پنجشنبه 6 شهریور 1393 - 12:51

زاهدی؛ بورسیه‌های غیرقانونی، فضاسازی‌ رسانه‌ای ب

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرصت سه ماهه برای معرفی وزیر پیشنهادی علوم به مجلس گفت: ان شاءالله دولت فردی را معرفی کند که حاشیه‌سازی پیرامون وزیر پیشنهادی کمتر باشد که مجلس بتواند رأی اعتماد بالا به وی دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی زاهدی، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی امروز صبح در حاشیه یازدهمین کنگره جامعه اسلامی مهندسین با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال نظر شما در رابطه معرفی وزیر پیشنهادی وزارت علوم به مجلس اظهار داشت: با توجه به توصیه هایی که رهبر معظم انقلاب روز گذشته به دولت داشتند و خط مشی که رئیس جمهور پیشه کرده، ان شاءالله دولت فردی را معرفی کند که حاشیه‌سازی پیرامون وزیر پیشنهادی کمتر باشد و مجلس بتواند با رأی بالا او را انتخاب کند.

وی درباره پیگیری بورسیه‌های غیرقانونی که از سوی مسئولان وزارت علوم در دوره فرجی‌دانا عنوان شده بود، افزود: عنوان کردن واژه بورسیه‌های غیرقانونی ظلم بزرگی به نظام و کسانی که اعلام کردند بورسیه های غیرقانونی وجود داشته است، بود که واقعیت ماجرا این‌چنین نبود که این مساله را باید به طور واضح مشخص کرد و به شعار دادن نیست.

رئیس کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: این مطالب فضاسازی‌های رسانه ای بود که غالبا این تبلیغات از سوی رسانه های ضدانقلاب صورت گرفت و ما نباید حرف های ضد انقلاب را بزنیم، در این رابطه نیز مجلس و کمیسیون آموزش، کمیته ای را تشکیل دادند.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه خیلی فاصله بین مطالبی که عنوان شده با واقعیت ها وجود دارد، اظهار داشت: تک تک این موارد را بررسی خواهیم کرد، ضمن اینکه خوشحال شدیم دولت هم در این زمینه دست بکار شده و کمیته ای را تشکیل داده و ما ان شاءالله با همکاری دولت و مجلس تمامی این موارد را به صورت کاملا شفاف بررسی و اعلام خواهیم کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=118732
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما