جمعه 31 مرداد 1393 - 12:34

جوان 21 ساله که موبایلش را فروخت و خرج آبروی کهگیلویه و بویراحمد کرد

همه اتفاقات تلخ بود چه پیش از عزیمت به شهرستان فسا در شیراز و چه پس از برگشتن که نمایندگی سایپا در یاسوج مدعی شکایت از ما شده است.

مهدی صیادی مربی 21 ساله تیم فوتبال سایپای یاسوج با فروش موبایل و برخی وسایل شخصی، تیمی را در مسابقات کشوری هدایت کرد که قهرمان ایران شد.

 13930531000145_PhotoA

به گزارش بویرنیوز، در روزهای گذشته خبری مهم برای ورزش کهگیلویه و بویراحمد از طریق رسانه‌های کشوری به خصوص سایت فدراسیون فوتبال منتشر شد که حتی رسانه‌های استانی هم از درج آن عقب ماندند.

دلیل آن هم تنها عدم اطلاع‌رسانی و البته بی‌خبری مسئولان ورزش استان از این موضوع بود که نه تنها از تیم فوتسال نوجوانان سایپای یاسوج قهرمان ایران حمایتی نکردند بلکه اصولا هیچ اطلاعی از حضور این تیم نداشتند.

در همین خصوص ابوطالب صیادی مربی جوان این تیم که متولد سال 72 و تنها 21 سال سن دارد در گفت‌وگو با  فارس در یاسوج در حالی که اشک از گونه‌هایش سرازیر بود به اتفاقاتی که برای این تیم تا لحظه قهرمانی در ایران رخ داد پرداخت و گفت: همه اتفاقات تلخ بود چه پیش از عزیمت به شهرستان فسا در شیراز و چه پس از برگشتن که نمایندگی سایپا در یاسوج مدعی شکایت از ما شده است.

صیادی در خصوص نحوه اعزام این تیم به مسابقات قهرمانی کشور گفت: گوشی موبایلی که یک میلیون و 700 هزار تومان خریده بودم به همراه برخی لوازم شخصی خود را به حراج گذاشتم و با اندک پولی که از خود بازیکنان جمع کردم تیم را راهی مسابقات کردیم.

وی گفت: بچه‌های تیم را که 12 نفر بودند در یک خوابگاه که مسئولان برگزاری به ما مساعدت کرده بودند روی تعدادی تخت و عده‌ای را روزی زمین جا دادیم و با شام و نهاری مختصر که بیشتر ماست و خیار بود و در شب آخر و هنگام فینال به ساندویچ بندری ارتقا یافته بود بچه‌ها را تغذیه کردیم.

صیادی گفت: با دست خالی و در نهایت تمسخری که برخی تیم‌ها در ابتدای مسابقات نسبت به ما روا داشتند بازی‌ها را قدرت آغاز کردیم و توانستیم که تیم نوجوانان سایپای یاسوج را همان‌طور که فدراسیون فوتبال هم اعلام کرده، قهرمان نوجوانان فوتسال ایران کنیم.

 

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=117568
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. عابد گفت:

    نشاا. .  موفق باشید . .. 
    تو کسب افتخار کن و دیگرانی با پز مدیریتی به نام خود ثبت . .. 

  2. ورزشی گفت:

    برای فوتبال برای تربیت بدنی متاسفم…

  3. ناشناس گفت:

    برای مدیران ارشد استانی باید واقعا تأسف خورد که جدال انها در میدان های فامیلی و پارتی بازی جایی را برای پیشرفت جوانان این استان نگذاشته اند . بسیار بسیار واز صمیم قلب به شما جوانان این استان تبریک می گویم . ما باید از خودمان شروع کنیم و به مسولان چشم ندوزیم چرا که تا فامیلهای درجه یک هستند ماها همچنان باید پشت درهای بسته بمانیم . آفرین بر شما . انشالله که در همه مراحل زندگی موفق و پیروز باشید و در بازهای آینده نیز به همین منوال ظهور کنید . بدرود .

  4. مطلع گفت:

    احسن : واقعا راست می گوید و از اعزام و تا فروختن وسایل شخصی و اعزام با هزاران بدبختی و علاقمندی او و عدم حمایت اداره ورزش و جوانان و هیئت فوتبال اطلاع داریم . موفق باشد

  5. رضا گفت:

    چشم صداسیما روشن که اینها را مطرح نمیکنن

  6. ناشناس گفت:

    افرین برشما اقای صیادی 

  7. بینام گفت:

    تربیت بدنی ورزش وجوانان متاسفیم براتون

  8. عنبری گفت:

    من به همه جوانان خدوم این مرزو بوم افتخار می کنم. شما از بی توجهی ناراحت نشوید این جزئی از عادتمان است شما با قدرت به کارتان ادامه دهید. ما فقط لاف حمایت و پشتیبانی را میزنیم ولی در عمل نظاره گر هم نیستیم. من نمی دانم و اطلاعی از مسابقات شما ندارم که در چه سطح و چه جایگاهی بوده ولی در هر جایگاهی باشد فرقی ندارد، شما زحمت کشیده اید و با هزینه خود و ورزشکاران به این مسابقات رفته اید پس جای تشکر و قدردانی دارد و از شما به خاطر زحماتتان تشکر می کنم و به شما و تیمتان خسته نباشید می گویم .

  9. علی گفت:

    تقدیر و تشکر چیه ؟ تاسف بخوریم . من که بازکن تیم بودم بازی نکردم و همه تیممان تقلبی بود .

  10. محروم گفت:

    اینجا یاسوج است سرزمین استعدادهای محروم از امکانات …

  11. جانمحمد گفت:

    به این میگن نبوغ و همت. درود براین جوان عزیز و بازیکنانش

  12. حمید گفت:

    این استعدادها همه ازبین میروند اولین بار و اخرین بار نیستند فردا همه سر از دکه کارگرها در می اورند اگر شانس بیاورند استان ما زیاد قهرمان داشته ولی دست هایی پشت پرده وجود دارد که نمی گذارند و اقای صیادی موفق باشی گل کاشتی

  13. دوست گفت:

    ما همه هم استاني هايتان به شما ها افتخار مي كنيم

  14. جواد گفت:

    درود به غیرتتان

دیدگاه شما