پنجشنبه 6 شهریور 1393 - 14:46

روشنی چشم 6 بیمار یک روستا به دست وزیر بهداشت

– وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که صبح روز پنجشنبه راهی شهرستان مانه و سملقان در استان خراسان شمالی شده بود، چشم شش بیمار محروم روستای ˈعشق آبادˈ این شهرستان را جراحی کرد.

به گزارش ایرنا دکتر «سیدحسن قاضی زاده هاشمی» پس از عمل این افراد، جراحی چشم شماری دیگر از بیماران نیازمند را به متخصصان چشم پزشک همراه خود سپرد و خود سرگرم معاینه چند تن دیگر از بیماران این منطقه شد.

روستای عشق آباد از توابع دهستان ˈاترکˈ در بحش مانه شهرستان مانه و سملقان طبق آمار سال 1390 دارای 241 خانوار مشتمل بر 863 نفر جمعیت از اقوام کرمانج و ترک و فارس است.

بازدید از بیمارستان در حال ساخت شهر ˈآشخانهˈ از دیگر برنامه های وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به شهرستان مانه و سملقان است.

حضور در سایت پردیس دانشگاه علوم پزشکی، افتتاح دانشکده بهداشت و بازدید از طرح های در حال ساخت بیمارستان 320 تختخوابی و خوابگاه دانشجویی بجنورد از برنامه های روز دوم سفر دکتر هاشمی به استان خراسان شمالی است.

افتتاح درمانگاه تخصصی ویژه دانشگاه، حضور در نشست هیات رییسه ستاد تحول سلامت دانشگاه، بازدید از بیمارستان بجنورد و شرکت در آیین روز پزشک و داروسازی از دیگر برنامه های وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خراسان شمالی خواهد بود.

حضور بر مزار شهید گمنام، افتتاح دانشکده دندانپزشکی، بازدید از دانشکده پزشکی، افتتاح ˈآی سی یوˈ بیمارستان امام علی و افتتاح همزمان چند پایگاه اورژانس و پایگاه بهداشت، کلنگ زنی 17طرح و بازدید از طرح تحول در بیمارستان و دانشکده اسفراین از برنامه های سومین روز حضور دکتر هاشمی در خراسان شمالی است.

بنا به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جریان سفر به استان خراسان شمالی، 382 طرح بهداشتی و درمانی کشور را به طور همزمان افتتاح می کند.

سفر سه روزه وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی از عصر چهارشنبه به استان خراسان شمالی آغاز شده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=118748
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما