جمعه 7 شهریور 1393 - 19:17

خروج قطار، خط آهن تهران – جنوب را مسدود کرد

خروج قطار باری از ریل، سبب مسدود شدن راه آهن تهران – جنوب در روز جمعه شده است.

معاون فرماندار اندیمشک به خبرنگار ایرنا گفت: این قطار باری حوالی ساعت 14 ظهر جمعه در تونل شماره 11 ایستگاه شهبازان از خط خارج شده است.

ˈامیر حمزه بزرگیˈ افزود: بر اثر این حادثه مسیر راه آهن تهران – جنوب مسدود شده و امکان تردد قطار تا بازگشایی مسیر وجود ندارد.

وی اظهار کرد: با توجه به خالی بودن قطار باری این حادثه خسارت جانی به دنبال نداشته است.

معاون فرماندار اندیمشک ادامه داد: به دنبال بروز این حادثه نیروهای راه آهن ناحیه زاگرس برای بازگشایی مسیر وارد عمل شده و پیش بینی می شود خط آهن تهران – جنوب تا ساعاتی دیگر بازگشایی شود.

راه آهن تهران – جنوب که نقش اساسی در انتقال و جابجایی بار و مسافر از بنادر جنوب به تهران را دارد در یک ماه گذشته نیز شاهد وقوع دو حادثه از جمله خروج قطار باری بود.

این حوادث سبب مسدود شدن راه آهن تهران – جنوب برای چندین ساعت شد و سرگردانی مسافران را به دنبال داشت.

اداره کل راه آهن ناحیه زاگرس در استان خوزستان دارای 12 ایستگاه با حوزه استحفاظی 222 کیلومتر نقش مهمی در جابجایی بار و مسافر در شمال خوزستان به تهران و مناطق مرکزی کشور دارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=118988
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. حسنی گفت:

    نمایندگان محترم , آیا حتما باید همه قطارها از ریل خارج شود و تمام هواپیماها سقوط کند تا آقای آخوندی وزیر راه و شهرسازی استیضاح شود؟ چرا نمایندگان تصمیم اشتباهشان در مورد ادغام وزارت راه با وزارت شهرسازی را با تصویب طرح تفکیک این دو وزارت خانه اصلاح نمی کنند؟ دیگر چقدر خسارت وارد شود و چند نفر کشته شوند؟ چند هواپیما و قطار ساقط شوند تا شما اقدام کنید؟

دیدگاه شما