پنجشنبه 6 شهریور 1393 - 10:34

فراخوان دریافت بورسیه پژوهشکده بین المللی هانوفر در سال 93

ضوابط و شرایط دریافت بورس تحصیلی در دوره مشترک دکتری تخصصی پژوهشی علوم اعصاب بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران و پژوهشکده بین المللی مغز و اعصاب هانوفر آلمان اعلام شد.

این دوره شامل دو مرحله و حداکثر چهار سال است؛ طول مدت مرحله اول به نام دوره عالی پژوهش (Master of Philosophy) یک سال است و مرحله دوم با عنوان دکتری تخصصی پژوهشی (Ph.D. by Research) یک تا سه سال طول می کشد.

این موسسه با هدف تامین نیروی انسانی متعهد و متخصص و کسب دانش و مهارت از طریق پژوهش های هدفمند از متقاضیان بورس تحصیلی در دوره مشترک دکتری تخصصی پژوهشی علوم اعصاب بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران و پژوهشکده بین المللی مغز و اعصاب هانوفر آلمان ثبت نام می کند.

ثبت نام از اول شهریور تا اول آبان سال 93 فقط به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه http://www.tums.ac.ir امکان پذیر خواهد بود بنابر این همه متقاضیان باید مدارک خواسته شده را به صورت فایل اسکن شده به نشانی (basir@tums.ac.ir) ایمیل کنند تا کد رهگیری به صورت ایمیل به آدرس الکترونیک متقاضی ارسال شود.

همچنین داوطلبان باید مدارک معتبر و برابر اصل شده خود را از طریق پست سفارشی به آدرس پژوهشکده علوم اعصاب واقع در تهران، انتهای بلوار کشاورز، مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره)، شمال درب شرقی، ساختمان ریحانه، طبقه سوم، دبیرخانه مرکز تحقیقات ضایعات مغزی و نخاعی ارسال کنند.

متقاضیان برای اطلاع از شرایط ثبت نام متقاضیان بورس تحصیلی در دومین مرحله از دوره مشترک دکتری تخصصی پژوهشی علوم اعصاب بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران و پژوهشکده بین المللی مغز و اعصاب هانوفر و دریافت فرم درخواست آن به سایت اینترنتی دانشگاه علوم پزشکی تهران مراجعه کنند.

منبع: ایرنا
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=118704
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما