جمعه 31 مرداد 1393 - 12:13

تردد لودابی‌ها دردسری برای ساخت پروژه ملی پاتاوه – دهدشت

سرپرست کارگاه پروژه ملی محور پاتاوه به دهدشت گفت: اگر لودابی‌ها اجازه بدهند و ترددی در تونل‌های نیمه‌کاره نداشته باشند این پروژه به زودی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

خبرگزاری فارس: تردد لودابی‌ها دردسری برای ساخت پروژه ملی پاتاوه - دهدشت

به گزارش بویرنیوز، صبح امروز مسئولان استانی کهگیلویه و بویراحمد به همراه نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از محل جاده پاتاوه ـ دهدشت و مسیری که دسترسی لوداب به مرکز استان و شهر یاسوج را کوتاه‌تر می‌کند بازدید به عمل آوردند.

در این بازید، امیر قنبری سرپرست کارگاه پروژه پاتاوه به دهدشت با بیان اینکه اگر در دو سال گذشته کشور به مشکل برنمی‌خورد و اعتبارات به دست ما می‌رسید اکنون این پروژه مورد بهره‌برداری قرار گرفته بود، اظهار کرد: مردم نیز به این موضوع واقف هستند و امروز خوشحالیم که پروژه ما به مانند سایر پروژه‌های دیگر تعطیل نشده است.

کارگران زحمت‌کش پروژه ملی پاتاوه به دهدشت

فعالیت شبانه‌روزی تکمیل تونل‌های 5 گانه محور پاتاوه دهدشت

وی با بیان این که اگر پول در اختیار ما باشد تا پایان سال تونل‌ها را تحویل خواهیم داد، افزود: اما مهم‌تر از پول عدم همکاری مردم است که لودابی‌ها با تردد در این مسیر کار را برای ما مشکل کرده‌اند.

قنبری گفت: در پیک زمانی مفید هر روز که باید کار خود را برای لاینینگ تونل‌ها انجام دهیم مردم و خودروهایی که قصد عبور از این جاده و سفر به شهر یاسوج را دارند در کار ما ایجاد اخلال می‌کنند و مجبور هستیم بهترین ساعات کاری خود را در اختیار مردم برای عبور از این محور نیمه‌ کاره قرار دهیم.

سرپرست کارگاه پروژه ملی محور پاتاوه ـ دهدشت در همین خصوص به مشکلات احتمالی و ریزش‌ها اشاره کرد و گفت: نمی‌دانیم در برابر این اصرار مردم چه کار کنیم در حالی که اگر در حین تردد ریزشی صورت گیرد جان عابران در خطر خواهد بود.

وی به دو دلیل یکی ترددهای مردمی و همچنین نبود اعتبارات کار در این محور را همراه با ترس و لرز دانست و گفت: اما با همه این مشکلات اکنون با تعداد 5 پیمانکار عملیات لاینینگ تونل‌ها را انجام می‌دهیم.

فارس

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=117558
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مارگون---لوداب گفت:

    اوحديطوري ژست گرفته كه اينگار تمام راهاي بخش لوداب اسفالت شده وباخيال راحت داره برميگرده وغرورشان اجازه نميده دست بلند كنند براي كارگران زحمت كش تونل ها بدخت به ما كه اوحدي نماينده اداره كل همراه نماينده ميباشد اقاي زارع نمايندهاي ارشداستاني رابيار تا بتوانند تصميمي قاطع بگيرند نه اوحدي كه تالنگ ظهر خونه خوابه وههفته اي يك بار نه به لوداب ونه به مارگون سر نمي زند به خدا بهادران ويزدان پرست وحتي حسيني خواه بهتراز ايشان ميباشند كسي دراداره مارگون ولوداب به اوگوش نميدند فقط صبحانه ونهار مفتي ميخرد بر ميگرده سالن ورزشي اداره جهت اب شدن چربيهش

دیدگاه شما