چهارشنبه 5 شهریور 1393 - 18:21

سه شهر بزرگ کهگیلویه و بویراحمد سیمای مطلوب شهری ندارند

معاون برنامه ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سه شهر بزرگ این استان سیمای مطلوب یک شهر مدرن را ندارند، گفت: در تخصیص اعتبارات در این استان مهمترین اولویت پروژه های عمران شهری است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی حسن نوروزی ظهر چهارشنبه در آئین کلنگ زنی فاز دوم پارک بلاد شاپور دهدشت کل اعتبار عمرانی استان در سال جاری را 150 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: از این میزان 20 میلیارد تومان به کهگیلویه اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه بعد از بویراحمد بیشترین میزان اعتبار به کهگیلویه تخصیص داده شد، اظهار داشت: این شهرستان از لحاظ جمعیتی شاخص های لازم برای این میزان تخصیص اعتبار را داشت.

نوروزی بیشترین میزان اعتبار تخصیص یافته به کهگیلویه را در زمینه عمران شهری شامل پارک، فضای سبز، بهسازی معابر و … دانست و تصریح کرد: این عمل در راستای خدمت رسانی مطلوب به شهروندان دهدشتی صورت گرفت.

وی همچنین با اشاره به اجرای طرح 10+20 در این استان، پارک بلاد شاپور را یکی از پروژه های این طرح نام برد و تأکید کرد: تخصیص اعتبار این طرح به طور کامل انجام خواهد گرفت.

همچنین شهردار دهدشت با بیان اینکه از سال 85 تا سال 92 حدود 375 میلیون تومان برای احداث پارک بلاد شاپور هزینه شد، گفت: در سال جاری 800 میلیون تومان اعتبار به این پارک اختصاص داده شد.

جواد تخشا مساحت فاز اول پارک بلاد شاپور را 11 هکتار عنوان کرد و افزود: 20 هزار متر مربع فضای سبز با قابلیت چمن کاری برای این پارک پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه مساحت فضای تفرجگاهی این پارک دو هزار متر مربع است، اضافه کرد: دو هزار متر مربع نیز فضای پارکینگ برای این پارک در نظر گرفته شده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=118536
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما