چهارشنبه 5 شهریور 1393 - 16:50

وضعیت مرزبان ربوده شده از زبان سردار احمدی مقدم

فرمانده ناجا گفت: دستگاه های امنیتی به این نتیجه رسیدند که جمشید دانایی فر شهید شده است.
به گزارش بویرنیوز سردار اسماعیل احمدی مقدم در جمع کارکنان انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ما برای اولین بار است که در برخی از مناطق مرزی سیستان و بلوچستان حاکمیت خود را اعمال می کنیم بطوری که بخش اعظم تعهدات، امسال در سیستان و بلوچستان تحقق می یابد.
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به انجام عملیات های موفقیت آمیز در مرزها گفت:با تقسیم کاری که سال گذشته با سپاه بعد از حادثه گروگانگیری انجام شد، 300 کیلومتر از مرز که فاقد جاده، راه و تاسیسات مرزی بود به سپاه واگذار شد که با استقرار سپاه در این حوزه، نیروی انتظامی و مرزبانی با تمرکز و سرعت العمل بیشتری در مرزهای جنوبی اقدامات خوبی را داشته است که در همین راستا اشراری دستگیر و یا به هلاکت رسیدند.

فرمانده ناجا در ادامه گفتمجموعه تعهداتی که ناجا در بخش های مختلف سیستان و بلوچستان در نظر دارد بالغ بر 100 میلیارد تومان است که بخش اعظم آن به جز مواردی که وقت گیر و فنی باشد مانند تقویت پاسگاه ها و کلانتری ها اجرایی می شود.

سردار احمدی مقدم با اشاره به اینکه همواره تلاش کردیم از دادن اخباری که صدرصد قطعی نشده پرهیز کنیم، گفت: در خصوص برادر عزیزمان دانایی‌فر اخبار مختلفی به دست آمده و دستگاه های امنیتی به این نتیجه رسیدند که جمشید دانایی فر شهید شده است ولی در نیروی انتظامی تا زمانی که جنازه ای در اختیار ما قرار نگیرد نمی توان اعلام نظر قطعی کرد اما به احتمال زیاد خبر شهادت درست است.

احمدی مقدم در ادامه با اشاره به اینکه ظرف یک یا دو سال آینده سازماندهی جدید در نیروی انتظامی استان سیستان و بلوچستان را اجرایی می کنیم ادامه داد: نگاه جدیدی به یگان ویژه با سازماندهی جدید داریم و با تجهیزات و نیروی انسانی بهتر در این واحدها فعالیت بیشتر و موثرتری در ارتقا امنیت پایدار خواهیم داشت.

وی تقویت تیمهای ضد تروریستی و خنثی کننده انفجار را از اقدامات ناجا در حوزه یگان ویژه عنوان و تصریح کرد: هر چند این حوادث بسیار اندک رخ می دهد اما ما پیش بینی لازم را برای تقویت نیروها انجام می دهیم.

احمدی مقدم در پایان با بیان این مطلب که دولت عراق در سدکردن اقدامات تروریستی توفیق داشته است، خاطر نشان کرد: ایران از نظر مرزهای غربی هیچ نگرانی ندارد و تمام نیروهای نظامی و انتظامی تمهیدات لازم را در این خصوص پیش بینی کرده اند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=118507
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما