.

  3. رستمی یاسوجی گفت:

    با سلام الحق والانصاف که پسر همون مرد بزرگی که باعث افتخار استان بود و خدا را شکر میکنم که واقعا این توانایی را در شما بزرگوار میبینیم همچون گذشته معظلات استان با تدابیر شما حل شود پیروز باشی

  4. فتاحی یاسوج گفت:

    سلام به حضرت آیت الله گل فرمودید بر ما منت نهید و بیشتر با ما سخن بگویید
    سایه یتان مستدام راهتان پر رهرو

دیدگاه شما