جمعه 31 مرداد 1393 - 9:30

واکنش تاجگردون به برکناری مدیرعامل نفت و گاز گچساران

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: تصمیم جدی برای ماندن یا نماندن مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران وجود ندارد.

خبرگزاری فارس: تصمیم جدی برای ابقا یا تغییر مدیرعامل نفت گچساران وجود ندارد

غلامرضا تاج‌گردون امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در گچساران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اخیرا در خصوص تغییر و عزل محمد باورساد مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در میان افکار عمومی تحلیل‌هایی مبنی بر نقش شما در این زمینه وجود دارد، اظهار کرد: بالاخره مدیریت‌ها همیشه وجود داشته و تغییر و تحولات روالی عادی دارد.

وی افزود: هنوز تصمیم جدی در خصوص ماندن یا نماندن مدیرعامل فعلی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران اتخاذ نشده است یا حداقل من نشنیده‌ام.

تاج‌گردون در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر آخرین وضعیت فرودگاه گچساران در خصوص پرواز در شب و مشکل سوخت تصریح کرد: بحث پرواز در شب فرودگاه گچساران باید از طریق شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران پیگیری شود، البته پرواز در روز نیز در چند مدت اخیر با مشکل مواجه شده است.

وی با بیان اینکه مشکل اصلی فرودگاه گچساران بحث سوخت هواپیما بوده که از دوره مدیریت گذشته تا کنون هنوز این مشکل برطرف نشده است، عنوان کرد: امروز با گرم شدن فضا وقتی هواپیما از تهران به گچساران با باک پر می‌آید با همان باک باید به تهران برگردد، 20 تا 25 درصد صندلی‌ها را باید خالی بگذارد و تمامی شرکت‌های هواپیمایی مشکل سوخت را از مشکلات اصلی خود می‌دانند.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اولویت اصلی برطرف کردن مشکل اصلی فرودگاه گچساران از جمله امکانات و تجهیزات همچنین سالن و دیگر امکانات بوده و پرواز در شب در اولویت‌های بعدی قرار می‌گیرد.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=117520
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما