شنبه 8 شهریور 1393 - 8:06

خصلت مدیران خیانت کار کهگیلویه و بویراحمد از زبان تاجگردون

به گزارش بویرنیوز،ˈغلامرضا تاجگردونˈ در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه گچساران با اشاره به مشکلات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تلاش برای رفع تنگناهای استان ما فقط و فقط با ایجاد همگرایی و وحدت میسر می شود.

نماینده مردم گچساران و باشت در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه گچساران با اشاره به مشکلات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تلاش برای رفع تنگناهای استان ما فقط و فقط با ایجاد همگرایی و وحدت میسر می شود.

تاجگردون در ادامه با تذکر به مسولین استانی تاکید کرد : مثلا می گویند تاجگردون نماینده گچساران است و خودش هم به فکر گچساران است .

وی افزود این فکر اشتباه است و من از همین جا و از پشت همین تریبون خواهم گفت تا مسئولین هم بشنوند وهم بخوانند که این اشتباه است که بگویید تاجگردون خودش نماینده گچساران است و خودش هم برای گچساران تلاشش را خواهد کرد.

این یک ایراد جدی و استراتژیک است و من بر خود وظیفه می دانم به مسئولین استان تذکر بدهم که به همین اندازه که ما اعتبار و جایگاه و حضور داریم ، مسئولین هم باید حضور مستمر و موثر داشته باشند، نه حضوری که فقط به واسطه هفته دولت باشد.

تاجگردون خاطرنشان کرد: حضور موثر آن است که هرجا که خرابی و مشکلی پیش می آید قبل از اینکه نماینده بخواهد متوجه شود و امام جمعه تذکر دهد باید مسئولین در شهرستانها باشند و من به عنوان نماینده مردم بر خود وظیفه می دانم این تذکر را بدهم تا انشاالله اصلاح بشود.

تاجگردون در ادامه با انتقاد از برخی از مدیران شهرستانی و استانی گفت : چرا باید من حرفی را بزنم که به رسانه ها کشیده شود و بعد از حرف ما این اتفاق صورت بگیرد.

من به عنوان نماینده مردم از مدیرانی که باعث شده اند مراجعه کنندگان آن اداره کمتر به من مراجعه کنند تقدیر و تشکر می کنم و این به آن معنی است که مدیر آن اداره مشکلات مردم را حل کرده است.

تاج گردون تاکید کرد: من به عنوان نماینده دوست ندارم مردم از من برای ادارات نامه و یادداشت بگیرند تا کارشان انجام شود.

من بدم می آید که رئیس اداره ای به مردم بگوید باید از تاجگردون نامه بیاوری تا مشکلت حل شود.

وی ادامه داد: من خیانت می دانم که رئیس اداره ای کار مردم را انجام ندهد و نتیجه آن این باشد که به مردم بگویند باید از امام جمعه و نماینده نامه بیاورد تا کارش انجام شود و از پشت این تریبون میگویم این پول و این حقوق شما حرام است که اگر چنین اتفاقی بیافتد و همواره به مسئولین تذکر داده ام که تا آنجا که می توانید کار مردم را خودتان انجام دهید واین یک تذکر جدی است که هم در استان و هم در شهرستان باید به آن توجه شود.

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت : من دست تمام کسانی را که به عنوان نماینده قبل از من به مردم خدمت کرده اند را می بوسم و افتخار میکنم ادامه دهنده راه آنان هستم.

تاجگردون با بیان اینکه از همان روز اول گفته ام که دوست ندارم که به قول معروف نماینده آخر صف باشم خاطرنشان کرد: از همان روز اول وکالتم هم گفته ام که به دنبال این هستم باعث عزت و افتخار استان و شهرستانم باشم .

وی ادامه داد: نه حقی را از کسی می گیریم و به کسی ظلمی خواهیم کرد نمی گوییم فقط نماینده گچساران هستیم ولی این باعث نمی شود که حق شهرمان را نگیریم ، چرا که ما نماینده هستیم و وظیفه داریم به تمام ایران ایران خدمت کنیم و اعتقادمان بر این است که از ته سیستان و بلوچستان تا آخر خراسان سرای ماستک

من به عنوان نماینده بررسی کردم و دیدم به اعتبارات و حق و حقوق ما توجه نشده است و وقتی گزارشات را نگاه کردم متوجه شدم که یک درصد از دو درصد درآمد نفت و گاز باید در اختیار گچساران باشد نه جای دیگری و این تضییع حقوق دیگران نیست.

این اجرا و حق و حقوق مردم گچساران است ، این را هم دین می گوید و هم قانون ما.

تاجگردون اظهار داشت : برای من قابل قبول نبود وقتی می دیدم که حق نفت در شهرمن در استان خودم از شهری که اصلا نفت و گازی ندارد کمتر است.

تاجگردون با بیان این نکته که امروز مفتخرم اعتبارات شهرستان گچساران از ۱۷ درصد در سال های گذشته به بیش از ۲۹ درصد افزایش یافته است، ابراز امیدواری کرد با مدیریت صحیح این اعتبارات و تکمیل طرح های بزرگ در حال اجرا زمینه رشد و بالندگی هر بیشتر این منطقه زرخیز فراهم شود.

تاجگردون در پایان با تشکر ویژه از شهردار و فرماندار و شورای شهر گچساران که در این مدت شبانه روز در حال خدمت به مردم هستند افزود: به شهردار گفته ام اصلا منتظر پول نباشد و امروز ما شاهد آسفالت خیابان کیامرثی و امینی و محله رادک هستیم.

منبع: علیمراد کاظمپور/خبرنما

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=119049
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بهمئی گفت:

    برادرسهم درصد نفت بهمئی کجاست

  2. همشهری یاسوجی گفت:

    از شما تشکر میکنیم اقای تاجگردون محترم شما هر سه نماینده باید برای پیشرفت استان متحد باشید شاید تعدادی افراد کم خرد و کوته بین بخواهند در میان شما شکاف ایجاد کنند کل بودجه استان ما ظرف چند سال گذشته به اندازه منطقه صفه اصفهان نبوده که این همه رو گذر سه طبفه و زیر گذر ایجاد کردند ارزوی موفقیت برای هر سه نماینده استان داریم

  3. ناشناس گفت:

    با این این روسای گزینشی و منفعت طلب و غالبا ناگاه و تنک مغز که بر اساس صرفا ارای انتخاباتی پست ریاست را معطل کرده اند راه به جایی نخواهد برد گچساران/….؟؟

  4. نظر گفت:

    تا زمانیکه در استان پست های مدیریتی بر اساس قوم خویشی و پارتی بازی این استان استان نمی شود چون در کل هرکسی رابطه داشت پست ها را بدست می اورد یا در اداره دولتی بکار گرفته می شود و از افراد کاردان ولی بی صاحب استفاده نمی شود واقعا جای تاسف برای استان است

  5. محمد گفت:

    سلام آقای تاجگردون نماینده محترم گچساران امیدواریم درهمه امور موفق وسلامت باشید ما به وجود توافتخار میکنیم من ازهمه بهتر میدانم اینده ی روشن و بلند در پیش داری به شرط اینکه وارد بازیهای حاشیه ای نشوی شمانماینده ی همه ی استانی دوست دار تو از بویر احمد

  6. رستمی یاسوجی گفت:

    انشالله که موفق باشی افرادی مثل شما افتار برای استان هستند

دیدگاه شما