جمعه 31 مرداد 1393 - 11:33

اهتمام آب وفاضلاب روستایی برای حل مشکل آب لوداب + عکس

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد از اهتمام این دستگاه برای تقویت مجتمع آب‌رسانی جهت مشکلات آب آشامیدنی لوداب خبر داد.

به گزارش بویرنیوز، فیض‌الله پاسره صبح امروز در بازدید مسئولان استانی به همراه نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از منطقه لوداب اظهار کرد: موضوع تأمین آب روستاییان در دولت تدبیر و امید از رویکردهای مهم مسئولان کشوری و استانی است که به دنبال جذب اعتبارات بیشتر هستیم.

13930531000073_PhotoL

وی با قدردانی از پی‌گیری‌های نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی برای رفع مشکل آب مناطق محروم شهرستان بویراحمد یکی از مشکلات در حوزه آب روستایی استان را مربوط به این منطقه دانست.

پاسره با قدردانی از راه و شهرسازی به دلیل اجازه دادن در خصوص عبور خط لوله آب منطقه لوداب از کنار جاده و از جمله در محوطه تونل‌های محور پاتاوه دهدشت این اقدام را گامی برای رفع مشکل آبرسانی مردم منطقه لوداب دانست.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان در همین ارتباط با بیان این که در صورت عدم اجازه راه و شهرسازی هزینه آبرسانی ده‌ها برابر می‌شد، تصریح کرد: هنگامی که مسئولان همه دغدغه خدمت و خدمات‌رسانی به مردم را داشته باشند چنین اتفاقات مبارکی خواهد افتاد.

در همین خصوص نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در محل مسجد روستای حیدرآباد لوداب از پی‌گیری برای تخصیص 1.5 میلیارد تومان برای بهبود وضعیت آبرسانی به لوداب خبر داد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=117541
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. همکار گفت:

    با سلام خدمت دکتر پاسره .مدیرعامل محترم شرکت.امیدوارم همیشه موفق وسربلند باشی وپر انرژی به برنامه های خوبت ادامه دهی

  2. ارش گفت:

    انشااله که موفق ومویدباشید درهرچه خدمترسانی بهتر به نقاط محروم استان

دیدگاه شما