جمعه 7 شهریور 1393 - 18:41

دستاورهای سفر وزیر راه و شهرسازی به یاسوج از نگاه نماینده بویراحمد و دنا

برای تکمیل تونل‌های این جاده نیز مبلغ 20 میلیارد ریال اختصاص داده شد که در مجموع برای تکمیل این محور مبلغ 70 میلیارد ریال اختصاص داده شد.

گروه اقتصادی – نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس گفت: وزیر راه دستور داد تا در محور مهریان به سمت کاکان و اقلید در محل دره مهریان مطالعات و طراحی ساخت پل آغاز شود.

به گزارش بویرنیوز، غلام‌محمد زارعی امروز در گفت‌وگو با  فارس در یاسوج اظهار کرد: سفر وزیر راه به یاسوج و استان کهگیلویه و بویراحمد دستاوردهای خوبی برای کل استان و به خصوص در حوزه شهرستان بویراحمد و دنا داشت.

IMG_2125
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی افزود: در سفری که هفته گذشته به منطقه لوداب داشتم وقتی عملیات ساخت پروژه محور دهدشت به پاتاوه را مشاهده کردم این موضوع را به مسئولان انتقال دادیم و خوشبختانه مبلغ 50 میلیارد ریال برای ساخت و تکمیل قطعات مختلف این محور تخصیص داده شد.

وی گفت: برای تکمیل تونل‌های این جاده نیز مبلغ 20 میلیارد ریال اختصاص داده شد که در مجموع برای تکمیل این محور مبلغ 70 میلیارد ریال اختصاص داده شد.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس نهم شورای اسلامی یکی دیگر از دستاوردهای سفر وزیر راه به این استان را دستور وزیر برای مطالعه ساخت پل دره مهریان حدفاصل محور کاکان ذکر کرد و گفت: وزیر با دیدن منطقه و همچنین واقع شدن آن در محلی استراتژیک دستور مطالعه و طراحی آن را صادر کرد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی یکی دیگر از دستاوردهای حضور وزیر در هفته دولت در این استان را بازدید از بیمارستان 200 تختخوابی عنوان کرد و افزود: این بیمارستان یکی از نیازهای مبرم حوزه بهداشت و درمان استان است که اگر ساخته و تکمیل شود نه تنها جوابگوی استان است بلکه از سایر نقاط و استان‌های همسایه می‌توانند از خدمات آن استفاده کنند.

زارعی گفت: وزیر با دیدن پروژه و فعالیت مناسب پیمانکار در آن که اکنون با بیش از 100 نفر کارگر و تکنسین مشغول ساخت هستند دستور ویژه‌ای در خصوص پرداخت اعتبارات داد که ابتدا 35 میلیارد ریال برای انجام کار تخصیص داده شد و در ادامه نیز با تکمیل بخش بیشتری از بیمارستان اعتبارت به تناسب به این پروژه تزریق می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت عزم جدی برای خروج استان ما از بن‌بست دارد و سخنان و تصمیم‌های وزیر گویای این عزم و همت دولت برای کمک در ساخت و تکمیل پروژه‌های راهسازی استان بود.

زارعی همچنین از افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج در آینده نزدیک خبر داد و گفت: برای اجرای تطویل باند فرودگاه به 10 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که 5 میلیارد تومان آن تأمین شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=118932
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. .......... گفت:

    حاجی خسته نباشی!! غیر از مشکلات راه چیز دیگه ای هم مطرح کردید؟؟ حاجی خبر داری چند هزار نفر منتظر افتتاح مسکن مهر هستن؟؟ حالا خوبه رهبری تو جلسه هیات دولت تاکید زیادی به تکمیل پروژه مسکن مهر داشتن….. مسکن مهر جمعه بازار با یه کارگر داره پیش میره،هر وقتم میریم از نزدیک روند پیشرفت را ببینیم کارگر محترم دارن قلیون میکشن!!! بابا خسته شدیم از بس اسباب کشی کردیم……

  2. ناشناس گفت:

    درود بر تو . به خدا تو مایه افتخار این استانی .بویراحمد و دنا با حضور شما توسعه می یابد. واقعا که لقب امیرکبیر برازنده شماست

  3. 123 گفت:

    اقاي زارع كلنگ زني راه اهن 44ميليارد سميرم ياسوج باند فرودگاه چي شد تاكي وعد ه غيره عملي

  4. علی گفت:

    از دست آوردهای خودت بگو

  5. كارشناس گفت:

    حاجي جان دستت درد نكند شما نماينده دولتيد يا نماينده مردم؟ اگر نماينده مردميد خواسته ها ونيازها را مطرح كنيد اينگونه گزارشات يعني اينكه ما راضي هستيم ومشكلي نداريم حاجي هفت ويا هشت ميليارد نسبت به عمق محروميت وتورم چيزي نيست كه شما با افتخار گزارش ميدي جناب حاجي اين مبلغ را خارج از بودجه دادند يا مصوب بودجه بوده ومقداري از آن تخصيص پيدا كرده است اگر جز اعتبارات بوده لذا گزارش شما معني ندارد ونماينده دولت بايد براي شما گزارش كند كه چه كرده جناب حاجي اين مبلغ تجهيز كارگاه يك پروژه معمولي در تهران يا اصفهان در اين موقع بي پولي مي باشد وارزش گزارش را ندارد جناب حاجي بهتربود مشكلات را گزارش ميكردي!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

  6. جليل گفت:

    حاج زارع شبانه روزي است -خسته نباشيد مهندس زارعي

  7. مهرداد گفت:

    همه نمایندگان مجلس فعلی,تیمی را تشکیل داده اند تا بر له و به طرفداری از انها در سایتها کامنت بگذارد و مثبت بدهد.این افراد عموما از طرفداران انها که به اینتر نت ودسترسی دایمی دارند تشکیل شده اند و معمولا در صبحها تا ساعت 2 فعالیت میکنند(گروه سایبری نمایندگان مجلس نهم برای بقا)

  8. دنا گفت:

    نماینده بویر و دنا آقای زارعی ٰٰجاده حادثه خیز یاسوج – اصفهان چ وابی ؟ دهدشت به ما چه !!!!!آخ سی نماینده

  9. زارع گفت:

    مردم خیلی میفهمند جناب نماینده

  10. خواب پور گفت:

    مسکن مهر چی شد؟؟بابا به پیر به پیغمبر دو ساله مسکن مهر به خواب خرگوشی رفته.95 درصد مشکلات مسکن مهر بخاطر سوئ مدیریته چرا به حرف مردم گوش نمیکنید مقام معظم رهبری هم تاکیید داشتند

  11. مطلع گفت:

    جناب آقای زارع خدمت شما عرض کنم در محل تنگ مهریان یعنی ابتدای جاده کاکان مطالعه و طرح دارد جناب وزیر لطف می کردند بودجه می دادند

  12. / گفت:

    مسکن مهر جهاد یاسوج افتتاح نشده قسط بندی کرده ااند پیگیری کنید

  13. ایمان گفت:

    درود بر زارعی

  14. ناشناس گفت:

    درودبرحاج زارع مرد روزهای سخت

دیدگاه شما