شنبه 1 شهریور 1393 - 20:34

رفت و آمد 18 ساله گدای میلیونر در ادارات کهگیلویه و بویراحمد

یک نفر گدا بیش از 18 سال در ادارات کهگیلویه و بویراحمد آمد و رفت می‌کند و در حالی که وضع مالی او بهتر از خیلی مدیران است، اما با او برخورد قانونی و جدی نمی‌شود.

مدیرکل اموراجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک نفر گدا بیش از 18 سال در ادارات کهگیلویه و بویراحمد آمد و رفت می‌کند و در حالی که وضع مالی او بهتر از خیلی مدیران است، اما با او برخورد قانونی و جدی نمی‌شود.

خبرگزاری فارس: رفت و آمد 18 ساله گدای میلیونر در ادارات کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش بویرنیوز به نقل از فارس، حجت‌الاسلام علی‌فتح میرمحمدی در نشست بررسی وضعیت کودکان خیابانی و معضل تکدی‌گری استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: پدیده تکدگری در شهر یاسوج به یک معضل جدی تبدیل شده است و تصمیم‌ مناسب و درست از سوی مسئولان برای برطرف کردن این معضل ضروری است.

مدیرکل اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با ابراز نگرانی از این وضعیت، گفت: کودکان خیابانی در معرض خطرهای جدی از جمله سوء استفاده کنندگان در بحث مواد مخدر هستند .

میرمحمدی تصریح کرد: کودکان خیابانی به عنوان معضل جدی در دو شهر گچساران یاسوج مطرح است و اگر تصمیمات مناسبی در این خصوص گرفته نشود، دود این مسئله به چشم همه ماها می‌رود.

وی از عدم همکاری برخی دستگاه‌ها در این زمینه گلایه کرد و گفت: در یک کشتی نشستیم، اگر زیر پای رفیق ما خیس شود قطعاً زیر پای ماها هم خیس می‌‍‌شود.

این مسئول استانی بر ساماندهی کودکان خیابانی تاکید کرد و اظهار داشت: دراستان ما نسبت به سایر استان‌ها با پدیده کودکان خیابانی به آن شکل وجود ندارد.

میرمحمدی از مسئولان خواست تا به معضل کودکان خیابانی با به یک معضل همگانی نگاه کنند.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=117728
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مملو گفت:

    از کرم حاج آقای ما این است

    حلوا را که چه عرض کنم قند و عسل و رطب و وو.. را همه خورد و بعد گفت عجبا !!!!!ا اینها که شیرینند

دیدگاه شما