شنبه 1 شهریور 1393 - 0:28

دختران در دام سایت‌های همسریابی!

فریب به بهانه پیدا کردن شوهر. مردی که با جعل عناوین مختلف، همچون وکیل و خلبان، اقدام به کلاهبرداری از زنان و دختران در سایت‌های همسریابی می‌کرد، دستگیر شد.

فردی حدوداً 40 ساله که از طریق سایت‌های همسریابی با زنان و دختران آشنا و خود را به نام وکیل، خلبان و دیگر عناوین دولتی معرفی کرده و نهایتا، به بهانه سرمایه گذاری مقادیری پول از آن‌ها دریافت کرده و متواری شده بود دستگیر شد.

و اما بخوانید اظهارات یکی از فریب خوردگان را: “مدتی پیش در یکی از سایت‌های همسریابی با مردی به نام “کسری” آشنا شدم؛ او خودش را مهندس هوافضا و خلبان معرفی کرد و با چرب زبانی توانست تا اعتماد من را جلب کند. لذا من نیز برای آشنایی بیشتر، شماره تماس خود را به او دادم. مدتی پس از آشناییمان، کسری با من تماس گرفت و قرار ملاقات گذاشت؛ بعد از اینکه چند بار همدیگر را دیدیم، کسری برای خواستگاری نزد خانواده‌ام آمد و آن‌ها نیز باور کردند که او واقعاً خلبان است. از این رو با ازدواجمان موافقت کردند.

در آن زمان تصور می‌کردم که در کنار کسری خوشبخت خواهم شد ولی غافل از اینکه او یک کلاهبردار بود. این مرد چند روز بعد از خواستگاری با من تماس گرفت و مدعی شد که از طرف محل کارش خانه‌هایی با قیمت ارزان در اختیارشان قرار داده‌اند که اگر بخواهم من نیز می‌توانم با پیش خرید یکی از آن‌ها اقدام به سرمایه گذاری کنم. آن روز وسوسه شدم که یکی از واحدها را خریداری کنم و قرار شد در مرحله اول مبلغ 7 میلیون تومان پرداخت کنم تا کسری کارهای اداری پیش خرید آپارتمان را انجام دهد اما بعد از پرداخت این مبلغ، ناگهان کسری به طرز عجیبی ناپدید شد و دیگر پاسخگوی تماس‌های من نبود. وقتی راهی محل کارش شدم، فهمیدم که کسی با مشخصات کسری در آن‌جا کار نمی‌کند و آن زمان بود که متوجه شدم فریب یک کلاهبردار را خورده‌ام”

با استناد به اظهارات شاکیان پرونده، پلیس رد خلبان قلابی را پیدا کرد. با شناسایی متهم از سوی شکات پرونده مشخص شد که “محمدرضا . ی”، با جعل عناوین مختلف به ویژه معرفی خود تحت عنوان “خلبان” و با اسامی مختلف مجعول  “کسری سعادت”، “علیرضا علیپور” و “رضا سعیدی”، ابتدا از طریق سایت‌های همسریابی طرح آشنایی با شکات را ریخته و علاوه بر سوء استفاده از اعتماد این افراد، اقدام به دریافت مبالغ مختلفی نیز کرده است.

عاقبت پس از تکمیل تحقیقات، کارآگاهان مجرم را در محدوده پارک الغدیر منطقه یافت آباد دستگیر کردند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=117670
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما