چهارشنبه 5 شهریور 1393 - 17:52

برگزاری همایش بین‌المللی بسیج و رسانه در کهگیلویه و بویراحمد

مسئول روابط عمومی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری همایش بین‌المللی بسیج و رسانه در سال‌جاری در این استان خبر داد.

خبرگزاری فارس: همایش بین‌المللی بسیج و رسانه در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

به گزارش بویرنیوز به نقل از فارس،  سرهنگ حسین اتابک ظهر امروز در نشست شورای اطلاع‌رسانی روابط عمومی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که سپاه با عملکرد فراجناحی جایگاه خود را در میان مردم تثبیت کرده، اظهار کرد: همه با هر تفکر سیاسی، سپاه را فرزند و مولود انقلاب می‌دانند و به این نهاد اعتماد و و اطمینان دارند.

وی با بیان این که رسانه‌ها نیز با کارکرد، عملکرد و رویکرد فراجناحی می‌توانند نقش خود را به خوبی در جامعه و بر پایه اعتماد مردمی ایفا کنند، تصریح کرد: امروزه مشکلات کشور و استان تنها توسط رسانه به گوش دست‌اندرکاران خواهد رسید و اگر رسانه ضعیف و غیر عملگرا داشته باشیم مشکلات استان همچنان پابرجا خواهد بود.

مسئول روابط عمومی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با غیر قابل توصیف دانستن خدمات نظام جمهوری اسلامی در طول سال‌های پس از انقلاب افزود: اما در برخی مناطق شاید به دلیل مهجور ماندن و غفلت از آن‌ها محرومیتی وجود داشته باشد که وظیفه رسانه بیان این محرومیت‌ها و اطلاع‌رسانی در این خصوص است.

وی برای نمونه با نام بردن از برخی مناطق استان که از نعمت آب آشامیدنی محروم هستند، تصریح کرد: شاید مسئولان وضعیت این مناطق را ندانند پس وظیفه رسانه است که این مسئله را به گوش مسئولان برساند که در نزدیکی شهر یاسوج و در مرکز آب کشور، مردم از داشتن آب آشامیدنی محروم هستند.

اتابک در ادامه اظهارات خود به لزوم تعامل رسانه‌ها در این استان و همچنین وحدت‌نظر برای رفع مشکلات گفت و افزود: وقتی رسانه‌ها بدون حب و بغض مشکلات را به مسئولان گوشزد کنند آن‌ها هم خواهند پذیرفت و این گونه است که به تدریج محرومیت‌ها برچیده می‌شود.

مسئول روابط عمومی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که سپاه فتح و حوزه روابط عمومی دست همه خبرنگاران و اصحاب رسانه را برای همکاری به گرمی ‌می‌فشارد، تصریح کرد: سعی ما بر این است که از همه رسانه‌های استان و ظرفیت‌هایی که وجود دارد بدون لحاظ تفکرات سیاسی استفاده کنیم.

وی از برگزاری همایش بین‌المللی بسیج و رسانه در این استان با حضور میهمانان کشوری خبر داد و گفت: هر چند یکی از تاریخ‌های یک تا پنجم آذرماه را برای برگزاری این همایش تعیین کرده‌اند اما هنوز این تاریخ قطعیت پیدا نکرده است اما این همایش یقیناً در سال جاری در استان برگزار می‌شود.

وی شعار این همایش را «بسیج رسانه و گفتمان ولایت» ذکر کرد و افزود: کارگروه‌های این همایش بسیج، رسانه و مطالبات فرهنگی مقام معظم رهبری، بسیج، رسانه و اقتصاد مقاومتی، بسیج، رسانه و مقابله با ماهواره، بسیج، رسانه و مقابله با اسلام آمریکایی و بسیج، رسانه و عقلانیت و محاسبه‌گری در نظام اسلامی است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=118527
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما