جمعه 31 مرداد 1393 - 18:33

پیگیری مشکلات لوداب توسط نماینده بویراحمد + تصاویر

مشکلات مردم لوداب با سفری یک روزه توسط نماینده بویراحمد و دنا و معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد پیگیری شد.

خبرگزاری فارس: پیگیری مشکلات منطقه محروم لوداب توسط نماینده بویراحمد و معاون استاندار + تصاویر

به گزارش بویرنیوز، از صبح امروز مشکلات مردم منطقه محروم لوداب توسط نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و همچنین پژمان نیک‌اقبالی معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد پی‌گیری شد.

به گزارش فارس، در این سفر ابتدا مسئولان با حضور در محور پاتاوه به دهدشت در جریان نحوه و عملکرد ساخت و تکمیل این جاده قرار گرفتند.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید با بیان این که پروژه پاتاوه به دهدشت یکی از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی این استان است تکمیل سریع آن را برای استان بسیار ضروری دانست.

پژمان نیک‌اقبالی گفت: کارهای خوبی بر روی این پروژه به خصوص در قسمت مربوط به اتصال لوداب به مرکز استان صورت گرفته و عملیات ساخت و تکمیل تونل‌ها به خوبی انجام می‌شود.

وی گفت: این تعداد تونل که 5 دهنه است حدفاصل لوداب تا یاسوج قرار گرفته و همه روی هم 2 هزار و 600 متر طول دارند که با تکمیل آن‌ها و باز شدن این محور دسترسی 13 هزار نفر از اهالی لوداب به شهر یاسوج و جاده اصلی اصفهان به مرکز استان آسان‌تر و سریع‌تر خواهد بود.

درخواست‌های مردمی از فرماندار بویراحمد

وی از قول تخصیص 100 درصدی برای ساخت این قطعه گفت و افزود: باید همه تلاش‌ها صورت گیرد که این تونل‌ها تا پایان سال به بهره‌برداری برسند.

مسئولان استانی و شهرستانی پس از آن در محل مسجد حیدرآباد لوداب به همراه شورای اداری این بخش گرد آمدند تا مشکلات مردم را به صورت جمعی و موردی مورد بررسی قرار دهند.

یکی از اهالی لوداب به نمایندگی از مردم این منطقه در مسجد حیدرآباد از مسئولان خواست تا شبکه فرسوده آب این منطقه و سایر مناطق لوداب را که از ده‌ها سال پیش تاکنون بازسازی نشده در دستور کار قرار دهند.

حضور مسئولان در میان مردم محروم لوداب برای رفع مشکلات

مشکل جداول آبیاری که نیاز به ساخت و ترمیم دارند از دیگر خواسته‌های مردم در این دیدار مردمی بود که معتقد بودند تنها 10 میلیون تومان آن هم از اعتبارات خشکسالی به این بخش در خصوص ساخت و تکمیل و ترمیم جداول آبیاری تخصیص یافته است.

در ادامه پس از استماع سخنان مردم، نماینده مردم بویراحمد و دنا اولین دغدغه خود را برطرف کردن مشکل گازرسانی به برخی مناطق لوداب دانست و گفت: اگر گازرسانی شود جنگل‌های انبوه لوداب حفظ خواهند شد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از این که شهرستان بویراحمد بزرگترین شهرستان استان از لحاظ وسعت و جمعیت است یکی از مشکلات حوزه انتخابیه خود به خصوص در حوزه لوداب را همین عدم تکمیل جاده‌های روستایی معرفی کرد.

وی گفت: با دستور اکید مقام معظم رهبری مبنی بر این که باید جاده‌های روستایی از طریق صندوق توسعه ملی تکمیل شوند، تصریح کرد: امسال اعتبارات خوبی برای این کار در شهرستان خواهیم داشت.

تخصیص مبلغ 1.5 میلیارد تومان برای بهبود وضعیت آبرسانی به لوداب از دیگر قول‌هایی بود که نماینده بویراحمد و دنا به مردم این منطقه داد.

حضور در منطقه صعب‌العبور «کمک» لوداب از دیگر برنامه‌های این سفر بود که با حضور نماینده مردم و معاون استاندار و با پیاده‌روی یک ساعته در دل کوه و کمر از عملکرد راه و شهرسازی در برش کوه برای باز کردن مسیر روستا بازدید به عمل آمد.

حضور مسئولان در منطقه محروم «کمک» و بازدید از پروژه راهسازی

در این بازدید مردم بسیاری که درخواست کمک‌های موردی داشتند توسط نماینده بویراحمد و دنا به دستگاه‌های مختلف از جمله کمیته امداد معرفی شدند.

از دیگر نکات این بازدید حضور مسئولان در منزل خانواده‌ای در منطقه سخت‌گذر «کمک» بود که به تازگی پدر خانواده را از دست داده بودند که این خانواده از سوی نماینده و معاون استاندار با اهدای مبالغی تکریم شدند.

فارس

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=117634
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. فلفل گفت:

    جونم سی حاجی همیشه در صحنه حداقل یه کاری کن بتونیم بگیم نماینده داریم یاسوج که میای یا فاتحه خوانی هستی یا تو روستا یه سری به شهر به ادارات بزن والا

  2. بچه های گچ گفت:

    یا زهرا یازهرا یازهرا

  3. لوداب گفت:

    حاجی خیلی زود اومدی لوداب.میگذاشتی حداقل تا دور بعد.مردم مشکلی ندارند.فقط موقع انتخابات ترس از نداشتن نماینده در مجلس دارند.

  4. واقعيت گفت:

    سلام بر حاج زارع حداكثر استفاده را از وقت باقي مانده بكن چون اولين و آخرين باري است كه به مجلس مي روي البته اين بار اشتباه شد.

  5. ناشناس گفت:

    یک سری هم به روستای پی زرد دلی بهرام بیگی میزد

  6. ناشناس گفت:

    مورد توجه کسانیکه همیشه به حاجی انتقاد میکنند
    هرکسی یک توانی دارد حاجی بدبخت توانش بیش از این نیست چکار کند

  7. سیمان گفت:

     برادر گرامی جناب حاج زارع عزیز از حضور همیشگی و دایمی جنابعالی در روستاهای لوداب که عملکرد واقعی داشته تقدیر و تشکر داریم  (  مجمع شورای اهالی روستای دهنو سادات )

دیدگاه شما