پنجشنبه 6 شهریور 1393 - 9:52

اینترنت روستاهای بالای 20 خانوار کهگیلویه و بویراحمد وصل‌ می‌شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از اتصال روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد به شبکه اینترنت تا پایان سال‌جاری خبر داد.

خبرگزاری فارس: اینترنت روستاهای بالای 20 خانوار کهگیلویه و بویراحمد وصل‌ می‌شود

به گزارش بویرنیوز به نقل از فارس، محمود واعظی امشب در دیدار با آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: کهگیلویه و بویراحمد از آن دسته استان‌هایی است که رئیس‌جمهور نسبت به خدمات‌رسانی به آن‌ها توجه ویژه‌ای دارد.

وی با بیان این که برای پی‌گیری مشکلات استان وارد کهگیلویه و بویراحمد شده‌ایم و تنها به قول بسنده نمی‌کنیم از مساعدت برای اتصال تعدادی از روستاهای بالای 20 خانوار جهت اتصال به شبکه اینترنت خبر داد.

واعظی گفت: در این سفر تعداد 91 روستای بالای 20 خانوار به شبکه اینترنت متصل می‌شوند و 151 روستا نیز تا پایان بهمن‌ماه به ADSL بی‌سیم متصل می‌شوند. ارتباط تلفن خانگی 68 روستای بالای 20 خانوار نیز وصل می‌شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این که هر چند جغرافیای استان به نحوی است که از لحاظ صعب‌العبوری کار در آن سخت است اما سعی ما بر این است که تا پایان سال‌جاری تعداد زیادی از روستاهای بالای 20 خانوار به شبکه اینترنت متصل شوند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=118680
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سید سعید گفت:

    آقای وزیر ما تو مرکز استانش اینترنت درست حسابی نداریم شما حرف از روستا ها می زنید

  2. اهالی تل خسرو گفت:

    جناب آقای وزیر چرا روستای تل خسرو با داشتن بیش از 1500 خانوار و جمعیتی بیش از 6000 نفر دارای دارای شبکه adsl نیست اما روستاهای اطراف آن دارای این شبکه ارتباطی هستند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آیا این است عدالت مورد نظر شما و مسئولین استانی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا مسئولین استانی و شهرستانی همواره مطرح می نمایند که زیرساخت های لازم برای این روستا وجود ندارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا برای روستاهای بسیار دور افتاده تر این زیرساخت ها اماده می شود ولی برای مهد تمدن استان(تل خسرو) این زیر ساخت ها آماده نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ البته از یاد نبریم که دیر یا زود همه ما با افزایش اگاهی های مردم باید جوابگوی اعمال خویش باشیم.

دیدگاه شما