شنبه 8 شهریور 1393 - 10:50

مسمویت چهار عضوی یک خانواده “چرامی” توسط میهمان ناشناس!

چهارعضو یک خانواده روستایی که جوان ناشناسی را به خانه راه داده بودند بعلت مسمویت ناشی از غذای آلوده  48ساعت برتخت بیمارستان خوابیدند .

شنیده های راک نیوز حاکیست  هفته گذشته ،پدر59ساله وپسر28 ساله ومادر ودخترجوانش  هرچهار عضو خانواده روستایی دراطراف شهرستان چرام بودندکه بدست جوانی با ریختن ماده مسموم کننده در غذا ،آنها را راهی بیمارستان کرد.

این منبع آگاه  درادامه خاطرنشان کرد :امیدواریم این اتفاق یک زنگ خطر جدی باشد تا فرزندان و والدین محترم  به راحتی وبدون هرگونه شناخت قبلی به هرفردی  اعتمادنکنند وبسادگی  چنین افرادی را به کانون خانواده خود راه ندهند .

شهرستان چرام از شهرهای گرمسیری در کهگیلویه وبویراحمداست که درفاصله 200کیلومتری از یاسوج مرکزاین استان واقع شده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=119096
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    بر اساس مطالعات نگارنده این توضیحات ، چرام ، شهرستانی است که حوزه جغرافیایی آن شامل: “1. بخش سردسیری ، مانند ساکنان روستاهای اطراف سرفاریاب ، کوه نیر و چاسخار 2. نیمه گرمسیری مانند شهر چرام و چشمه بلقیس 3. و روستاهای به سمت گچساران و دهدشت” می باشد. بنا بر این در مجموع شهرستان چرام ، آب و هوایی شبیه شهر ایلام که نیمه گرمسیری است ، دارد. برای اطلاعات بیشتر ، ازمناطق سرحد چرام یا چاسخار و کوه سردسیری نیر ، دیداری تازه کنید تا اطلاعاتتان کامل تر شود.

دیدگاه شما