جمعه 31 مرداد 1393 - 17:22

سخنان جالب غلامرضا تاجگردون در مورد قومیت های بویراحمدی، باوی و …

به گفته نماینده مردم شهرستان‌های باشت و گچساران در مجلس شورای اسلامی سهم اعتبارات عمرانی شهرستان‌های باشت و گچسارن در استان نیز از 17 درصد به 29 درصد افزایش یافته است.

نماینده مردم شهرستان‌های باشت و گچساران در مجلس شورای اسلامی گفت: سیاسی بازی مهمترین آسیبی که کهگیلویه و بویراحمد را تهدید می‌کند.

خبرگزاری فارس: کهگیلویه و بویراحمد قربانی آسیب‌های سیاسی نشود/لزوم همگرایی اقوام استان

به گزارش  بویرنیوز، غلامرضا تاجگردون ظهر امروز با حضور در جمع نمازگزاران نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان باشت اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراجمد به دلایل تاریخی، اقتصادی و با توجه با شاخص‌های اقتصادی از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست لذا لازم است با اتحاد و همگرایی که یکی از نیازمندی‌های اساسی این استان است به تقویت اوضاع بپردازیم.

نماینده مردم شهرستان‌های باشت و گچساران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همگرایی یعنی این‌که از تفرقه اقوام و قبیله‌ای در استان پرهیز کنیم و اتحادی در میان اقوام مختلف شهرستان‌های استان صورت گیرد چرا که بهانه بویراحمدی، باوی و غیره ندای افراد سودجوئی است که تنها منافع خود را می‌طلبند.

وی با بیان این موضوع که تورم 45 درصدی و نرخ سرمایه‌گذاری منفی خود اقتصاد ما را فلج کرده و مردم را با مشکلات عدیده‌ای رروبه رو ساخته است، افزود: مسئولان تلاش کنند وعده‌هایی که امکان اجرایی شدن ندارند و عزت مردم را زیر سوال می‌برند به مردم ندهند و اگر مشکلی وجود دارد به صراحت به مردم اعلام کنند تا عموم آگاه باشند.

تاجگردون در ادامه با آسیب‌های تهدید کننده استان اشاره کرد و یادآور شد: مهمترین آسیبی که کهگیلویه وبویراحمد دچار آن شده آسیب‌های سیاسی است.

 نماینده مردم شهرستان‌های باشت و گچساران در مجلس ادامه داد: سیاسی کاری مضموم است اگرچه فکر سیاسی داشتن خوب است اما اگر سرنوشت مردم با سیاست‌بازی عجین شود و منافع آن‌ها به خطر بیفتد با آن مبارزه خواهم کرد.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به لطف نظام جمهوری اسلامی و حمایت‌های خوب دولت اقدامات ارزنده‌ای در زمینه‌های مختلف انجام گرفته و یا در حال انجام است لذا از همه مسئولان استانی و شهرستانی خواستاریم حال که منابع و اعتبارات کافی وجود دارد سرعت عمل و دقت خود را بالا ببرند و به اجرای طرح‌ها تسریع بخشند.

تاجگردون بهره‌مندی کامل روستاها و مناطق محروم از خدمات را یک اصل در خدمت‌رسانی دانست و با ارائه آماری از سهم اعتبارات ملی و استانی شهرستان‌های باشت و گچساران گفت: اگرچه سهم اعتبارات ملی به آن‌گونه که باید ادا نشده اما توانستیم اعتبارات ملی گچساران و باشت را از 34 میلیارد ریال به 570 میلیارد ریال افزایش دهیم.

به گفته نماینده مردم شهرستان‌های باشت و گچساران در مجلس شورای اسلامی سهم اعتبارات عمرانی شهرستان‌های باشت و گچسارن در استان نیز از 17 درصد به 29 درصد افزایش یافته است.

فارس

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=117616
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

     بعدش بفرمایید که از درصد شهرستانهای دیگر کم شده که به باشت و گچساران اضافه شده و اونوقت اجازه دهید مخاطب یکبار دیگر صدر و ذیل صحبت های شما را مقایسه کند تا خیلی روشن مشخص گردد که قوم گرایی و ترجیح گرایش منطقه ای بر عدالت روش رایج شماست؟! و مردم شهرستانهای کهگیلویه و بویراحمد از این توزیع ناعادلانه اعتبارات به کجا شکایت برند!

    • رستگار گفت:

      گچساران بخاطر اینکه جزو مناطق نفتخیز هست باید به نسب اعتبار بیشتری دریافت کنه.
      اگرم تا الان اینطور نبوده و همیشه اعتبارات یاسوج بیشتر میشد بخاطر ضعف نمایندگان مردم گچساران بوده.ما از آقای تاجگردون متشکریم

  2. گرمسیری گفت:

    گچساران و باشت 25 درصد جمعیت استان هستند و از نظر محرومیت هم که قابل مقایسه با دیگر شهرستانهای کهگیلویه و بویراحمد نیستند اونوقت29 درصد اعتبارات عمرانی به باشت و گچساران رسیده امان از بیعدالتی و ادعاهای آنچنانی که تازه می خواهند با اونهایی که قوم گرایی و منطقه ای فکر می کنند مبارزه کنند! 

  3. یک دوست قدیمی گفت:

    قسم حضرت عباس را قبول کنیم یا دم خروس را!؟

  4. ناشناس گفت:

    همین صحبت ها را با واقعیت های بودجه ای مقایسه کنید کاملا مشخصه که توزیع اعتبارات در استان ناعادلانه هست . حداکثر 20 درصد اعتبارات سهم حوزه انتخابیه ایشون هست نه 29 درصد؟!

