سه شنبه 4 شهریور 1393 - 15:01

دوندگان جاده ولایت وارد دهدشت شدند+تصاویر

دوندگان جاده ولایت که حرکت خود را از مرز شلمچه آغاز کرده‌اند، ظهر امروز با استقبال مسئولان کهگیلویه وارد دهدشت شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، دوندگان جاده ولایت ظهر امروز با استقبال امام جمعه موقت، فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان وارد دهدشت شدند.

کاروان پیاده زائران حرم رضوی که سفر خود را از مرز شلمچه و در نخستین روز از شهریور آغاز کرده بودند، ظهر امروز در محل ورودی دهدشت از سمت بهبهان مورد استقبال مسئولان کهگیلویه قرار گرفتند.

حرکت 23 دونده خراسانی که از مرز شلمچه به سمت مشهد مقدس آغاز شده است، ساعت 12 چهار شنبه افتخار میزبانی دهدشت از زائران حرم رضوی و دوندگان جاده ولایت داده است.

این دوندگان با طی مسیر 200 کیلومتری و حمل پرچم سبز رضوی مسیر حرکت امام رضا(ع) از مدینه تا مرو را با عبور از شهرهای شلمچه، خرمشهر، آبادان،اهواز، بهبهان از استان خوزستان، دهدشت و یاسوج از استان کهگیلویه و بویراحمد،اقلید در فارس،دهشیر، یزد و ساغند و طبس در یزد، عشق‌آیاد،بردسکن، نیشابور از خراسان رضوی پرچم رضوی را بر فراز گنبد طلایی نصب می‌کنند.

ابراهیم جعفری در مراسم استقبال از دوندگان جاده ولایت حضور آنها در شهر دهدشت را خیر مقدم گفت.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه امروز مفتخر به میزبانی زائران امام رضا(ع) هستیم، افزود: به خود می‌بالیم که روزی مولایمان حضرت علی‌بین موسی‌الرضا(ع) از این شهر عبور کرده و در مسیر جاده ولایت قرار داریم.

جعفری تصریح کرد: افتخار داریم پرچمی که قرار است بر گنبد ثامن‌الحجج نصب شود از این شهر می‌گذرد و دستان ما را متبرک می‌کند.

صالحی‌نژاد نماینده اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی به خبرنگار فارس گفت: سفر 15 روزه کاروان ولایت از اول شهریور آغاز شده است.

وی با بیان اینکه این کاروان در راستای دوازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) حرکت می‌کند، خاطرنشان کرد: امسال پنجمین جشنواره فرهنگی، ورزشی رضوی از سوی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار می‌شود.

این دونده جاده ولایت طول مسیر حرکت کاروان را 2 هزار کیلومتر عنوان و تصریح کرد: حرکت کاروان از مرز شلمچه آغاز و امروز در چهارمین روز از سفر از مسیر بهبهان به دهدشت رسیدیم.

صالحی‌نژاد با تقدیر از استقبال مسئولان کهگیلویه و حمایت از این حرکت معنوی، گفت: مطابق برنامه‌ریزی‌های به‌عمل آمده این کاروان شب ولادت علی‌بن موسی‌الرضا(ع) در 15 شهریور خواهد رسید.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=118211
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. از دهدشت گفت:

    خوشا بحالشون/ اسلام علیک یا علی بن موسی الرضا

  2. سفر بخیر گفت:

    تصویر بوسه فرماندار بر پرچم رضوی صحنه قشنگی است

دیدگاه شما