شنبه 1 شهریور 1393 - 0:05

به رقص دختران و پسران حرکات موزون نگویید

امام جمعه مشهد گفت: دشمن با اسلحه فتنه به میدان انقلاب آمده و مهمترین ابزار فتنه، پرده‌دری فرهنگی است. مسئله قدرت‌یابی باعث شده برخی مسئولان سوژه اول دشمن در این موضوع شوند

نسیم آنلاین: امام جمعه مشهد گفت: دشمن با اسلحه فتنه به میدان انقلاب آمده و مهمترین ابزار فتنه، پرده‌دری فرهنگی است. مسئله قدرت‌یابی باعث شده برخی مسئولان سوژه اول دشمن در این موضوع شوند

علم‌الهدی در جریان خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر گفت: بصیرت در برابر فتنه الگویی است که باید از امام صادق(ع) یاد بگیریم. فتنه‌ای که بنی‌عباس به دنبال آن بود این بود که امام(ع) را به ابزاری برای به قدرت رسیدن خود تبدیل کند، منظور آنها این بود که برای رسیدن به قدرت پای خود را بر روی گرده دین بگذارند و از موضوعات دینی برای رسیدن به قدرت استفاده کنند.

امام جمعه مشهد ادامه داد: امروز ما در عرصه سیاسی و اقتصادی در مقاومت در برابر استکبار با یک فتنه روبرو هستیم، دشمن از آنجا که در برابر مقاومت ما ناتوان شده با اسلحه فتنه به میدان آمده است و مهمترین ابزار فتنه، پرده‌دری فرهنگی است.

او به عنوان وابستگی به قدرت برای اینکه سفره انقلاب را از زیر پای مردم درآورد و پشتیبانی مردم از انقلاب را حذف کند توسعه پرده‌دری فرهنگی را در دستور قرار داده است. متاسفانه در این قضیه سوژه اول دشمن برخی مسئولان نظام است، آنها با تساهل و تسامح به دشمن کمک می‌کنند. اینها متدین هستند اما مسئله قدرت‌یابی کار را برای آنها به جایی رسانیده که سوژه فتنه شده‌اند و پرده‌دری فرهنگی را به جایی بکشانند که سفره انقلاب از زیر پای مردم جمع شود.

او گفت: بصیرت برای برخی مسئولان ضرورت بسیار بالایی دارد، اینکه یک عده بی‌دین ولائیک پیاده نظام آنها در قدرت شوند و آنها برای قدرت جناح سیاسی خود این افراد را دنبال کنند کار صحیحی نیست، نباید اسم رقص دختر و پسر جوان را حرکات موزون بگذارند، امسال را رهبری سال فرهنگ نامیدند اما در عرصه فرهنگی بایک تهاجم و پرده‌دری بی‌سابقه مواجه هستیم. خدا می‌داند اگر امسال سالی ضد فرهنگی نامیده می‌شد کار به اینجا نمی‌رسید. پرده‌دری فرهنگی کار دشمن است و مقاومت در خط استکیارستیزی درس ما از زندگی امام صادق(ع) است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=117653
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما