پنجشنبه 6 شهریور 1393 - 9:50

حاشیه های داغ سفر وزیر ارتباطات به یاسوج؛ از تندی بزرگواری تا نابرابری زارعی و خبر خوش وزیر ارتباطات +تصاویر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از راه‌اندازی نسل سوم تلفن همراه تا ۶ ماه آینده در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

نماینده بویراحمد و دنا گفت: با حضور هیئت دولت در کهگیلویه و بویراحمد از بسیاری از نابرابری‌ها که این استان با سایر استان‌ها دارد کاسته خواهد شد.

خبرگزاری فارس: دولت از نابرابری کهگیلویه و بویراحمد با سایر استان‌ها بکاهد

به گزارش بویرنیوز غلام‌محمد زارعی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد که با حضور وزیر ارتباطات برگزار شد، اظهار کرد: با آمدن وزرا به این استان بسیاری از مشکلات قابل پیگیری است که از وزیر ارتباطات می‌خواهیم که مشکلات ما را در حوزه خود برطرف کند.

نماینده بویراحمد و دنا گفت: حضور هیئت دولت تدبیر و امید در این استان موجب پیگیری و بررسی بسیاری از مشکلات خواهد شد که از دولت می‌خواهیم قبل از فرارسیدن فصل سرما به این استان سفر کنند.

وی با بیان مشکلات کهگیلویه و بویراحمد در زیرساخت‌ها مختلف، تصریح کرد: استان ما نیازمند نگاه ویژه دولت است چرا که در بسیاری از زیرساخت‌ها ضعیف بوده و نابرابر با سایر استان‌ها هستیم. دولت باید به استان‌های همچون کهگیلویه و بویراحمد نگاه ویژه‌ای داشته باشد چرا که از گذشته کارهای انجام نشده بسیاری وجود دارد.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس گفت: مشکلات کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج و گچساران خلاصه نمی‌شود، مدیران همه استان‌ را دریابند.

خبرگزاری فارس: مشکلات کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج و گچساران خلاصه نمی‌شود

به گزارش  بویرنیوز، حجت‌السلام سید علی‌محمد بزرگواری شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد که با حضور وزیر ارتباطات برگزار شد، با تقدیر از سفر وزیر دولت تدبیر و امید به این استان اظهار کرد: امیدواریم اثرات مثبت این سفر را در رشد و توسعه زیرساخت‌های مخابراتی ببینیم. چیزی که به حضور قابل مشاهده است عدم پیشرفت شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس تصریح کرد: به دلایل مختلف برخی از مشکلات این شهرستان‌ها دیده نشده است و ما می‌بینیم که در همین نشست هم بیشتر صحبت‌ها حول محور دو شهرستان بویراحمد و گچساران بود و کمتر صحبتی از مشکلات چهار شهرستان دیگر به میان آمد.

وی با تاکید بر اینکه باید توسعه مناطق مختلف توازن برقرار شود، اظهار داشت: مردم حوزه انتخابیه اینجانب به شدت از وضعیت پهنای باند اینترنت و آنتن‌دهی ضعیف تلفن همراه حتی در حاشیه مرکز شهرستان کهگیلویه گلایه دارند.

بزرگواری با انتقاد از بلاتکلیفی دفاتر آی.سی.تی در شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده بیان کرد: مشکل دیگری که وجود دارد بلاتکلیفی یک‌هزار و 200 نفر از کارگزاران بیمه روستایی در این شهرستان‌هاست.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از راه‌اندازی نسل سوم تلفن همراه تا 6 ماه آینده در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

خبرگزاری فارس: راه‌اندازی نسل سوم تلفن همراه در کهگیلویه و بویراحمد / دولت در نیمه دوم سال اشتغال‌زایی می‌کند

به گزارش بویرنیوز، محمود واعظی شامگاه چهارشنبه در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه رئیس جمهور به استان‌های همچون کهگیلویه و بویراحمد توجه ویژه‌ای دارد، اظهار کرد: تلاش می‌کنیم سفر استانی هیئت دولت و رئیس جمهور را به دلایل متعدد در این استان جلو بیندازیم.

وزیر ارتباطات و فناوری و اطلاعات ادامه داد: در این استان ظرفیت‌های نهفته زیاد وجود دارد و اعتقاد داریم تاکنون از این ظرفیت‌ها استفاده نشده است.

واعظی با بیان اینکه موقعیت جغرافیای کهگیلویه و بویراحمد در کشور منحصر به فرد است، تصریح کرد: متعهد می‌شوم هر آنچه در این استان قول دادیم دنبال کرده و اجرایی کنیم. نباید تبعیضی بین استان‌ها قائل شویم و به همین دلیل سعی خواهیم کرد در خصوص رفع نقاط کور و همچنین راه‌اندازی نسل سوم تلفن همراه در استان کهگیلویه و بویراحمد اقدام شود.

وی از راه‌اندازی نسل سوم تلفن همراه در کمتر از شش ماه دیگر در این استان خبر داد و گفت: دفاتر آی.سی.تی را فعال کرده و مشکلات کارگزاران آنها را برطرف می‌کنیم و مشکل بیمه این کارگزاران حل خواهد شد. کارگزاران روستایی که دارای مشکل هستند باید سامان بگیرند، چرا که دولت همه توان خود را در شش ماه دوم امسال برای رونق اشتغال صرف خواهد کرد.

Q (3) Q (6) Q (7) (1) X (3) X (5)

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=118677
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بچه های گچ گفت:

    میشه بگین کی این بزرگواری رو راه داده تو این جلسه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. RR گفت:

    آقای بزرگواری شما همیشه دنبال بحث وجدل هستیدومشکلات حوزه انتخابیه ی خودرافراموش کرده اید .معلومه با این تفکرات حوزه انتخابیه شما فراموش خواهد شدزیراکه شمابیراهه می روید

    • شهروند گفت:

      من کاری به برخی مسایل حاسیه ای آقای بزرگواری ندارم ولی در جلسه اونشب شاهد بودم که ایشان تمام قد مدافع حوزه انتخابیه خود بود و وزیر هم ضمن قبول مشکلات قول مساعدت داد لذا نه بیراهه رفت نه بحث و جدل بیهوده کرد لطفا در انتقاد منصف باشیم

  3. حاتم طایی گفت:

    درود بر زارعی

  4. دانشجو گفت:

    حاجی جان موفق باشی

  5. جمال گفت:

    آفرين وخسته نباشيد به زارعي

  6. شهرگرد گفت:

    واقعا حرف خوبی زد/یعنی استان ما فقط یاسوج شاملش میشه لطفا سیاسی نظر نده انصاف داشته باش

دیدگاه شما