پنجشنبه 6 شهریور 1393 - 16:31

دلیل بازداشت خواننده مشهور در مشهد

روزنامه خراسان: يکي از خوانندگان مشهور که داراي آلبوم هاي معروفي در فضاهاي مجازي است، پس از راه اندازي شبکه زيرزميني توليد شوهاي مبتذل براي تلويزيون هاي ماهواره اي، با هوشياري مقام قضايي و پليس اطلاعات و امنيت عمومي خراسان رضوي در حالي به دام افتاد که تلاش نيروهاي انتظامي براي دستگيري ديگر عوامل مرتبط با اين شبکه در تهران و مشهد ادامه دارد.

  ماجراي فعاليت هاي زيرزميني اعضاي اين شبکه در مشهد، زماني لو رفت که قاضي ويژه مبارزه با جرايم رايانه اي در حال رصد فضاهاي مجازي به کليپي از يک خواننده معروف برخورد کرد که در تصاوير مبتذل آن، چند دختر جوان ايراني نيز ديده مي شدند. 

با توجه به تصاوير پشت صحنه منطقه فيلم برداري شده، اين احتمال قوت گرفت که شوي مبتذل به صورت زيرزميني و در ايران تهيه شده است؛ بنابراين به دستور «قاضي محمد رضازاده» گروهي از ماموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي، بررسي دقيق اين ماجرا را در دستور کار قرار دادند. 

همزمان با رصدهاي اطلاعاتي، ماموران انتظامي به سرنخ هايي دست يافتند که نشان مي داد برخي از شوهاي مبتذل تلويزيوني که در شبکه هاي ماهواره اي معاند نظام نيز به نمايش گذاشته مي شود توسط يکي از خوانندگان معروف، در مشهد توليد شده است.

با به دست آمدن اطلاعات تکميلي در اين باره، مأموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي خراسان رضوي با نظارت مستقيم مقام قضايي، عمليات شناسايي اعضاي اين شبکه را آغاز کردند. فعاليت هاي غيرمحسوس در مناطقي که احتمال فيلم برداري صحنه هاي مبتذل وجود داشت بيانگر آن بود که صحنه هاي مذکور در يکي از باغ هاي مشهد فيلم برداري شده است و جوان ۲۶ ساله اي  نيز آوازخواني شوهاي تلويزيوني را برعهده دارد.

اين گزارش حاکي است: ماموران انتظامي در ادامه تحقيقات خود، در يک عمليات غافلگيرانه که با صدور دستورات ويژه اي از سوي قاضي شعبه ۸۲۵ مجتمع قضايي شهيد قدوسي مشهد همراه بود موفق شدند عامل اصلي اين شبکه و خواننده معروفي که آلبومي  را نيز در کارنامه خود دارد، در مشهد شناسايي و دستگير کنند. با اعترافات اين خواننده که شوهاي مذکور به صورت زيرزميني تهيه شده است ديگر عواملي که در توليد آثار مبتذل نقش داشتند نيز تحت تعقيب قرار گرفتند.

 اين در حالي است که برخي از دختراني که در تصاوير مبتذل ديده مي شوند نيز شناسايي شده اند و احضار آن ها به دادسراي مشهد ادامه دارد. بنابراين گزارش، در ادامه رسيدگي به پرونده «شوهاي مبتذل تلويزيون هاي ماهواره اي» همچنين مشخص شد که برخي از اين فيلم ها در يکي از باغ هاي اطراف تهران تصويربرداري شده است و افراد ديگري نيز در تدوين شوهاي مذکور نقش داشته اند که دستور دستگيري آنان از سوي «قاضي رضازاده» با هماهنگي پليس تهران صادر شده است.

 بررسي هاي بيشتر در تاريکخانه اين پرونده حساس، ماموران را به سوي بروشورها و تابلوهاي تبليغاتي کشاند که در ادامه تحقيقات پرونده از مخفيگاه اعضاي اين شبکه کشف شد. پيدا شدن لوازم مذکور حاکي از آن است که افراد مذکور همزمان با توليد شوهاي مبتذل به امور تبليغي در تصاوير تهيه شده مي پرداختند که اين موضوع نيز توسط مقام قضايي در حال بررسي است.

ادامه بررسي ها مشخص کرد، برخي اطرافيان و نزديکان خواننده معروف نيز در تهيه و توليد شوهاي تلويزيوني نقش داشتند که تحقيقات در اين باره ادامه دارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=118797
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما