شنبه 8 شهریور 1393 - 9:15

برپایی 87 رشته در دانشگاه آزاد یاسوج

مدیر آموزش دانشگاه آزاد واحد یاسوج گفت: در حال حاضر این دانشگاه در 87 رشته در مقاطع و گرایش‌های مختلف دانشجو می‌پذیرد.

خبرگزاری فارس: برپایی 87 رشته در دانشگاه آزاد یاسوج

علی آزادپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به روند رو به رشد سطح علمی دانشگاه آزاد یاسوج گفت: این موفقیت‌ها حاصل تلاش همه دانشجویان و اساتید این دانشگاه است. راه‌اندازی رشته‌های متعدد کارشناسی ارشد و دکترا در دانشگاه آزاد یاسوج نشان دهنده سطح بالای اساتید و نیز دانشجویان این دانشگاه است.

وی  با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد یاسوج با سابقه زیادی که دارد توانسته جای خود را در مجامع علمی استان و دانشگاه‌های منطقه بالا ببرد، تصریح کرد: در حال حاضر این دانشگاه در بیش از 87 رشته در مقاطع و گرایش‌های مختلف دانشجو می‌پذیرد. این دانشگاه از سال 63 فعالیت خود را آغاز کرده است و در 28 رشته مقطع کارشناسی ارشد و 10 رشته مقطع دکترا دانشجو می‌پذیرد.

وی از راه‌اندازی دو رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد یاسوج خبر داد و افزود: با تلاش مسئولان دانشگاه و رایزنی‌هایی که در این زمینه صورت گرفت این دانشگاه از مهر ماه سال‌جاری در دو رشته الهیات و معارف گرایش علوم قران و حدیث و نیز مهندسی عمران گرایش مدیریت ساخت دانشجوی ارشد جذب خواهد کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=119070
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناظر گفت:

    روند رو به رشد علمی؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!! با آمدن دانشگاه آزاد یاسوج علم هم کوله بارشو بست ورفت! آخه تعدد دانشجو و رشته واقعا میتونه رشد علمی باشه!؟ دانشگاهی که فقط و فقط با جزوه سازی اساتید و همکاری اونها با مراکز کپی که تبدیل به یک درآمدزایی برای اساتید محترم شما شده چه افتخاری داره؟ و فاجعه ای دیگر در این دانشگاه علم پرور! این است که اساتید محترم دست به قلم شدن و برای دانشجویان نخبه ارشد پایان نامه می نویسند!!! آقای آزاد پور صبح بخیر.

دیدگاه شما