پنجشنبه 6 شهریور 1393 - 15:30

بهانه عجیب یک نماینده مجلس برای استیضاح وزیر!

عضو کميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي با بيان اين موضوع که عده اي با افزايش سرعت اينترنت به دنبال کسب درآمدهاي کلان هستند، اظهار کرد: اگر روند موجود در وزارت ارتباطات ادامه پيدا کند، به دنبال استيضاح وزير خواهم بود.

به گزارش بویرنیوز، نصراله پژمان فر روز گذشته در گفت‌وگو با دانا، درخصوص اقدامات اخير وزارت ارتباطات براي افزايش پهناي باند و سرعت اينترنت اظهار کرد: مجلس در حال پيگيري موضوعات مطرح شده ازسوي وزارت ارتباطات است و امروز سوالاتي در اين خصوص از وزير ارتباطات پرسيده شد.

وي افزود: صبح امروز جلسه اي با حضور وزير ارتباطات در مجلس برگزار شد و تذکرات لازم به آقاي واعظي داده شد در صحن علني مجلس هم تذکراتي از طرف کميسيون فرهنگي و از سوي آقاي سالک به رييس جمهور داده شد. 

عضو کميسيون فرهنگي مجلس خاطرنشان کرد: به هر حال ما با جديت جلوي اقدامات اخير وزير ارتباطات را مي گيريم و در صورتي که اشکالات از ناحيه وزارت ارتباطات برطرف نشود قطعا برخوردهاي لازم را خواهيم داشت؛ البته توضيحات آقاي واعظي در جلسه امروز کميسيون فرهنگي اصلاقانع کننده نبود و آقاي وزير توضيحات خارج از تکليف را بيان کرد. 

پژمان فر تصريح کرد: نبود پيوست فرهنگي در افزايش پهناي باند و خدمات نسل سوم و چهارم اولين اشکال وارد شده به اين اقدامات است؛ به طوري که بر اساس ماده دوم برنامه پنجم توسعه بايد اين اقدامات حتما پيوست فرهنگي داشته باشد.

وي در اين خصوص گفت: دومين ايرادي که به طرح وزارت ارتباطات وارد است اينکه طبق قوانين کشور تا زماني که شبکه ملي اينترنت کشور راه اندازي نشود، نبايد پهناي باند اينترنت کشور گسترش يابد؛ اما وزارت ارتباطات بدون توجه به اين موضوع در حال گسترش پهناي باند است.

نماينده مردم مشهد در مجلس شوراي اسلامي بيان کرد: صدماتي که در ارتباط با اين موضوع ايجاد مي شود، آسيب هايي که به مردم مي خورد و هزينه هايي که از مردم از بين مي رود، پشت صحنه اصلي افزايش سرعت در سياسي شدن اين قضيه که کميسيون فرهنگي به دنبال محدود کردن اينترنت است، گم شده است. 

پژمان فر با بيان اينکه اينها يک فضاي سياسي است که پشت صحنه آن جريان هاي مافياي قدرت و ثروت وجود دارد و در اين ميان پول هايي به جيب برخي مي رود، تاکيد کرد: به زودي اين موارد را انتشار مي دهيم و اگر اين روند ادامه پيدا کند و وزير اصلاح روش نکند بنده پيگير استيضاح وزير در مجلس شوراي اسلامي خواهم بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=118763
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. اشنا گفت:

    عجبا
    همه جای دنیا وزیر را به خاطر سرعت کم اینتر نت بازخواست میکنند در ایران برای افزایش سرعت!!!!!!!!!!11

  2. نااشنا گفت:

    تا افرادی مثل شما در راس امور باشد ملت ایران جز بدبختی چیزی نمی بینند وهمیشه یک قرن از دنیا عقی هستیم این افراد در مورد سرعت اینترنت گفته اند که فساد اخلاقی بیشتر میشود خدایی مگر فساد اخلاقی الان زیاد نیست مرد مومن مسله فساد اخلاقی ربطی به افزایش سرعت اینترنت ندارد مشکل اصلی ازدواج جوانان که به علت بی پولی مملکت وملت است که این فساد ها روز به روز بیشتر می شوند به ان خدایی که همه چیز را افریده شما دنبال مصلحت اندیشی خودت وگروه سیاسی ات

  3. رضا گفت:

    اینا نسخه داخلی داعشن

  4. من گفت:

    من که تصمیم گرفتم مهاجرت کنم.
    برم یه کشور دیگه. حداقل اعصابم راحته. 
    بابا اینا دیگه کین.

  5. منتقد گفت:

    اغا اصلا مردم چرا باید اگاه بشند. چرا باید چیزی بفهمند. والا دنیای اخر الزمونه

  6. شهروند گفت:

    اي خدا اين همه افراطي وتندروي تا كي

  7. رستمی گفت:

    مگه داعش شاخ و دم داره؟ این هم مدل داخلی داعش. فردا حدیث می سازند که مردم نباید از همه چیز آگاه شوند

  8. ناشناس گفت:

    ……….مردم مشهد که این نماینده شونه

دیدگاه شما