شنبه 8 شهریور 1393 - 15:57

راهکار واکسینه شدن مدیران از لغزش از نگاه امام جمعه سوق

امام جمعه سوق گفت: هر مدیری که بخواهد در کارش لغزش وجود نداشته باشد، باید ارتباطش را با خدا قوی کند.

خبرگزاری فارس: ارتباط قوی با خدا راهکار واکسینه شدن مدیران از لغزش

به گزارش بویرنیوز به نقل از فارس، حجت‌الاسلام یوسف عمرانی‌نژاد ظهر امروز در همایش بزرگداشت هفته دولت که در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه دهدشت برگزار شده بود، اظهار داشت: نامگذاری ایام شهادت شهیدان به نام هفته دولت فرصتی است تا از خصوصیات بارز شهیدان رجایی و باهنر درس بگیریم.

امام جمعه سوق مسئولیت در نظام اسلامی را ارزشمند خواند و گفت: بعد از حکومت مولای متقیان علی(ع) و فرزندش امام حسن(ع) زمینه برای ایجاد حکومت فقهی فراهم نشد تا اینکه در جمهوری اسلامی ما این فضا ایجاد شد.

عمرانی‌نژاد با باین اینکه شکرگزار خدای متعال به خاطر تنفس در فضای جامعه اسلامی هستیم، افزود: خدمت در این نظام مقدس امانتی است که به انسان واگذار شده است.

استاد حوزه و داشنگاه توجه به امانت بودن مناصب و مقام از سوی مدیران را ضروری خواند و با استناد به روایتی از رسول اکرم(ص) تصریح کرد: کسی که امانت را تحقیر و ضایع کند از ما نیست.

این مسئول با بیان اینکه رفتار، کردار و گفتار مدیران همواره مورد توجه مردم است، خوش‌رفتاری و سعه‌صدر در خدمت‌رسانی را لازمه کار مدیران برشمرد و گفت: به فرموده پیامبر(ص) اگر دو گروه فقها و زمامداران اصلاح شوند امت اصلاح خواهد شد.

عمرانی‌نژاد خدمت بی‌منت را از دیگر خصوصیات مدیران عنوان و تصریح کرد: طبق روایات از حیث ثواب ثوابی بالاتر از خدمت به مردم نیست.

امام جمعه سوق فراهم کردن زمینه اقامه نماز در ادارات از سوی مدیران را مورد تأکید قرار داد و افزود: رواج فساد و فحشاء در جامعه به خاطر بی‌توجهی به نماز اول وقت است.

به گفته عمرانی‌‌نژاد ارتباط قوی مدیران با خدا از لغزش در کار جلوگیری می‌کند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=119143
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما