سه شنبه 4 شهریور 1393 - 12:34

غلام محمد زارعی: آغاز مهاجرت معکوس به لوداب

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس گفت: با روند کنونی فعالیت بر روی جاده پاتاوه دهدشت و خروج لوداب از بن‌بست شاهد مهاجرت معکوس از شهر یاسوج به لوداب خواهیم بود.

خبرگزاری فارس: آغاز مهاجرت معکوس به لوداب

به گزارش بویرنیوز، غلام‌محمد زارعی امروز در گفت‌وگو با فارساظهار کرد: جاده پاتاوه به دهدشت یکی از پروژه‌های مهم و استراتژیک برای استان کهگیلویه و بویراحمد بوده که از چند جهت دارای اهمیت است.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: از مهم‌ترین مزایای اجرای این پروژه در حوزه شهرستان بویراحمد خروج بخش لوداب از بن‌بست است و مردم بهتر و سریع‌تر به مرکز استان دسترسی پیدا خواهند کرد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مهاجرت معکوس یکی از بهترین دستاوردهای ساخت این جاده است؛ مردم به موطن خود در لوداب باز خواهند گشت و این منطقه اثرگذار در کشاورزی و باغ‌داری را آباد می‌کنند.

وی از پیگیری دائم برای تأمین اعتبار در این جاده و افتتاح و بهره‌برداری از پنج تونل در این مسیر خبر داد و افزود: پیمانکار با همه توان خود مشغول انجام کار است؛ ما نیز با مسئولان وزارتخانه مرتب در ارتباط هستیم تا بودجه مورد نیاز به این قسمت اختصاص یابد.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس یکی دیگر از دغدغه‌های خود را بهسازی شبکه آب روستایی در لوداب دانست و گفت: مردم در خصوص مشکلات آب آشامیدنی همواره خواهان پیگیری هستند که در این خصوص اعتبار 15 میلیارد ریالی برای تعدادی از روستاهای لوداب اختصاص می‌یابد.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=118139
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    اوووووووفففففف

  2. اختری گفت:

    روستاهای هفت چشمه ودلی گردو چندین خانوار بالای 400خانوار از وعدهای نماینده خسته شده نبود گاز در دو کیلومتری ودکل تلفن همراه موجب نارضایتی مردم شده است

  3. ناشناس گفت:

    نماینده محترم بویراحمد نمی دانند صرف گذر یک جاده از منطقه باعث رونق وابادانی، ودر نتیجه سکونت مردم در آن منطقه نمی شود چرا که اگر اینطور بود بهترین بزرگ راههای کشور از کویرهای ایران می گذرد سکونت وبرگشت مردم به لوداب نیازمند فراهم آوردن زیرساخت ها متعددی می باشد که یکی از انها راه می باشد منطقه محرومی مثل لوداب که همواره در سال پایانی نمایندگان مورد لطف قرار می گیرد چه امکانی دارد کدام طرح اشتغالزا در ان اجرا شده است چند شرکت یا کارگاه تولیدی در آن ایجاد شده ویا در حال ایجاد می باشد بجای فرافکنی برای جمع آوری ارا به قولهای قبلی خود عمل کنید فرزندان این منطقه حتی در دهداریهای مناطق خود نیز پستی ندارند کمترین بودجه طی سالهای اخیر به منطقه لوداب اختصاص یافته است

  4. o,l گفت:

    بنازمت کارشناس!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. نا شناس گفت:

    رفتن خشک و خالی چه فایده

  6. واقع بین گفت:

    درود

  7. محمد گفت:

    حجی خدا قوت!!!!
    موقق باشی انشاله!!

  8. 90 گفت:

    درود بر نماینده ای که مردم محروم رو فراموش نکرد….خدا فراموشت نکنه……

  9. صبا گفت:

    با نا شناس موافقم اابته اشکال اصلی خود لودابی هاست. از ماست که بد ماست. وحدت ندارند. و الا همه چی هست…..

  10. لوداب گفت:

    حاجي غيره خوت ورگردي

  11. ب گفت:

    شما بچه های این منطق در راه و شهرسازی را که کنار دستت هستند را دریاب روستا هاشون پیش کشت

  12. امید گفت:

    اقای زارعی ضمن احترام به تلاشهای جنابعالی در این مدت ، ولی یه عنوان یک هم استانی در حوزیه ی انتخابیه ی شما فکر می کنم که شما به عنوان نماینده ی بویراحمد و دنا در حوزهِ ی سیاسی و فرهنگی و نظارت ،عملکرد قابل قبولی نداشنه اید البته منظورم نداشتن فاکتور های لازم در شما و اطرافیانتان در این ضمینه است به طوری که می توان گفت یکی از نمایندگان ضعیف در استان و مجلس بوده اید…و قبول دارم که زحمت زیاد می کشید . ( ضمن اینکه شاید از محاسن شما بتوان داشتن ارتباط با مردم را ذکر کرد و در پاره ای موارد کارهای شخصی مراجعه کنندگان را به خوبی پیگیری کرده اید.) لذا بنده نظرم این است که در دور بعدی نماینده ای به مجلس بفرستیم که بتواند در تصمیم گیری های کلان کشوری در مجلس حضور پررنگتری داشته باشد و بتواند ضمن ارایه ی نظرات منطقی بر روی دیگر نمایندگان تاٍثیر داشته و همچنین دارای منش و روش سیاسی مشخص و کاملا معلوم باشد. 
    + پاسخ

    • لر تهرونی گفت:

      بنده با نظر جنابعالی موافقم منتهی یک نکته قابل تامل هم دارد که آقای زارعی فقط پیگیر کار وابسته های خودش هستند نه مردم ؛ ارتباط مردمیش خوبه فقط در فاتحه خوانی؛ به جای اینهمه گشت و گذار بهتر نماینده محترم و البته پاک روابط و تعاملاتشو با دولت مردان بهتر کند شاید در پایان عمر نمایندگیشون بتونن کحداقل یک کار انجام بدن 

  13. ناشناس گفت:

    تونل ها افتتاح شوند حاجی اولا باقیات و صالحات در ثانی مردان پرشور منطقه برای شما کارستان می کنند.

دیدگاه شما