پنجشنبه 6 شهریور 1393 - 14:56

درخواست های خادمی از دبیر ستاد هدفمندی یارانه‌ها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از دبیر ستاد هدفمندی یارانه‌ها خواست تا به دلیل ثبت‌نام ناقص تعداد زیادی از اقشار کم‌درآمد در هدفمندی یارانه‌ها تدبیری اندیشیده شود.

خبرگزاری فارس: پی‌گیری مشکلات ثبت‌نام ناقص هدفمندی یارانه‌ها در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید موسی خادمی ظهر امروز در دیدار با حسن یونس سینکی دبیر ستاد هدفمندی یارانه‌ها و قائم مقام جهاد کشاورزی به مشکلاتی که این استان دارد اشاره کرد و گفت: در بحث یارانه‌ها بسیاری از اقشار کم‌درآمد استان ثبت‌نام ناقص کرده‌اند که امیدواریم در این خصوص مشکلات آن‌ها توسط ستاد هدفمندی یارانه‌ها برطرف شود.

استاندار در این دیدار به سایر مشکلات استان در بخش کشاورزی هم اشاره کرد و گفت: به دلیل این که استان مهاجرپذیر و گردشگرپذیر هستیم و در طول سال میهمانان و مسافران زیادی به مناطق مختلف سفر می‌کنند سالانه بیش از 500 تن آرد کمبود داریم که لازم است وزارت جهاد کشاورزی در این خصوص چاره‌جویی کند.

خادمی در این دیدار از قائم‌مقام وزیر جهاد کشاورزی خواست تا در خصوص تولید محصولات ارگانیک این استان را یاری کند چرا که ظرفیت و قابلیت این کار حتی برای صدور محصولات ارگانیک از کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

در این دیدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد هم به مشکلات بخش کشاورزی پرداخت و گفت: استان ما سالانه ظرفیت تولید 90 هزار تن هندوانه را دارد که امسال با توجه به شرایط ویژه عراق صادراتی نداشتیم و کشاورزان ما متضرر شدند.

وی گفت: هم اکنون تولید محصولات ارگانیک همچون سیب و پرتقال را در استان داریم که امیدواریم تولید با کمک و توجه بیشتر جهاد کشاورزی توسعه پیدا کند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=118750
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما