شنبه 1 شهریور 1393 - 13:20

دروغ پردازی بیشرمانه رسانه های دلواپس در مورد یک دختر نخبه + اسناد

پاسخ زینب رضوان طلب به رسانه های دلواپس و مدارک تحصیلی وی را با هم مرور می کنیم

گروه سیاسی – چندی پیش سایت دانا در مطلبی که به قول خودش افشاگری کرده و ثابت کرده بود که فرزندان برخی از مسئولان کنونی وزارت علوم از بورس به شکل غیر قانونی استفاده کرده و این مطلب در تمامی سایت های اصولگرا نیز بازنشر داده شده بود و در مورد یکی از این افراد چنین نوشته شده بود  ”

“زینب رضوان‌طلب” دختر رئیس‌مرکز جذب هیئت علمی وزارت علوم در دوره کنونی است که به گواه اسناد و مدارکی که در اختیار شبکه اطلاع رسانی دانا قرار دارد با استفاده از رانت و موقعیت فامیلی توانسته بورسیه و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران شود.

نامبرده با امضا مستقیم عبدالحسین فریدون خطاب به رئیس دانشگاه تهران در نامه‌ شماره 19/1/115038 مورخه 1/10/1392 که قبل از پدرش سرپرستی مرکز جذب هیئت علمی را بر عهده داشته توانست به عضویت هیئت علمی دانشگاه تهران درآید.

به گزارش بویرنیوز، متاسفانه برخی از رسانه های وابسته که صرفا با سلاح تخریب سعی در بدنام کردن مسئولان دولت روحانی دارند از نوشتن هیچ دروغی ابایی ندارند، زینب رضوان طلب یکی از دختران نخبه ایران زمین می باشد که نه بورسی دریافت کرده، نه معدلش 12 بوده و نه اعزام به خارج بوده با آن که رشته اش زبان فرانسه بوده اما مثل آن 280 نفری نبوده که رشته آنها ادبیات فارسی بوده اما بورس اعزام به خارج دریافت داشته اند:

در زیر پاسخ زینب رضوان طلب به رسانه های دلواپس و مدارک تحصیلی وی را با هم مرور می کنیم:

خبرگزاری محترم

با احترام، به استحضار میرساند سایت اطلاع رسانی دانا در خبر مورخه 26/5/93 در واکنش به اخبار مربوط به بورس های غیرقانونی دولت گذشته، در خبری تحت عنوان “بورسیه تحصیلی فرزندان 4 معاون فرجی دانا+اسامی و جزئیات”، اقدام به درج اخباری نموده است که کذب محض بوده و حاوی غوغا سالاری خبری میباشد. نخستین رسالت رسانه اطلاع رسانی دقیق و صحیح و تنویر افکار عمومی است، اما امروزه سایت های ماجراجو تمام همت خود را به تشویش افکار عمومی مصروف می نمایند و ذره ای از خداوند و یوم تبلی السرائر واهمه ندارند، گویی بنا نیست قیامتی باشد و موقف و پرسش وحسابی در کار باشد.

در خصوص اینجانب زینب رضوان طلب این سایت ناسالم مطالبی نوشته است که ارائه توضیحات زیر را در مورد آن ضروری می دانم:

1-      اینجانب در تمامی مقاطع تحصیلی از طریق کنکور به دانشگاه ورود پیدا کرده و با رتبه ممتاز فارغ التحصیل گردیده ام، که اسناد مربوطه به گواهی سازمان سنجش کشور و معاونت آموزشی دانشگاه های شهید بهشتی و تهران به پیوست تقدیم می گردد. لازم به ذکر است، در سال 85 با معدل 98/18 در مقطع کارشناسی، و در سال 88 با معدل 00/19 در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه شهید بهشتی، و در سال 92 با معدل 39/18 در مقطع دکتری در دانشگاه تهران دانش آموخته گردیده ام. و در سال های 86 و 88 نیز در آزمون های سراسری کارشناسی ارشد و ورودی دکتری رتبه اول را احراز نموده ام. آیا تفاوتی میان دانشجویی با سابقه تحصیلی فوق الذکر و دانشجویانی که با نمره 12 در دانشگاه غیردولتی پذیرفته شده اند و بعد بورسیه دریافت کرده اند وجود ندارد؟! آیا باید به تلافی مطالبی که در ارتباط با اینگونه دانشجویان در برخی سایت ها آمده تمام زحمات و تلاش های یک دانشجوی دیگر که نه بورسی گرفته ونه درسنخ وسلک این افرادبوده زیر سؤال برده شود؟! آیا کسی که قربانی این عنادورزی های مغرضانه و کینه جویانه  میشود حق اعاده حیثیت ندارد؟!

2-      تقاضای بورس اینجانب در اوایل دوره دکتری به دانشگاه تهران تقدیم گردید، لکن مدیریت وقت دانشگاه آنقدر بررسی این تقاضا را به تأخیر انداخت که دوره تحصیلی من تمام شد، و نامه تأیید صلاحیت عمومی بورس اینجانب مقارن با ایام دفاع از رساله دکتری صادر شد. همه به خوبی میدانند که این نامه تایید صلاحیت عمومی تنها یکی از مدارک لازم برای پرونده بورس است، اما حکم نهایی و قطعی بورس بعد از طی مراحلی دیگر صادر میشود. از آنجاییکه من زودتر از اتمام مراحل پرونده  بورس، دوره دکتری خود را به پایان رساندم، لذا پرونده بورس بنده در همان مرحله متوقف شد.

3-      اگر نشردهندگان این اخبار کذب ذره ای انصاف و وجدان داشتند، قبل از هر گونه قضاوت و اقدام عجولانه حکم مسئولیت پدر اینجانب را که در سایت ها موجود میباشد ملاحظه می کردند و متوجه میشدند که دوره مسئولیت ایشان 25 روز بعد از صدور نامه فوق با امضای مسئول قبلی مرکز جذب اعضای هیئت علمی، آغاز گردیده؛ پس در هنگام صدور تاییدیه  مذکور که البته طبق توضیحات بند قبل هیچ ترتیب اثری نیز بدان داده نشد، پدر بنده هیچگونه مسئولیتی در هیچ یک از بخش های وزارت علوم نداشته و تنها به عنوان دانشیار دانشگاه تهران به فعالیت های علمی خود مشغول بوده اند. لذا موضوع استفاده از رانت و موقعیت فامیلی و سایر داستان پردازی های تخیلی سایت اطلاع رسانی! دانا! دروغ محض بوده است.

4-      طبق گواهی دیگری که به پیوست تقدیم می گردد، دانشگاه تهران تأیید می کند که اینجانب هیچگونه بورس یا رانتی دریافت نکرده ام. خدای حکیم را شکر می کنم که پروسه بررسی پرونده بورس من در دانشگاه تهران با تأخیر و تعلل رو به رو شد، و حتی تا پایان دوران تحصیلم طولانی گردید. و این در حالی بود که اینجانب در دوره دکتری مجموعا یازده مقاله تألیف نمودم که یا در مجلات معتبر منتشر گردیده و یا در کنفرانس های بین المللی ارائه گردیده است. و من با اینکه امتیاز علمی و پژوهشی کافی برای استفاده از بورس را دارا بودم از این حق محروم گردیدم تا برای امروزی که پیش بینی نمی کردم دستاویزی در اختیار سیاست بازان بی تقوا قرار نگیرد.

5-      اینجانب تا به امروز عضو هیئت علمی هیچ دانشگاهی نبوده ام، اگر چه در دوره فوق لیسانس و دکتری به عنوان استاد مدعو تدریس داشته ام.

آیا در این کشور اسلامی نباید مسئولی به فریاد افراد بی گناهی مانند بنده برسد که به جرم آنکه نزدیکانشان در جایی مسئولیتی را عهده دار شده اند مورد اتهام و افترا قرار می گیرند؟ آیا هیچ مرجعی نباید اسناد و ادله اینگونه شبکه های “دروغ رسانی” را بررسی و از فریبکاری افکار عمومی جلوگیری کند؟ من از مسئولین محترم، به ویژه از رهبر معظم انقلاب اسلامی در این مورد استمداد دارم. از خداوند میخواهم کسانی را که با اغراض سیاسی کمر به ویران سازی آبروی افراد بی گناه می بندند به اشد مجازات در دنیا و آخرت مبتلا گرداند.

 

زینب رضوان طلب

فارغ التحصیل دانشگاه تهران

مدارک تحصیلی زینب رضوان طلب که یک نسخه از آن در اختیار بویرنیوز قرار گرفته است:
رتبه اول فارغ التحصیلی کارشناسی ارشد

رتبه اول فارغ التحصیلی کارشناسی رتبه اول کنکور ارشد رتبه اول کنکور دکتری

20گواهی دفاع دکتری

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=117701
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. jk گفت:

    کافر همه را به کیش خود پندارد

    • ناشناس گفت:

      بویر نیوز محترم لازم است بدانید اکثر قریب به اتفاق بورسیه های گفته شده وزارت علوم دارای رزومه علمی قویتری از ایشان هستند. زمانی که اشخاص فاقد صلاحیت با آبروی چند هزار نخبه در سایت ها و فضای مجازی بازی میکنند که به فکر استیفای حقوق آنها برنمی آیید ولی حالا به خاطر یک نفر دارید تیتر صفحه اول میزنید. باید در آن دنیا جوابگو باشید. تمامی بورسیه های گذشته دارای تاییدیه های صلاحیت علمی و عمومی از چندین مکان مختف شامل هیئت مرکزی جذب، وزارت علوم، دانشگاه محل تحصیل و دانشگاه محل خدمت هستند و پروسه ای چندین ساله را گذراندن تا حکم بورس برایشان صادر شود.

    • ناشناس گفت:

      طبق قانون موافقت و یا مخالفت با بورسیه متقاضی باید در هیئت اجرایی جذب دانشگاه بررسی شود و مخالفت یا موافقت نهایی را رئیس هیئت اجرایی جذب دانشگاه که همان رئیس دانشگاه است امضا کند و غیر از این از سمت کسی نمی تواند چنین نامه ای صادر شود. حالا چگونه نامه مخالفت با بورس ایشان را معاونت آموزشی دانشگاه تهران امضا کرده؟؟؟؟ مگر دانشگاه تهران هیئت اجرایی جذب ندارد؟ یا نکند همه کاره آن معاون آموزشی است. بورسیه هایی که دارین بشون انگ میزنید برای جایابیشون نامه رسمی هئیت اجرایی جذب دانشگاه محل خدمت با امضای رئیس دانشگاه و به همراه رونوشت صورتجلسه هیئت اجرایی جذب براشون به اداره کل بورس ارسال میشد بعد حکم بورسشون صادر میشد. حالا بورسیه های گفته شده که با تایید علمی و عمومی هیئت اجرایی جذب دانشگاه و هیئت مرکزی جذب تهران بورس شدند غیرقانونی هستند یا کسانی که بورسیشون رو معاون آموزشی دانشگاه تهران بررسی کرده؟؟؟

    • ناشناس گفت:

      بویرنیوز ما چشمامون ضعیفه یه کم تیترو بزرگتر بزن
      تا شاید دل تو هم خنک بشه و از قافله عقب نمونی
      و یه کمکی تو عرصه رسانه تونسته باشی به شهرمون کنی البته فتنه انگیزی و حساب رسی سیاسی نه

  2. رضا گفت:

    بورسیه های غیر قانونی دانشگاه یاسوج هم اگه راست میگن مدارکشون رو بزنن تو سایت…البته معلومه که هیچوقت این کار رو نمیکنن..

    • بورسیه گفت:

      سلام. من یکی از دانشجویان بورسیه دانشگاه یاسوج هستم و اگه ریاست محترم دانشگاه جناب آقای دکتر رمضانی اجازه بدن برای تنویر افکار عمومی و جو غیراخلاقی که علیه دانشجویان بورسیه راه افتاده است با کمل میل حاضرم رزومه علمی ام را در اختیار سایت محترم بویرنیوز قرار بدم. شک نکنید اگه رزومه ام از خانم رضوان طلب قویتر نباشه، ضعیفتر نیست. و سخنی دارم برای کسانی که دین و دنیاشون رو راحت فروختن و به همه تهمت میزنن، دوستان عزیز ما یک شبه بورس نشدیم، آنقد استرس بی خوابی کشیدیم تا تونستیم حکم بورس بگیریم و آنقدم این حکم برام مهم نیست که بخوام برای از دست دادنش دلخور بشم. قبول دارم کسانی با معدل پایین بورس شدن،باید تمام این افراد مشخص و برای اینده تحصیلیشون تصمیم گیری بشه. چرا گناه چند نفر را به پای همه مینویسید؟؟ آنقد این روزا تهمت و افترا به ما میزنن که بعضی وقتا خودمون هم به خودمون شک میکنیم. تو رو خدا دیگه بس کنید!! بابا اگه کار غیر قانونی صورت گرفته خب جلوش رو بگیرن…چرا به همه تهمت میزنید؟؟؟ هیچ وقت از حق خودم نمیگذرم،امیدوارم اونایی که راحت تهمت میزنن روز خوش نبینن

      • بورسیه - گفت:

        سلام خدمت دوستان
        البته اگه بعضی هارو بشه دوست خطاب کرد. بنده هم رزومه خیلی خوبی داشتم ولی متاسفانه این قدر جو رو خراب کردن که به قول دوستمون آدم به خودش شک می کنه البته رسانه ها مخصوصا بویر نیوز بی تاثیر نبود که کاملا یکطرفه و سیاسی به قضاوت میرفت و با تیترها ناعادلانه و مهیج برای بعضیا جو رو متشنج تر میکرد و همه رو با هم خطاب می داد
        بنده که هرکی شتاب زده در مورد ما قضاوت میکنه و هرچی دوست داره میگه حلال نمیکنم و به خدا واگذار کردم
        ما هم موافقیم که هرکی صلاحیت نداره حذف بشه ولی نه اینکه همه رو اینجور خطاب قرار بدن
        امیدوارم استان ما که همیشه درگیر مسائل سیاسی اون هم به صورت افراطی و قومی قبیله ای هست درست بشه، همین مسائل هست که جلوی پیشرفت مارو میگیره

      • ناشناس گفت:

        من از جانب رمضانی بهت اجازه میدهم مدارکت را نشون بدی

  3. ناشناس گفت:

    خدابزرگ است ودروغگو را دوست ندارد انهم دروغ درمورد بانویی نخبه

  4. ضد رانت گفت:

    کسانی که این دروغها را در سایتهای خودشان مینویسند هیچگونه و هیچ وقت عذاب وجدان نمیگیرند  / خداوندا آنها را به راه راست هدایت نماید

  5. ناشناس گفت:

    مطئمنید نمره هاش پاتری نگرفته

  6. ناشناس گفت:

    اینها دیگر چه مدارکی هستند باید مدرک تحصیلی و کارنامه گذاشته شود اسکن یکسری نامه را با فتوشاپ هم میشود انجام داد گواهی میشود گواهی میشود چه صغیه ای است دیگر؟مگربا بچه طرف هستید ؟

    • حق با ناشناس گفت:

      بنده خدا راست گفته منفی برای چی بود؟خوددرگیری دارید؟ یکسری نامه گواهی میشود که نشد مدرک!!

  7. رهگذر گفت:

    بوير تعجبم از امثال شماست كه بدون اينكه در مورد مراحل بورس اطلاعات كافي داشته باشيد همه بورسيه هاي 8سال گذشته را همراه با تقلب ومعدل 12 اعلام كرديد با اب وتاب انگار كه دزد را گرفته ودستبند زديد .درسته تعدادي با اين روش وبا استفاده از رانت بورس شدند اما حواستان نبود وقتي قراره راجع به چنين موضوع مهمي بحث بشه وابروي ده ها نفر زير ورو بشه اصل اين رفيق بازيها وظلمي كه به بچه هاي مظلومي از استانهايي محروم شده واستان ما از دوران سازندگي واصلاحات شروع شده وشدت ان هم مربوط به همين اقايان ودوستانشان بوده .بوير در موقعيت شناسي وتحليل مسائل خيلي ضعيف عمل ميكني انگار كه افسار كار دست يك بچه بي تجربه باشه .

  8. شرگ الله گفت:

    اصولگراها دست پیش گرفتن که پس نیفتن، با اون همه بورسیه های عجیب و غریبشون!!!!

    • ناشناس گفت:

      کدوم دست پیش اینقد عقده برات درست شده که چشات نیم متر جلوتو هم نمیبینه
      همه چیو قاطی کردی

      • شرگ الله گفت:

        شما مثل اینکه حالت خوش نیست، جمله رو درک نکردی، اصولگراها خودشون بورسیه های مفتی و الکی برا دوستان و اقوام خویشان خودشون درست کردن، لیست خیلیاشم که خدا رو شکر منتشر شد تا روشون سیاه بشه… بعد به این خانم که مدارکشم ارائه داده انگ بورسیه بیجا میزنن… ربطی هم به عقده و این حرفا نداره،، کافیه یه کم واقع بین باشی!!!!

        • ناشناس گفت:

          شرگ الله خان این همه کلی توهین نکن
          تو این لیست اصولگرای نخبه و بدون دخالت سیاست هم وجود دارد
          دلیل نمیشه که استفاده غیر مجاز عده ای رو به هر دلیل به همه نسبت داد
          کسی که خلاف قانون عمل کرده باید مطابق قانون باهاش عمل بشه و مجازات بشه ما هم این کارو خواستاریم ولی نه با توهین و بی منطقی به صورت مطلق
          حال این واقع بینیه یا ….

دیدگاه شما