سه شنبه 4 شهریور 1393 - 23:12

بیوگرافی آزاده نامداری + تصاویر آزاده نامداری

بیوگرافی آزاده نامداری
زمینه فعالیت: مجری
تولد: ۹ آذر ۱۳۶۳ کرمانشاه
محل زندگی: تهران
ملیت : ایرانی
پیشه: مجری تلویزیون
سال‌های فعالیت : ۱۳۸۳ – تاکنون
مدرک تحصیلی : کارشناسی مدیریت صنعتی از دانشگاه شهید بهشتی تهران

آزاده نامداری (زاده ۹ آذر ۱۳۶۳ کرمانشاه) مجری تلویزیون صدا و سیمای ایران است. او دارای مدرک کارشناسی مدیریت صنعتی از دانشگاه شهید بهشتی تهران است و با اجرا در برنامه تازه‌ها به شهرت رسید.

حضور در تلویزیون
او کار خود را با همکاری با شبکه زاگرس (کرمانشاه) آغاز کرد و سپس با کمک اقبال واحدی به تهران آمد و در برنامه خط مستقیم شبکه تهران به اجرا در تلویزیون ادامه داد. نامداری در سال ۱۳۸۴ به عنوان مجری بخش تازه‌ها در برنامه سیمای خانواده شبکه یک شروع به فعالیت کردکه تا ۴ سال ادامه داشت که در بهمن ۱۳۸۸ به اجرای خود در تازه‌ها پایان داد.

در ادامه مجری برنامه غیرمنتظره شد که روزهای شنبه تا چهارشنبه از شبکه دو سیما پخش می‌شد. سری اول برنامه غیرمنتظره در تاریخ ۲۹ خرداد ۱۳۸۹ آغاز شد و در تاریخ ۲۸ مهر ۱۳۸۹ به پایان رسید. سری دوم این برنامه از ۱ آبان ۱۳۸۹ آغاز شد و در آخرین پنجشنبه سال به کار خود پایان داد.

دعوت از یک مرد دارای ۳ زن در برنامه غیرمنتظره و واژگون کردن میز مجری در اجرای زنده خود در تلویزیون مورد توجه رسانه‌های داخلی و خارجی از جمله برنامه تلویزیونی پارازیت از تلویزیون فارسی صدای آمریکا قرار گرفت.

در ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ در سری جدید برنامه غیرمنتظره با عنوان جمع ما به عنوان مجری حضور پیدا کرد. این برنامه کاری از گروه اجتماعی شبکه دو سیما، به تهیه کنندگی الهه بهبودی به صورت زنده از شنبه تا سه‌شنبه بعد از خبر ۲۰:۳۰ و در ۶۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای پخش می‌شد و سری اول آن تا اول ماه رمضان آن سال ادامه یافت.

وی همچنین سابقه اجرای برنامه ورزش امروز شبکه جام جم ۱، همچنین اجرای برنامه شب نشینی از شبکه جهانی جام جم، برنامه‌های مناسبتی، برنامه رادیو هفت و برنامه صبحی دیگر از شبکه آموزش را در کارنامه خود دارد.

او سال ۱۳۹۱ را در حالی با برنامه سال تحویل در کنار احسان علیخانی آغاز کرد که در همان تعطیلات نوروزی، اجراء هر شب برنامه جنجالی خانمی که شما باشی را بر عهده داشت ولی به ناگاه خبر مبنی بر ممنوع الکار شدن وی، در کنار فرزاد حسنی و احسان علیخانی به گوش رسید.

پس از نه ماه دوری از تلویزیون بالاخره نام او به عنوان نویسنده در برنامه پشت صحنه احسان علیخانی ظاهر شد.

با آغاز سال ۱۳۹۲ نامداری سری دوم برنامه خانمی که شما باشی را نویسندگی، مجری‌گری و تهیه کنندگی کرد.

او همینک مشغول ضبط سری سوم برنامه خانمی که شما باشی است که قرار است در مهرماه ۱۳۹۲ از شبکه دو با تیتراژ خوانی روزبه نعمت الهی و ترانه‌ای از فرزاد حسنی از شبکه دوم سیما پخش گردد.

زندگی خصوصی آزاده نامداری
در اردیبهشت ۱۳۹۲، فرزاد حسنی و آزاده نامداری با حضورشان در کنسرت فرزاد فرزین ازدواج خود را رسانه‌ای و در ۶ تیر ۱۳۹۲ به عقد هم در آمدند و سید حسن خمینی عاقد آن‌ها بود. اما بعد از حدود یک سال در مرداد ۱۳۹۳ این دو از هم جدا شدند.

سایر فعالیت‌های آزاده نامداری
* اجرای بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک در همدان (۱۶ الی ۲۰ مهرماه ۱۳۸۹)

* اجرای جشنواره فیلم صد ثانیه (اسفند ۱۳۸۹)

* اجرای نقد و بررسی فیلم سینمایی هیچ در کانون فیلم دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان
خوانش کتاب دا شبکه یک سیما

عناوین کسب شده آزاده نامداری
* کسب عنوان بهترین مجری شبکه دو در مراسمی با حضور دارابی معاون سیما و مدیران شبکه‌های تلویزیونی.(۱۱ اسفند ۱۳۸۹)

* کسب عنوان سومن مجری سال بعد از ژیلا صادقی و ژاله صادقیان از سوی نویسندگان و منتقدین ماهنامه سروش[۱۱]

* کسب عنوان برترین مجری سال از سوی نویسندگان و منتقدین پایگاه خبری، تحلیلی سینمافا در دو سال متوالی

fun1370

fun1370-1

fun1370-2

fun1370-3

fun1370-4

fun1370-5

wikipedia

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=118298
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما