شنبه 1 شهریور 1393 - 20:42

آیا بزرگواری دچار فراموشی شده است؟ + اظهارات سراسر تناقض نماینده کهگیلویه

روزی جبهه پایداری را به سخره میگیرد که مورچه چه باشد که کله پاچه داشته باشد روزی هم فعالانه پا به پای اعضای جبهه پایداری برای استیضاح و برکناری وزیر علوم خودش را به آب و آتش میزند .

گروه سیاسی –  پس از مصاحبه علی محمد بزرگواری در جمع خبرنگاران، یکی از کاربران بویرنیوز بنام اشکان غریبی در مطلبی به اظهارات وی واکنش نشان داد.

متن یادداشت ارسالی غریبی برای بویرنیوز بدین شرح است:
پیرو سخنان گاه و بیگاه نماینده مردم شریف کهکیلویه بهمیی چرام ولنده با خود اندیشیدم آیا ایشان حافظه شان آنقدر ضعیف است که سخنان و رفتارهای گذشته خود را به وادی فراموشی می سپارد؟

آنچنان حرفهای ضد و نقیض در دوران نمایندگی عنوان کردند که حتی جبهه پایداری که وی مرتب در جلسات و نشستهای آنان شرکت مینمود نیز از ایشان کتبا و بصورت رسمی اعلام برایت نمود .
ایشان روزی مرگ بر خاتمی و کروبی و موسوی و سران اصلاحات سر میدهند و در آستانه انتخابات مجلس هم خود و هم بیت مکرمشان شبانه منزل به منزل اصلاح طلبان حوزه انتخابیه رفته و خواستار حمایت از خود میشود .

روزی جبهه پایداری را به سخره میگیرد که مورچه چه باشد که کله پاچه داشته باشد روزی هم فعالانه پا به پای اعضای جبهه پایداری برای استیضاح و برکناری وزیر علوم خودش را به آب و آتش میزند .

جالب است یادآوری شود ایشان بعنوان عضو کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی که باید مشکلات کشاورزی و بی آبی منطقه را فریاد بزند نه تنها بر این مسایل وقعی ننهاد بلکه پای برگه استیضاح وزیری را امضا نمود که کمترین مشکلی در مجموعه تحت امرشان در حوزه انتخابیه و استانمان شاهد هستیم . همه مردم هم خوب میدانند بحث بورسیه های غیرقانونی در استان ما نیز وجود داشته است آیا جناب نماینده نیز دلیلی داشت از افشای اسامی بورسیه های غیرقانونی استان برآشفت ؟ آقای بزرگواری اگر استیضاح وزیر علوم توسط شما و همفکران پایداریتان سیاسی نبود چه عنوانی را میشود برای آن تعریف کرد؟
فرموده اید خود زنی ها در کهکیلویه وبویراحمد مانع رشد نیروهای بومی شده است . آقای بزرگواری به وجدان و انصاف خود مراجعه بفرمایید شاید متوجه شوید چه کسی مانع رشد نیروهای بومی است . این شما هستید که فرزندان شایسته استان را که از قضا بعد از مدتها به مناصب ملی رسیده اند را معامله گر و . . . مینامید .

آقای بزرگواری آیا میشود بفرمایید با بستگان و منسوبین خود که بواسطه تهیه و توزیع شبنامه علیه یکی از شخصیتهای سیاسی استان دستگیر و در دستگاه قضایی محکوم شدند چه برخوردی داشتید؟ آیا حاضر شدید عمل آنها را نکوهش کنید تا مردم به این نتیجه برسند که شما حرف و عملتان راجع به موانع رشد نیروهای استان دوتا نیست ؟
عنوان داشته اید نماینده باید تنها به وظایف قانونگذاری و نظارتی خود بپردازد و از دخالت در کار مدیران اجرایی پرهیز کند . این جمله بسیار زیبا و کاملا منطقی است اما بهتر هست این جمله را در خلوت خود چندین بار تکرار فرمایید بلکه ملکه ذهن خودتان شود چون آنچه مردم در طی این چندسال نمایندگی شما در مجلس دیده اند و لمس کرده اند کاملا خلاف فرمایشتان هست . دخالتهای مداوم شما و نزدیکانتان در کار مدیران استانی و محلی حتی در جزیی ترین مسایل که گاها حتی تا سطح یک مدرسه در فلان بخش و روستا نیز کشیده شده است گویای اینست که خود به این فرمایشتان پایبند نیستید و برای دخالت در کار مدیران شهره آفاقید .
آقای بزرگواری حرفهای شما را راجع به ضرغامپورها و سیاهپورها و خوانین را انتظار دارید هم مردم هم خانواده و ایل و تبار این افراد بپذیرند؟ اگر حافظه شما ضعیف هست در مقابل حافظه مردم قویتر از آن هست که صحبتها و موضعگیریهای گذشته نه چندان دور شما را در مورد این قشر فراموش کرده باشند .

آقای بزرگواری نماینده محترم شهرستانهای کهکیلویه بهمیی چرام و لنده این سخنان تحلیلی بود برصحبتهایتان در تنها یکی از مصاحبه های شما با این همه تناقضات آشکار . بعنوان شخصی که ملبس به لباس مقدس روحانیت هستید بهتر هست که حرف و کردارتان یکی باشد چون مردمی که این رفتارهای پارادوکس را از کسی می بینند با آموزه های دینی به قضاوت می نشینند . پیشنهاد میشود برای تکرار نشدن این تناقضات صحبتهای گذشته خود را ابتدا بیاد بیاورید سپس فرمایشات خود را عنوان نمایید .

هرچند دانشمندان نیز عنوان نموده اند ماهی و میگو بواسطه دارا بودن منابع سرشار فسفر برای تقویت حافظه بسیار مفیدند .

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان بویرنیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست.

منبع: عصرمارون

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=117726
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. چرام گفت:

    احسنت عالی بود/سپاس

    • سعادت گفت:

      درمورذ آقای بزگواری صادق است که میگویند ازکوزه همانبرون تراودکه دراوست. دیگه دارند قاط میزنند.بنده خدا

  2. احمد اورژانسی گفت:

    احسن بر شجاعت و راست گفتاری آقای غریبی به قول معروف جانا سخن از دل ما می گویی . این آقای بزرگواری واقعا” دارند زیادی به جاده خاکی می زنند .

  3. ناشناس گفت:

    از قدیم گفته اند آدم دروغگو کم  حافظه است

    • ایثارگرکهکیلویه گفت:

      دروغگوی واقعی بویر نیوز قومگراست بعد هم اگه راست میگویی چرا دو نماینده دیگر را که یکیشون روز اصلاح طلب وشب اصولگراست(زارع) ویکیشون شب اصولگرا وروز اصلاح طلب است را نقد نمیکند

  4. احسان گفت:

    آقای بزرگواری ،در روز استیضاح وزیر علوم خوب خندیدی، ولی ای کاش کمی هم به این فکر میکردی که چقدر در بین مردم استانت منفور شده ای… پس به جای این همه ظاهر سازی کمی هم به فکر عاقبت کار خود باش …

  5. مخالف بزرگواری گفت:

    من این اقا رو به عنوان نماینده قبول نداشتم وندارم هرچی کهگیلویه بویراحمدیهای مقیم تهران باقاشق آبرو جمع کرده بودند بزرگواری با بیل ریختش/ای نه بزرگوار

  6. ..................... گفت:

    دوستان بویر نیوز  سلام اول اینکه بزودی نام دقیق اشکان غزیبی باید مشخص شود و بعد انشاله پاسخی در خور نگارش کاملا کذب ایشان منتشر می شود / آمادگی کامل را برای روزهای آینده در این ارتباط داشته باشید 

    • آشنا گفت:

      شما میتوانی پاسخ دهید یا توجیه نکنید ولی نمی توانی بگویی کذب چون همه مطلع اند و چیزی نیست که پنهان بشه

    • ناشناس گفت:

      جناب چند نقطه که خودت رو معرفی نمیکنی اما دنبال مشخصات دقیق اشکان غریبی ها هستی ، همه صحبتهای اشکان را بچه های صغیر هم تایید میکنند . این حرفا که بقول شما کذب هستند را همه عالم و آدم میدانند . وقتی روز هست چرا میخواهید القا کنید شب هست ؟ اینرا هم بدانید همه اشکان غریبی هستیم 

    • من گفت:

      آخه مگه می شه روی حقیقت دروغ ماله کشی کرده؟چی را می خواهی ماست مالی کنی ؟فکر می کنی مردم شعور ندارند؟واقعیت همینی که هست.

  7. استان گفت:

    در اینکه مردم چهار شهرستان و استان حرفهای متناقض و بی پایه و اساس بزرگواری را جدی نمی گیرند و محلی نمیذارند شکی نیست اما متاسفانه ایشون آبروی استان رادر کشور برده و باعث شده استان و بلکه قوم بزرگ لر دستمایه طنز و تمسخر دیگر اقوام ایران قرار گیرد . مشاور به درد بخور هم ندارد که به او مشاوره در این خصوص بدهد.

  8. واقع بين گفت:

    اين سخنان از روي لجاجت وعصبانيت ناشي از استيضاح وزير علوم مي باشد وكسي اينها را قبول نمي كند آقاي بزرگواري فردي مومن وارزشي واز اين گونه سخنان هراسي ندارد

    واين اقدام آقاي بزرگواري در راستاي انجام رسالت نمايندگي وامانتي كه مردم داده اند مي باشد ودر صورت انجام كارهايي مانند وزير مشابه ايشان استيضاح وبه سزاي عمل خود خواهد رسيد

  9. هم استانی گفت:

    واقعاًبه حق وبه جاگفتی

  10. jhg گفت:

    احتمالا ایشون به فراموشی فصلی گرفتار شده اند

  11. ناشناس گفت:

    دوزیسبان سیاسی این هم دوزیست شده .

  12. جنترمن گفت:

    بزرگواری ابروی قوم لر را برده شده مضحکه مجلسیها ومردم

  13. دهدشتی گفت:

    جای بسی تاسف داردبااین به اصطلاح تحلیل که همه اش حرف بی ربط واز روی عقده بود اصلا چنین تحلیلی ارزش پاسخ گویی ندارد ؟بفرما نماینده مثل دوره پادشاهی برود انجا هرچه درمجلس مطرح شدفقط بگویدصحیح است یامثل ادوارگذشته بعدازانقلاب فقط درمجلس حضورفیزکی خودراثبت کنداینکه درکشورچه میگذردبرایش مهم نباشدازمردم هم فقط چندنفرانگشت شماربعضاخارج ازاستان وغیربومی اما پولدار و……مردم هستند

  14. ناشناس گفت:

    جناب آقای به قولادهدشتی خدایی اگر بزرگواری در مجلس فقط بنشیند واصلا هیچی نگوید ، نگوید صحیح است ونگوید غلط ،ساکت ساکت بهتر نبود از این همه آبروریزی که درست کرده شما می تونید بگید چکار کرده برای مردم تواصلا می دونی تحلیل یعنی چه ؟ کجای حرفاش بی ربطه بگو نام ببر ایشان کی باهاشه دنبال پست برای چه طایفه ای است اصلا کامنت جناب عالی بی ربط بود یه کم واقعبین باش . وجدانت کجا رفت

  15. همدم گفت:

    نویسنده با زبان رسا و بیان شیوا و کوبنده ای جواب دادن . کاش حرف و عمل همه آدما با هم یکی باشه .خصلت و شان بعضی ادما همینه . جسارت روبرو شدن با واقعیت رو ندارن و  باد به هر جهت بوزد با اون حرکت میکنن تنها به فکر خودشونن . نماینده باید گره از کار مردمی که اونو به عنوان نماینده و الگوی خود قرار دادن باز کنه نه اینکه به زور  چماق لری آبرو و حیثیت  سابقه یک ایل رو زیر سئوال ببره. به قول معروف از کوزه همان تراود که در اوست. جای گله ای نیست 

دیدگاه شما