جمعه 7 شهریور 1393 - 18:05

تمجید مسئولان وزارت صنعت از فعال سازی واحد های راکد در کهگیلویه و بویراحمد + تصاویر

در نشست های تخصصی با این مسولین بخش عمده ای از مشکلات پیش رو جهت تسریع در برداشتن موانع مطرح و نتایج مناسبی حاصل شد.

مسولان وزارت صنعت، معدن و تجارت در سفر به شهر یاسوج از برخی از واحدهای شهرستان بویراحمد از جمله کارخانه آرد و نشاسه، دنا صنعت و برخی از واحدهای شهرک صنعتی فرودگاه یاسوج بازدید نمودند.
به گزارش بویرنیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، این بازدیدها با حضور مهندس الفت مدیر کل حراست وزارت صنعت معدن و تجارت، مهندس علی رضاپور مدیر حراست سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور، مهندس دیودیده رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان، مهندس بنام مدیرعامل شهرک های صنعتی استان برگزار گردید.

SAMSUNG
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مسولان وزارت صنعت و معدن توجه به مناطق کم تر توسعه یافته را در راستای رشد و توسعه صنعتی و بهبود شرایط تولید به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داده اند افزود: شکوفایی صنعت عاملی مهم در کاهش فقر، بیکاری و در نهایت کاهش معضلات اجتماعی است.
داریوش دیودیده اظهار داشت: ورود بخش های دولتی به امر سرمایه گذاری در کهگیلویه و بویراحمد گامی مهم در تحقق اهداف ترسیم شده است و حضور مسؤلین کشوری نیز با همین نیت و باهدف معرفی توانمندی های صنعتی و معدنی در حال انجام و ادامه خواهد داشت.

SAMSUNG
وی به حضور مسولین وزارت صنعت و معدن از جمله مهندس الفت مدیر کل حراست اشاره نمود و تاکید داشت: در نشست های تخصصی با این مسولین بخش عمده ای از مشکلات پیش رو جهت تسریع در برداشتن موانع مطرح و نتایج مناسبی حاصل شد.
مهندس الفت مدیر کل حراست وزارت صنعت معدن و تجارت در بازدید از کارخانه آرد و نشاسه و گلوکز یاسوج با بیان اینکه فاز آرد این کارخانه پس از 10 سال رکود و غیرفعال بودن طی چندماه گذشته به عرصه تولید برگشته است افزود: این خود امید را به سایر واحدهای راکد تزریق نموده است.
وی گفت: شرایط و پتانسیل های ویژه ای در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که درصورت استفاده مطلوب این استان می تواند حرف های بسیاری در عرصه تولید داشته باشد.
مدیر کل حراست وزارت صنعت معدن و تجارت در ادامه از برخی از واحدهای مستقر در شهرک صنعتی فرودگاه یاسوج، آرد و نشاسه و گلوکز و  کارخانه دنا صنعت بازدید و مواردی را در ارتباط با تامین به موقع مواد اولیه واحدها، بهبود و تامین زیرساخت ها و منابع مالی و تسهیلاتی بیان نمود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=118898
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما