چهارشنبه 5 شهریور 1393 - 18:26

استفاده از عابر بانک حرام است! / حقایق تکان‌ دهنده از خرید و فروش کلیه! / آموزش رقص و موسیقی در مهد کودک‌ها +تصاویر

فروداضطراری هواپیمابه علت نزاع مسافران،حمله عقربها به “آب انار”،سر ذبح‌شده در دست زن داعشی،قدبلندترین مرد جهان در 44 سالگی درگذشت،آموزش رقص و موسیقی به جای فرهنگ اهل بیت(ع) در مهد کودک ها، فاجعه است و … از مهم ترین اخبار امروز فضای مجازی است.

به گزارش بویرنیوز، هر روز شاهد توليد حجم گسترده‌ای از اخبار و گزارشات مختلف و متنوع در خبرگزاری‌ها و پايگاه‌های خبری هستيم كه رصد تمام اين اخبار برای مخاطبان در گرو صرف وقت بالایی است و البته از حوصله آنها نيز خارج؛ برای تسهيل در مرور اين اخبار، تلاش داريم گزيده‌ای از اخبار سياسی سال 93 را در قالب يك بسته خبری در اختيار مخاطبان قرار دهيم.

آموزش رقص و موسیقی به جای فرهنگ اهل بیت(ع) در مهد کودک ها، فاجعه است

به گزارش ایسنا، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه با ابراز تاسف از این که امروز در برخی مهدکودک ها به جای انتقال فرهنگ اهل بیت(ع) با رقص و موسیقی کودکان را تغذیه می کنند، گفت: این مسئله فاجعه است چرا که قلب کودکان پاک است و وقتی با الگوهای اشتباه تربیت می شوند، در آینده دچار مشکلاتی خواهند شد. عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری افزود: باید مهد کودک‌ها بر اساس مکتب اهل بیت(ع) فعالیت کنند و الگوهای منطبق با ائمه(ع) را برای کوکان ترسیم کنند.

جمع آوری اراذل و اوباش در ساری + تصاویر

قدبلندترین مرد جهان در 44 سالگی درگذشت + تصاویر

به گزارش فارس، بلندقدترین مرد جهان Leonid Standnyk روز یکشنبه در سن 44 سالگی در اثر خونریزی مغزی درگذشت.لئو در 5 اوت 1970 متولد شد؛ در 14 سالگی پس از یک عمل جراحی مغز شروع به رشد کرد و هر سه سال 30 سانتی‌متر به قد وی اضافه شد.وی 200 کیلوگرم وزن داشت و قد او 2.54 سانتی‌متر بود اما از سال 2005 دیگر رشد نکرد.لئو بیش از حد خجالتی بود و هیچوقت دوست نداشت اسمش در کتاب گینس ثبت شود؛ او یک کشاورز اهل اوکراین بود و با مادرش در روستا زندگی می‌کرد.هیچ تختی اندازه لئو نبود به همین دلیل دو تخت بزرگ را به هم متصل کرده بود؛ هنگامی که در مورد قدش از وی سوال می‌کردند، می‌گفت: این برای من عذاب است و دلیلی برای خوشحال بودن و جشن گرفتن ندارم؛ در تمام طول زندگی می‌خواستم دقیقا مثل دیگران باشم؛ من این شهرت را دوست ندارم و نمی‌خواهم اسمم در کتاب گینس ثبت شود.وی از ازدواج می‌ترسید و دوست نداشت خودش را به زنی تحمیل کند؛ شغلش را دوست داشت اما کم کم فهمید کفش زمستانی پیدا نمی‌کند و مجبور شد زمستان‌ها کار نکند.

حقایق تکان‌ دهنده از خرید و فروش کلیه!

به گزارش ایران، این بار، نیم ساعتی طول می‌کشد تا سوژه آرام آرام نزدیک شود. صورتش کشیده و استخوانی است. بیست و چندساله به نظر می‌رسد. کاغذ چهارتا را از جیبش درمی آورد و می‌چسباند روی پست برق.سطح کاغذ، چند نوشته کم رنگ را می‌پوشاند. حالا عبارت نوشته شده با ماژیک شبرنگ سرخابی، بین آن همه دست نوشته کوچک و گاه کمرنگ، حسابی خودنمایی می‌کند. «26 ساله، O مثبت» با جمله تأکیدی که «به همه گروه‌های خونی می‌خورد» زیرش هم شماره موبایلی که با 0939 شروع می‌شود؛ یک شماره ثابت هم هست که اولش 55 است.پسر جوان، تکه کاغذ مشابهی را برای اطمینان، روی دیوار روبه‌رویی هم می‌چسباند و چند دقیقه‌ای کنار می‌ایستد تا شاید عکس العمل‌ها را ببیند. «صاحب کلیه خودتان هستید؟» کمی جا می‌خورد؛ شاید انتظارش را نداشته که به این زودی مشتری برای کلیه‌اش پیدا شود. می‌پرسد: «‌دلال که نیستی؟!» فرصت، زیاد نیست.ناچار است اطمینان کند. «مال برادرم است. سالم سالم. یک سیگار هم در عمرش نکشیده. قیمتش هم 30 میلیون تومان است.» می‌گویم: «زیاد نیست؟!» می‌گوید: «کم هم هست. عجله دارم وگرنه با قیمت بالاتر می‌توانم بفروشمش. قیمت پایینش هم هست اما باید بروی توی نوبت. زندگی ات چقدر می‌ارزد؟ به خودت نمی‌خورد مریض باشی. برای کسی می‌خواهی؟» می‌مانم جوابش را چه بدهم.

مفتی وهابی استفاده از عابر بانک را حرام اعلام کرد!

به گزارش شيعه آنلاين، «عبدالرحمن براک» مفتي سرشناس وهابيت عربستان سعودي که هر از چند گاهي با صدور فتواهاي عجيب و غريب جنجالي تازه به وجود مي آورد، در جديد ترين فتواي خود استفاده از عابر بانک در خريد را حرام دانست!وي در پاسخ به استفتاء يکي از هوادارانش که صاحب يک فروشگاه طلا فروشي است، در اين باره گفت: با توجه به اينکه خريداري که هنگام خريد از عابر بانک استفاده مي کند، به طور مستقيم پولي را به فروشند نمي پردازد، لذا اين معامله عقدي باطل به شمار مي رود و جايز نيست که صورت گيرد!اين مفتي وهابي در ادامه افزود: براي مثال هنگامي که يک فرد براي خريد طلا مي رود، بعد از پسنديدن چون پول زيادي همراهش نيست و از عابر بانک استفاده مي کند، در واقع همان لحظه اي که طلا را دريافت مي کند، پول را به فروشند نداده، لذا خريد و فروش شرعي صورت نگرفته و اين معامله باطل است!

وضعیت تکان دهنده کودکان عراقی

به گزارش صراط، فاضل الغراوی عضو شورای حقوق بشر سازمان ملل و سازمان یونیسف خواست که کمکهای فوری برای کودکان استانهای نینوا و صلاح الدین ارسال کنند.وی افزود: کودکان عراق از فاجعه انسانی واقعی به سبب وحشی گری های داعش و ترورهای داعش در نینوا و صلاح الدین رنج می برند.الغراوی تاکید کرد: تعداد کودکانی که تاکنون کشته شده اند 1000 نفر است و 400 هزار کودک دیگر نیز آواره شده اند و در مناطق صعب العبور و ناامن به سر می برند بسیاری از آنها در این مناطق صعب العبور خوابیده اند و بسیاری نیز هنگام ولادت مرده اند و بسیای از خانواده های خود جا مانده اند و داعش بسیاری را ربوده است و با آنها تجارت می کند.این عضو شورای حقوق بشر تاکید کرد: گروهک داعش بسیاری از کودکان زیر 15 سال را برای اقدامات تروریستی مورد سوء استفاده قرار داده است و از آنها به عنوان سپر انسانی استفاده می کند.

سطل آبی بیاورید…

تصویر پیش رو به یکی از جنایات رژیم صهیونیستی اشاره می‌کند.

کار عارنیست،در دسته دو هم بازی‌می‌کنم

به گزارش تسنیم، حسین کعبی که برای حضور در جلسه کمیته اخلاق امروز (چهارشنبه) در فدراسیون فوتبال حاضر شده بود، پس از جلسه گفت: به من گفته‌اند حرفی نزنم و من هم چیزی نمی‌توانم بگویم.وی افزود: همیشه به خبرنگاران احترام گذاشته‌ام و در بین آنها حاضر شده‌ام. حالا هم وقتی همه چیز مشخص شد تمام حرف‌ها را می‌گویم. به احترام آقایانی که گفته‌اند صحبت نکنم، فعلاً چیزی نمی‌گویم تا تکلیفم مشخص شود.بازیکن پیشین تیم ملی درباره اینکه آینده فوتبالی‌اش بعد از جدایی از استقلال خوزستان چه خواهد شد، گفت: پای مصدومم خوب شده و اکنون در حال تمرین کردن هستم. در همین روزها نیز قراردادم را با یک تیم جدید امضا می‌کنم.کعبی در پاسخ به این سؤال که می‌خواهد در لیگ یک به فوتبالش ادامه دهد، عنوان کرد: لیگ دسته یک یا دو فرقی نمی‌کند و با هر جایی که شد قرارداد می‌بندم. شغل بازیکن بازی کردن است و من کار را در هیچ کجا عار نمی‌دانم.

سر ذبح‌شده در دست زن داعشی +عکس 16+

به گزارش صراط گروه تروریستی داعش روز سه شنبه عکسی از سر بریده یک شهروند عراقی در دستان یک زن منتشر کرد و خطاب به شیوخ عرب اعلام کرد که این عکس را ببینید، «حفیده صفیه» با برادرانش در دولت اسلامی(داعش) همکاری می‌کند تا ذلالت را از امت اسلام پاک کند!در تصویر منتشر شده حفیده صفیه که برقع بر چهره زده و یک روپوش سفید بر تن کرده سر فرد عراقی را در دست گرفته و دو کودک که به احتمال زیاد فرزندان این زن هستند نظاره‌گر ماجرا هستند.از هویت این زن تروریست اطلاعات زیادی بدست نیامده است اما طبق آخرین بررسی‌ها وی پس از ازدواج با یکی از تروریست‌های افغانی به افغانستان سفر کرده و مدتی را آنجا گذرانده است.

 

پسری با گردنی متفاوت +عکس

پسر 15 ساله که از کودکی دچار مشکل ستون فقرات بوده است،‌هم اکنون از بلندی گردن خود رنج می برد.این پسر 15 ساله که اهل چین و ساکن پکن است، زندگی بسیار دردناکی دارد و ادامه آن را غیر ممکن تصور می‌کند.گفته می‌شود، او هم اکنون تحت درمان قرار گرفته و قرار است در روز‌های آینده چند عمل جراحی بر روی این پسر جوان انجام شود.از طرفی به دلیل فقر خانواده این پسر 15 ساله یک موسسه خیریه مستقر در پکن هزینه این عمل را به عهده گرفته و قول پشتیبانی از این بیمار را به خانواده‌اش داده است.این پسر جوان امیدوار است با تلاش پزشکان به حالت عادی بازگردد.

حمله عقربها به “آب انار”

به گزارش ایسنا ، دکتر «عسگر درویشی» اظهار کرد: با توجه به اینکه در روستای آب انار بخش کلات مورموری چندین مورد عقرب زدگی داشتیم و بعد از زلزله به دلیل تخریب‌های ناشی از آن تعداد عقرب‌ها بیشتر شد این روستا علیه عقرب سم‌پاشی شد.وی افزود: این سم پاشی از سه روز قبل آغاز شده و تمام منازل و محل نگهداری دام‌ها را شامل می‌شود.

فروداضطراری هواپیمابه علت نزاع مسافران

به گزارش خبرآنلاین: ماجرا از آنجا آغاز شد که یکی از مسافران با وصل کردن وسیله تازه به بازار آمده‌ای به نام “محافظ زانو” به پشت صندلی مقابل خود، مانع از آن شد که مسافر جلویی صندلی‌اش را خم کند.در ابتدا آقایی که از محافظ زانو استفاده کرده بود به درخواست خانم مسافری که در صندلی جلویی نشسته بود پاسخ منفی داد و حاضر نشد “محافظ زانو” را بردارد و سپس خانم مسافر به نشانه اعتراض لیوان آبی را روی آقای مسافر ریخت.پس از آن، هر دو مسافر با اصرار بر خواسته خود به مشاجره ادامه دادند و دخالت خدمه پرواز هم به جایی نرسید تا این که خلبان تصمیم گرفت بنا بر مقررات به جای ادامه پرواز از شهر نیوآرک به سمت دنور، مسیر خود را کج کند و در فرودگاه شیکاگو فرود آید.این نزاع در حالی صورت گرفت که هر دو سرنشین در ردیف‌های نخست هواپیما که بلیط آن گران‌تر است اما فاصله میان صندلی‌ها هم کمی بیشتر است، نشسته بودند.پلیس فرودگاه شیکاگو هر دو مسافر را از ادامه پرواز بازداشته است اما اعلام کرده عمل آنها تهدیدی برای امنیت پرواز محسوب نمی‌شود و احتمالا این دو تنها با جریمه نقدی روبرو خواهند

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=118538
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما