شنبه 1 شهریور 1393 - 23:48

برخورداری 23 روستای کهگیلویه وبویراحمددر هفته دولت از نعمت گاز

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد گفت: 23روستای بالای 20 خانوار استان، هفته دولت از نعمت گاز برخوردار می شوند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هوشنگ صیدالی روز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد افزود: بابهره برداری از این طرح های گازرسانی تعداد روستاهای برخوردار از نعمت گاز در استان به 405 مورد خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه افزون بر 700 روستای با جمعیت مختلف در کهگیلویه و بویر احمد وجود دارد،اظهار کرد: تاکنون 415 روستا از 423 روستای استان که بالای 20 خانوار بوده و در فاصله 15 کیلومتری از خط سراسری گاز قرار دارند از نعمت گاز برخوردار شده اند و عملیات گازرسانی تعدادی نیز در دست اجراست.

صیدالی با اشاره به اینکه در حوزه گازرسانی شهری هم اکنون 15 شهر از 17 شهر کهگیلویه و بویراحمد به طور کامل گازرسانی شده، گفت: تلاش ها برای دریافت مجوز عملیات گازرسانی به شهرهای قلعه رئیسی و دیشموک در حال انجام است.

وی عنوان کرد: در هفته دولت از پروژه گازرسانی 12 روستای شهرستان بویراحمد شامل کوشک علیا، سادات، گابرگ، پریکدان و مجموعه روستاهای جلیل و بابکان شامل باقرآباد، سیوکی، اسلام آباد، دروهان، دره ماری، سرتیپ آباد، پاتاوه سپیدار و قاسم آباد با حضور مسوولان استانی بهره برداری می شود.

صیدالی ابراز داشت:روستای بیاره در شهرستان دنا، روستاهای خلف آباد، شمس عرب، دژ سلیمان، سعادت آباد و سادات در گچساران، روستاهای دره لبک،کل قیصر، دزک و کرباسی در کهگیلویه و روستای چشمه زعفران در چرام از دیگر طرح های گازرسانی افتتاحی در هفته دولت امسال است.

وی میزان اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح ها را 125میلیارد و 500 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: میزان شبکه گذاری این تعداد طرح 89 هزار و 646 متر بوده است.

صیدالی افزود: با بهره برداری از 23 طرح گازرسانی به روستاهای کهگیلویه و بویراحمد یکهزار و13 خانوار با جمعیت چهار هزارو 694 نفر از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=117817
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    آقای صیدالی لطفا یه سر به واحد مشترکین کنار دستت بزن واقعا رفتار اجتماعی ندارند ….

    شما یه نفر گذاشتی برای تکریم ارباب رجوع … که فقط حرف مفت میزنه کاری که نمیکنه …..

  2. قلیچ گفت:

    طرح تکریم ارباب رجوع که گذاشتین واقعا مسخره اس

دیدگاه شما