سه شنبه 4 شهریور 1393 - 13:51

حضور پروفسور سویلاک در دانشگاه یاسوج + تصاویر

گروه دانشگاه : صبح امروز همایشی در دانشگاه یاسوج و در سالن شهید چمران این دانشگاه با حضور استاد برجسته شیمی، پروفسور مصطفی سویلاک  و 40 تن از دانشجویان دوره های ارشد و دکتری از دانشگاههای سراسر کشور برگزار شد.
به گزارش بویرنیوز، پروفسور سویلاک  دارای کارنامه علمی پرباری از جمله چاپ 420 مقاله علمی و همکاری جهت داوری در 200 مجله علمی و ارتباطات عمیق علمی با کشورهایی همچون مصر، پاکستان، ایران و هند می باشند.
دکتر قائدی استاد دانشگاه یاسوج در گفتگو با بویرنیوز نیز هدف از برگزاری این همایش را برقراری ارتباط علمی بین دانشگاه یاسوج و دانشگاه ترکیه بویژه دانشگاه ارسیس دانست و افزود: هدف ما ایجاد انگیزه در دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری و دسترسی آسان آنها به استادان و منابع علمی خارجی و امکان بررسی رودر روی مشکلات دانشجویان و دریافت مشاوره لازم از سوی استادان برجسته و امکان فرصت مطالعاتی برای دانشجویان و اینکه این دانشجویان بتوانند برای گذراندن دوره های علمی کوتاه مدت به خارج از کشور سفر کنند می باشد.
قائدی افزود: در پایان این همایش یک روزه قرار است که پروفسور مصطفی سولاک پایان نامه 3 تن از دانشجویان ارشد را نیز داوری کند.

1

2

 

4

35

6

8

9

10

11

12

14

16

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=118170
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. داوود گفت:

     بگید سخنرانی. ما که چیزی جز سخنرانی یک ساعته چیزی ندیدیم. از هیچ جای کشور هم نیامده بودند. فقط وقت ما را تلف کردند

  2. دانشجو گفت:

    اینا که 20 نفر هم نبودن!!!!!!

  3. رهنمود گفت:

    سلام حرکت  بسیار پسندیده در دانشگاه در جهت همکاریهای بین المللی علمی و پژوهشی انجام گرفت امیدوارم با تداوم این سیاست ها اساتید و دانشجویان بتوانند جهت ارتقا علو و پزوهش  در دانشگاه ارتباط دو سویه با دانشگاهای بین المللی برقرار شود.  

  4. دانشجو گفت:

    خوب این چه پرفسوری بود که 20 نفر پای صحبتش بودند و 4 نفرش هم خواب بود و 8 نفرش با موبایل بازی میکردند و 800 صندلی خالی ؟؟؟

دیدگاه شما