سه شنبه 4 شهریور 1393 - 13:48

اسیدپاشی زن معتاد به هشت مسافر در ترمینال!

زن جوان به آرامي وارد ترمينال شد و نگاهي به دوروبرش انداخت. پايانه اتوبوسراني پر از همهمه و سرو صدا بود. بعضي از مسافران سرپا ايستاده و بعضي ديگر روي صندلي‌ها نشسته بودند.

ظرفي كه در دستش بود را در ميان انگشتانش فشرد و جلو رفت. با چشم دنبال طعمه‌اش مي‌گشت. نگاهش روي 8 نفري كه كنار هم در پايانه نشسته و منتظرسوار شدن به اتوبوس بودند، ثابت ماند.

جلو رفت و بي اينكه حرفي به زبان بياورد، ناگهان ظرف حاوي مايع را روي هر هشت نفر پاشيد. در يك لحظه صداي فرياد سوختم… بدنم سوخت، فضاي پايانه را پر كرد. همه نگاه‌ها به سمت آنان برگشت تا ببينند چه خبر است.

صدايي در اين ميان فرياد ميزد، اسيدپاشي شده… اسيدپاشي شده… زنگ بزنيد اورژانس. دنيا جلوي چشم هر هشت نفر تيره و تار شده بود و با درد و آه از همه كمك مي‌خواستند.

ما گناهي نداشتيم 
زن اسيدپاش عقب ايستاد و به همه گفت: «كسي دنبالم بيايد، اسيد روي او مي‌پاشم.» شنيدن اين جمله از سوي زني كه سر و وضع و حالت روحي و رواني درستي نداشت باعث شد تا هيچكس جرات قدم برداشتن به سمت او را نداشته باشد و همه عقب بكشند.

زن همچنان براي همه شاخ و شانه مي‌كشيد و مي‌گفت كسي جلو نيايد. در همين هنگام گشت پليس كرمانشاه كه از همان حوالي مي‌گذشت، با مشاهده مردمي كه تجمع كرده بودند، آژيركشان به محل حادثه رفتند و دربررسي‌هاي اوليه دريافتند كه زن به صورت تعدادي از شهروندان كرمانشاهي اسيدپاشي كرده است.

ماموران نيروي انتظامي او را دستگير كرده و به كلانتري منتقل كردند. پس از انتقال او به كلانتري، تكنسين‌هاي اورژانس نيز از راه رسيده و مصدومان را به بيمارستان امام خميني كرمانشاه منتقل كردند تا درمان‌هاي لازم روي آنها صورت بگيرد.

همراهان آنها كه از اين حادثه باخبر شده يا در محل حضور داشته و دچارسوختگي شده بودند، در خصوص اين حادثه گفتند: «همه ما كنار هم نشسته بوديم و در عالم خودمان بوديم كه يك‌دفعه لباسمان خيس شد و بدنمان شروع به سوختن كرد. اسيد روي صورت بعضي از مسافران هم ريخته بود. ما اصلا اين زن را نمي‌شناسيم».

شوهر يكي از مسافران كه در بيمارستان است، گفت: «شدت سوختگي به حدي است كه من اصلا همسرم را نشناختم.»

انگيزه؛ نامعلوم 
با انتقال زن جوان به يكي از كلانتري‌هاي كرمانشاه، بازجويي‌ها از او شروع شد.

سرهنگ محمد قنبري، رييس مركز اطلاع‌رساني استان كرمانشاه در خصوص انگيزه اين زن از اسيدپاشي گفت: «نكته مشخص و محرز اين زن، اين است كه او معتاد است و شيشه مصرف مي‌كند و قدرت خيال پردازي عجيب و غريبي هم دارد. شوهرش هم از او جدا شده است. او در مورد اينكه چرا به روي مسافران اسيد پاشيده است، توضيح واضح و مشخصي نداده و هربار يك حرفي زده است. او در اولين اعترافاتش گفته كه هدفم از اين كار انجام سرقت بود. بعد از اين ادعا، دوباره گفت كه من با يكي از راننده‌ها تصادف كرده‌ام و چون حقم را نداده‌اند، مي‌خواستم از او انتقام بگيرم. اما با اين وجود هنوز هم مشخص نيست كه چرا اقدام به اين‌كار كرده است.

سرهنگ كيومرث عزيزي، جانشين فرمانده انتظامي استان كرمانشاه با تاييد اين خبر گفت: «اين زن در اظهارات خود عنوان كرد پس از تصادف با اتوبوس شركت واحد از آن جايي كه يك پايم دچار آسيب شد و شركت بيمه نيز براي درمان و مداوا اقدام خاصي را در تامين هزينه‌هاي مربوط به آن انجام نداد، قصد داشتم با پاشيدن اسيد به صورت راننده‌يي كه با او برخورد داشتم، انتقام بگيرم.»

پنج نفر درمان سرپايي شده‌اند 
سرهنگ قنبري در خصوص وضعيت مسافراني كه در بيمارستان بستري شده‌اند گفت: «بر اساس آخرين خبرهايي كه من دارم، از اين هشت نفر كه شش نفرشان زن هستند و دو نفر مرد، پنج نفر درمان سرپايي شده و مرخص شده‌اند. سه نفر هنوز دربيمارستان بستري هستند. وي تصريح كرد: اين زن در حال حاضر در بازداشتگاه است و تحقيقات پليس در خصوص انگيزه او از انجام اينكار همچنان ادامه دارد.»

منبع: روزنامه اعتماد
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=118190
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما