چهارشنبه 5 شهریور 1393 - 11:15

درخواست استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پزشکان

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پزشکان دارای تمکن مالی این استان خواست تا سرمایه خود را وارد عرصه سرمایه‌گذاری کهگیلویه و بویراحمد کنند.

خبرگزاری فارس: پزشکان متمکن کهگیلویه و بویراحمدی در این استان سرمایه‌گذاری‌ کنند

به گزارش بویرنیوز به نقل از فارس، سید موسی خادمی شامگاه سه‌شنبه در آیین تجلیل از پزشکان کهگیلویه و بویراحمدی که با حضور جامعه پزشکی این استان در محل هتل ستاره شهر یاسوج برگزار شد با قدردانی از زحمات این قشر در استان اظهار کرد: طرح تحول سلامت به بهترین نحو ممکن در استان اجرا می‌شود.

وی با قدردانی از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان که در اجرای طرح تاکنون عملکرد موفقی داشته‌اند بخش اعظمی از این موفقیت را حاصل زحمات جامعه پزشکی استان دانست.

مسئول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در این راه خانواده پزشکان با صبر و حوصله‌ای که به خرج می‌دهند در راه موفقیت طرح تحول سلامت همکاران خوبی برای دولت و حوزه بهداشت و درمان هستند.

رئیس شورای سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود در جمع جامعه پزشکی این استان افزود: اکنون پزشکان در راه توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد پیشقدم هستند که طرح تحول سلامت خود مسیری است که اگر خوب طی شود سلامت افراد و نیروی انسانی در آن تضمین می‌شود.

وی توصیه‌ای نیز به جامعه پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد برای ورود به بخش سرمایه‌گذاری کرد و با بیان این که ای استان به سرمایه‌گذاری در همه بخش‌ها نیاز دارد، تصریح کرد: پزشکان ما می‌توانند سرمایه خود را برای ساخت بیمارستان، تجهیز بیمارستان‌های خصوصی و سایر امور سرمایه‌گذاری وارد کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=118430
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    آخيييييي آخي تا كي گدايي – آقاي استاندار و مديران كل لطفا يه كم به خودتون زحمت بديد و بريد از تهران اعتبار بگيريد تا كي مي خواهيد به اين و آن التماس كنيد

دیدگاه شما