پنجشنبه 6 شهریور 1393 - 17:11

سیاست نجفی در روزارت علوم چیست؟

 سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: یکی از سیاست های بنده در این وزارتخانه شفاف سازی همه مسایلی است که در این وزارتخانه اتفاق افتاده یا می افتد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، محمدعلی نجفی عصر پنجشنبه در حاشیه مراسم ختم پدر اکبر ترکان دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد اقتصادی و تجاری این مطلب را در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نتیجه فعالیت کمیته بررسی بورسیه ها چه بوده است، بیان کرد.

وی در عین حال تصریح کرد: هنوز نتیجه پیگیری های این کمیته به من اعلام نشده و به عنوان سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اگر به نتیجه نرسم، به صورت شفاف همه را در جریان قرار خواهم داد.

سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری همچنین درباره این سوال که آیا در دوران سرپرستی تغییراتی ایجاد می کنید؟ اظهار داشت: اگر لازم باشد این کار را انجام خواهم داد.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا همچنان در کمیته هماهنگی اقتصادی دولت خواهید بود یا خیر و آیا به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مجلس معرفی خواهید شد یا خیر، اظهار داشت: دیگر نمی رسم در کمیته باشم، هرچند در عالم هستی هیچ چیز غیرممکن نیست و امکان همه چیز وجود دارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=118800
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. k گفت:

    زنده باداصلاحات

دیدگاه شما