  5. احمد گفت:

    جناب آقای تاجگردون اکثر مردم استان این را میدانند که قوم وقبیله گرایی وتبعیضها و تغییرات مدیران و…. از زمان حضور جنابعالی در مجلس شکل جدیدی به خود گرفت وهمه ما میدانیم در حال حاضر یکی از قدرتمندترین وبا نفوذ ترین نماینده در مجلس و دولت هستید ایکاش بجای مسائل فوق الذکر عدالت را برای تمام شهرستانها رعایت میکردید و از این موقعیت طلایی هم برای توسعه استان وهم توشه ای برای آخرت خود مهیا مینمودید.

  6. ناشناس گفت:

    خرما خورده کی منع رطب کند؟!

  7. 5645654 گفت:

    آقای تاجگردون تو روستاهای باشت آب خوردن گیر نمیاد حالا تو تعطلات تابستانی اومدی سر مردم شیره بمالی – برو تو روستاهای بد بخت بگرد ببین چه خبره – این دغل کاریا چیه

  8. قائدي -بوشهر گفت:

    با سلام.افتخارمردم لر در مجلس آقاي تاجگردون است.حيفه بخاطر بعضي ندانم كاري جايگاه ايشان زيرسوال برود.

  9. هم استانی گفت:

    هفت شهر عشق را عطار گشت ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم. تا کی میخواین دنبال این حرفا باشید . برید ببینید بقیه شهروندای کشور دنبال چی اند. آخ و بختم سی هم استانیل

  10. بینام گفت:

    من که تاجگردونو دوسسسسسسسسسسسسسسستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارم

  11. بویر گفت:

    قبلا ا نوبت شما بوده حا لا نوبت باشتی هاست زیاد فشا نیاورید به خود افسرده می شوید

  12. ناشناس گفت:

    انصافا بعد از قرنها یک نماینده تحصیلکرده و کاردان در کارنامه استان در مجلس داریم که با وجود تحریمها و کم و کاستیهای موجود توانسته نامی از استان زنده کند لطفا خرابش نکنید جناب تاجگردون افتخاره استان هستند بعد از سالها از میان لرها کسی حرفی برای گفتن دارد در دولت و مجلس پس بیایید با حمایت همه جانبه خدا قوتی به ایشون گفته باشیم لااقل

    • د گفت:

      این که آقای تاجگردون قوی وبا سواد هست درسته.ولی فکر نمیکردیم که ایشون هم تعصبات قومی داشته باشن تا اینقدر.

  13. مرتضی گفت:

    بنده به عنوانه پایتخت نشین بعد از سالها الان شاهده این هستم که در کشور نماینده ما اقای تاجگردونو همه میشناسن کله نظام و حرفه ایشون خریدار داره تا قبل از ایشون کسی اسمه استان کهکیلویه و بویراحمدو نمیدونست بدرستی

  14. لیشتر گفت:

    اقای تاجگردون بسه تبلیغات همش شعار میدی ما نماینده مردم میخوایم ن دولت…

  15. محقلی گفت:

    تاج دیگه بس است تبلیغ کردن امیدوارم دیگر هیچکدامتان رای نیاورید

  16. ر گفت:

    یعنی خودت سیاسی بازی نمیکنی؟ الان کل مدیریتها دست باشتی هاست

  17. تاسف تاسف گفت:

    تعصبات قومی و قبیله ای اقایتاجگردون و کور کرده است

  18. رضا گفت:

    آقای تاجگردون ما دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را . مصادیق فراوانی را شاهدیم که جملگی حکایت از بخشی نگری جنابعالی دارند یک نمونه اش افزایش دو برابری اعتبارات شهرستان گچساران نسبت به سایر شهرستانهای استان است که فرماندار این شهرستان اخیرا با افتخار آنرا از طریق رسانه ها اعلام کرده است. شک نداشته باشید که مردم این استان از رشد و تعالی فرزندانش بسیار خوشحال می شود به وجود امثال شما می بالد. اما این نباید به معنی این باشد که جنابعالی برکات نفوذ دولتی و پارلمانی خود را فقط مشمول حوزه انتخابی و محلی خود نمایی و موجب پس رفت سایر مناطق استان گردید . مدیران ارشد استان را با قدرت نفوذتان بر مردم تحمیل کرده و چرخها را صرفا بر وفق مراد خودتان بچرخانید و در نهایت دم از عدالت و فرهیختگی بزنید.جنابعالی بجای تلاش برای افزایش سهمیه نفت استان از 2در هزار به رقمی بالاتر و بعد افزایش سهم گچساران از قبل کسب آن رقم جدید . همه این سهمیه 2 در هزار را به شهرستان حوزه انتخابیه خود تخصیص داده و بقیه مردم محروم استان را در سایر شهرستانها از این سهیمیه محروم ساختید.آیا این است عدالتی که حضرتعالی از آن سخن بمیان می آورید ؟عدالت که مقید و محدود نیست لیکن به این شیوه محدود چیز شایسته ای نیست..البته از دید طرفداران شما بو یژه در حوزه ی انتخابیتان شاید هر چه آن خسرو کند شیرین کند چون درخت تین که جمله تین کند ولی ای کاش حضرتعالی با عنایت به فرصت استثنایی که در این مقطع زمانی کسب کرده اید می توانستید فارغ از تعلقات قومی ، قبیله ای ،بخشی و منطقه ای عمل کنید

دیدگاه شما